Hop til indhold

julia queen kbh

Featured Replies

Skrevet

https://sugardaters.com/da/profile/qGoKdKe4oE
hun skriver , og tilbyder at komme til mig, og hvis jeg vil kan hendes body guard , som altid er med hende, være med i en 3 kant
jeg svarer nope, og siger jeg vil give 2000 for en time, uden ham
Svaret er , sødt , at hun får 2000 for at tale frækt i telefon med andre ?? Ønsker hende et godt liv )

Skrevet
hørsholm1 skrev, for 1 time siden:

https://sugardaters.com/da/profile/qGoKdKe4oE
hun skriver , og tilbyder at komme til mig, og hvis jeg vil kan hendes body guard , som altid er med hende, være med i en 3 kant
jeg svarer nope, og siger jeg vil give 2000 for en time, uden ham
Svaret er , sødt , at hun får 2000 for at tale frækt i telefon med andre ?? Ønsker hende et godt liv )

JA der er sgu mange af de tøzer der er fuldstændig blanke , og hvis det passer hun har fået 2k fra een eller anden nar for at tale frækt ,gad jeg godt gi ham en opsang!

Skrevet
pdrhan skrev, for 2 minutter siden:

JA der er sgu mange af de tøzer der er fuldstændig blanke , og hvis det passer hun har fået 2k fra een eller anden nar for at tale frækt ,gad jeg godt gi ham en opsang!

det passer jo ikke, det er bare hendes forsøg på at jobbe priserne op 
men spild af tid 
får besøg af en super sød studine fra helsingør, i dag , 2000 for snak og en times sex, nu får vi se om hun dukker op, men er på snap og hun har ikke bedt om penge for fotos osv
god weekend

Skrevet
hørsholm1 skrev, Lige nu:

det passer jo ikke, det er bare hendes forsøg på at jobbe priserne op 
men spild af tid 
får besøg af en super sød studine fra helsingør, i dag , 2000 for snak og en times sex, nu får vi se om hun dukker op, men er på snap og hun har ikke bedt om penge for fotos osv
god weekend

Super , god weekend , og lad os endelig høre udfaldet....

Skrevet

Har også været i kontakt med hende. til mig tilbød hun også 3 kant med bodyguard, det takket jeg nej til men tilbød at vi kunne ses bare os to i en times tid for 2000. Fik svar tilbage at hun normalt fik 10,000 for sådan en aftale:lol::lol:

Redigeret af TheBig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.