Hop til indhold

Recommended Posts

Kongenmikkel skrev, den 19.7.2021 at 22:07:

Ja bare rolig 

egen har en genial plan 

Spændende er også blevet taget ved næsen , hvad hør vi? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Horus skrev, den 13.7.2021 at 17:16:

Det jo så her man bruger den instans der hedder politiet og anmelder det for hvad det er bedrageri/tyveri. Det måske lidt flovt men det er eneste måde at stoppe det på, så det ikke går ud over andre.

Politiet ?? Er det en joke ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bootylover83

Er bekendt med vedkommendes rigtige navn hvis det har interesse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bootylover83
Quatermain skrev, for 3 timer siden:

Sender du den p/m?

På forhånd tak. 

:arrow: Q.

Jeps

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok

Rent faktisk burde den slags have sin egen tråd under generelt, fordi han svindler nok flere end vi læser om (specielt dem som ikke kender til Eg) men hvis den havde sin egen tråd ville det blot være nemmere at tilføje nye opslag hvori han igen igen optræder og måske få flere til at åbne øjne for den slags/mænd som det givet fald er, tænk hvor mange som er røget i fælden og hvor mange som har valgt at efterleve kravet (pga familien derhjemme mv) jo der skal blot 1 eller 2 til om dagen hvilket vil give ham en dagløn på over 10 kg (hvilket giver mening til han gør det) ind videre må det vel også være i Eg`s  interesse at få stoppet den slags. Man kunne evt kalde tråden for Svinet af Dannebrog eller noget meget værre men held og lykke til jer som tar sagen alvorligt og måske endda gør noget ved det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bootylover83
HMA skrev, for 18 timer siden:

Det undrer også mig at alle de åbenlyse fake annoncer får lov at blive på annoncelight 

Hendes annonce er som sådan ikke fake… har besøgt hende flere gange da hun tog imod hjemme hos sig selv. Men det hun har gang i nu er fanme for lavt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår det ikke helt.  

Jeg har mødtes med hende, hjemme ved hende selv i Silkeborg.  

Dejlig nærværende pige.  

Så hvad er der lige det siden ? 

Er det fyren eller hende ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bootylover83 skrev, den 23.1.2023 at 15:32:

Hendes annonce er som sådan ikke fake… har besøgt hende flere gange da hun tog imod hjemme hos sig selv. Men det hun har gang i nu er fanme for lavt. 

Hun tar da stadig imod privat 

jeg har været der 2gange…

og ja hun er sku fræk og lækker

jeg har fået hvad jeg kom efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...