Hop til indhold
Schwartz Nielsen

Oplevelser med thaipiger efter et år med Coronaisolation

Recommended Posts

nørden skrev, den 13.11.2021 at 17:35:

Jeg vil stille mig på doctor's side. Jeg siger ikke at du ikke kan have et så specielt forhold til Nat at du kan knalde hende uden gummi, men jeg tvivler stærkt. Grunden til dette er at jeg også har hjulpet hende flere gange gennem de sidste mange år, og stadigvæk gør. Tidligere skete det vi havde sex fra tid til anden. Men de sidste 3-4 år har der været lukket for det varme vand. Nu er nøgen massage det mest hotte jeg kan lokke hende til. B2B og pussy slide er nærmest udelukket. Det skal dog siges at jeg ikke har efterspurgt det de sidste par år, da jeg fornemmer at det ikke er ydelser hun er så glad for at give overhovedet.

Beklager, at jeg først svarer nu; men har dels ikke været på sitet for nyligt, og havde helt ærligt heller ikke forestillet mig, at tråden stadig kunne være interessant så lang tid efter det oprindelige indlæg blev skrevet.

Jeg forstår ikke helt din argumentation, (herunder, at du - til trods for, at du selv angiver at have haft sex med Nat - støtter "Doktors" postulat om, at noget sådant ikke kan forekomme, da intet er passeret, når han har været forbi Nat...) da du for mig at se blot gentager "Doktors" logiske fejlslutning. Det er vist det, som englænderne kalder en association fallacy, hvor du opstiller en præmis, som er baseret på baggrund af dine oplevelser, som du så forudsætter kan overføres en til en til andres ditto.:huh: Jeg kan egentlig kun gentage, at livet til tider er uretfærdigt, ikke mindst når det kommer til kvinder.

Og så er det i øvrigt godt at vide, at der er andre, der hjælper Nat, hun er en sød pige, så det fortjener hun. Bliv endelig ved med det.:)

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt uerfaren med pussyslides hos thaimassage piger. Men jeg er nødt til at spørge, da jeg synes det lyder meget interessant..

Bestiller man simpelthen barre en "pussyslide" hos pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr. skrev, den 16.7.2021 at 10:05:

Jeg tænker ikke, at det er moralvogtere, men mere forargelse om folks hensynsløshed over for andre, der ikke ønsker at blive smittet med kønssygdomme af tåber. 

Har du tænkt tanken at du jo nok ikke bliver smittet bare du selv bruger kondom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 7 timer siden:

Har du tænkt tanken at du jo nok ikke bliver smittet bare du selv bruger kondom?

Jeg har et par gange oplevet at gummiet sprang.

Risikoen for at "rage noget til sig" i den situation, er selvfølgelig mindre hvis GPen altid insisterer på at kunderne bruger kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...