Kongenmikkel 99 Skrevet 10. Juli, 2021 Hej jeg ønsker at kopier et opslag fra annoncelight så jeg kan beskrive en oplevelse men hvordan får jeg linket til siden ind her HJÆLP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1110 Skrevet 10. Juli, 2021 Kongenmikkel skrev, for 18 minutter siden: Hej jeg ønsker at kopier et opslag fra annoncelight så jeg kan beskrive en oplevelse men hvordan får jeg linket til siden ind her HJÆLP Copy + Paste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 10. Juli, 2021 Du kopierer adressen på annoncen med ctrl+c. Opretter et nyt emne (det kan du jo allerede) eller et svar på et eksisterende. Trykker på det lille "lænke" tegn i værktøjslinien over skrivefeltet. Bruger ctrl+v til at indsætte adressen hvor der står URL tekst. Hvis du vil have der skal stå noget andet end adressen i linket kan du skrive det hvor der står link tekst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kongenmikkel 99 Skrevet 11. Juli, 2021 Ok tak for svar hvad hvis det direkte fra mobilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 11. Juli, 2021 Kongenmikkel skrev, for 2 timer siden: Ok tak for svar hvad hvis det direkte fra mobilen Der har du også lænketegnet i værktøjslinien. På de fleste telefoner kan du kopiere fra adresselinien ved at holde fingeren på den et øjeblik, og så vælge kopier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg