elwis 177 Skrevet 10. Juli, 2021 Bliver nød til at skrive denne anmeldelse, Da jeg har besøgt S naugthy Thai girl i Fredericia. https://annoncelight.dk/showad/317476 Det var klart den bedste oplevelse jeg har haft med en Thai. Super sød og meget service mindet. Hun har kun et billede på hendes profil, men jeg vil sige at det er et billede af hende. Hun har en super flot ung pige krop, og helt naturlige B-C bryster. Så hvis man er til en ung thai pige, med en ung pige krop, Så er S altså et godt valg. ( Meget smuk kvinde i min verden) Hun taler fint engelsk og hun gør meget ud af at man skal have det godt. Stedet er en lejlighed i en bolig blok. Men det er ok at komme ind/ud uden at møde en masse folk. Og det er meget nemt at finde et sted til bilen, i en af side gaderne. Hun er kun i Fredericia i ca 14 dage mere, Og så tager hun hjem. Kommer dog tilbage i efteråret en gang. Jeg købte 1 time. Og jeg fik alt hvad jeg kunne ønske. Jeg håber 100% at jeg kan nå forbi en gang mere, inden hun tager hjem. Men denne pige/kvinde er klart blevet min favorit, hvis jeg skulle få lyst til lidt thai. Jeg besøgte hende fordi jeg kunne se at der var andre som kom med positive anbefalinger om hende, og jeg kan kun tilslutte mig. Så lov at være sød ved hende, så hun kommer tilbage, For hun er top klasse service. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 12. Juli, 2021 Hej. Jeg har besluttet at køre til Fredericia imorgen for at fejre at jeg er færdigvaccineret. Jeg har x flere besøgt flere forskellige piger på et andet stad i byen, deriblandt oftest en dejlig en der er der pt, men der er så mørkt i massagerummet så mine gamle øjne intet kan se, og netop det at se er meget vigtigt for mig. Så hvordan er lysforholdene hos S? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2059 Skrevet 12. Juli, 2021 Det er en fin lys lejlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 12. Juli, 2021 8000 skrev, Lige nu: Det er en fin lys lejlighed. Livet er dejligt. Tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 195 Skrevet 13. Juli, 2021 er der nogen der kan sende mig hendes nr da hendes annonce ikke virker mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 13. Juli, 2021 kingo40 skrev, for 1 time siden: er der nogen der kan sende mig hendes nr da hendes annonce ikke virker mere Hvis hun har taget hennes annonce ned, Så er der jo nok en grund til det Det ville være utrolig dårlig stil at videregive adresse eller telefon nummer på en ikke aktiv profil. Også på en aktiv profil for den sags skyld hvis oplysningerne ikke fremgår af annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 195 Skrevet 13. Juli, 2021 (edited) jo jo men nu var hendes nr jo på annoncen og jeg har jo også selv lavet flere tråde med selv samme pige har bare ikke hendes nr. gemt grundet min familie så ro på bommer ps har fået kontakt med hende Redigeret 13. Juli, 2021 af kingo40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 942 Skrevet 14. Juli, 2021 Er hun stoppet i Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 195 Skrevet 14. Juli, 2021 hun tager hjem fredag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 177 Skrevet 14. Juli, 2021 Er der nogle der ved hvorfor hun har taget sin anonnce ned? Er hun ok, tager hun stadig imod kunder. ( hun tog den nemlig ned dagen efter at jeg lavet dette opslag. Håber da ikke at det har givet hende problemer. ). Ville være dejligt med en status fra en som har besøgt hende her en af disse sidste par dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 14. Juli, 2021 elwis skrev, for 36 minutter siden: Er der nogle der ved hvorfor hun har taget sin anonnce ned? Er hun ok, tager hun stadig imod kunder. ( hun tog den nemlig ned dagen efter at jeg lavet dette opslag. Håber da ikke at det har givet hende problemer. ). Ville være dejligt med en status fra en som har besøgt hende her en af disse sidste par dage. Hun har sikkert været fuld booket frem til fredag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brandbil Skrevet 16. Juli, 2021 (edited) Har fortrudt min kommentar, så derfor har jeg slettet den Redigeret 16. Juli, 2021 af Brandbil Har fortrudt at jeg har skrevet en kommentar. Så derfor har jeg slettet den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brandbil Skrevet 18. Juli, 2021 Hvor er det trist at S rejser tilbage til Thailand. Det har altid været en super dejlig oplevelse at besøge hende. Er der nogle der kender andre som kan tilbyde noget service der er tæt på det S tilbød? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg