Hop til indhold

Recommended Posts

Hvemkan skrev, for 2 minutter siden:

Hej derude
 

Jeg har fået anbefalet Ju af en kollega. Ved i om hun også tilbyder lidt “ekstra”? 

Link!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvemkan skrev, for 2 timer siden:

Hej derude
 

Jeg har fået anbefalet Ju af en kollega. Ved i om hun også tilbyder lidt “ekstra”? 

Efter hun flyttede fra Lyngbyvej ud til Hellerup er der helt lukket ned for ekstra. Det skyldes først og fremmest det klientel hun nu satser på, som også omfatter kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hvemkan skrev, for 4 timer siden:

Hej derude
 

Jeg har fået anbefalet Ju af en kollega. Ved i om hun også tilbyder lidt “ekstra”? 

Spørg din kollega  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter flere års pause var jeg forbi Ju sidste fredag. 

Jeg har det sidste halve års tid haft ømhed i kroppen grundet stress og andre forhold, der ikke har været godt få min krop og mit sind.

Så jeg bestemte mig for at tage fobi Ju på Strandvejen for at hende Ju massage 90 min til kr. 1.000,00. 

Det var helt fantastisk og det understregede for mig, at Ju tilhører toppen af thaimassage i København.

Det er ingen mulighed for ekstra ydelser. 

Men vil du have en ny krop og sjæl...så tag forbi Ju på Strandvejen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Oliekongen skrev, for 10 timer siden:

https://juwellnessandspa.dk/

Hvad med hendes kollega - tilbyder hun ekstra?

Ju kører hendes sted meget professionelt med fokus på rigtig god massage, så det tror jeg ikke du skal regne med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 9 timer siden:

Ju kører hendes sted meget professionelt med fokus på rigtig god massage, så det tror jeg ikke du skal regne med. 

Jeg er helt på linje med den udlægning om Ju og hendes tilgang til, hvad hendes forretningskoncept tilbyder. Et koncept hun ikke går på kompromis med.

Da hendes forretning var beliggende ved Hans Knudsens Plads gik konceptets kant til HJ i verdensklasse, og ikke en my længere.

Nu på Strandvejen er konceptet lagt and på top top massage med kunde i total centrum, så man går svævende fra efter en omgang Ju Massage. Hvilket jeg foretrækker....

At drømmene ofte kunne ønske lidt erotik, ja det er en anden sag....

Ju hun er weltclass..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...