Hop til indhold
Permedfler

S i Fredericia - waaauw

Recommended Posts

Efter at have læst adskillige gode anmeldelser af https://annoncelight.dk/showad/317476, besluttede jeg at teste, om de passer.

Det korte svar er utvetydigt JA.

Nem kommunikation over sms på engelsk, og så var aftalen lavet. Hvis man ikke bor i Fredericia, synes jeg, at stedet er ganske diskret. Jeg blev lukket ind med det samme, og her blev jeg mødt af den skønneste og mest charmerende lille thai. Vi fik afregnet, og så lagde jeg mig godt tilrette på en dejlig seng. S startede med en OK massage, mens hun stadig var iført et meget lille sæt undertøj. Der står et spejl ved siden af sengen, og det er ret frækt at følge med, når hun masserer løs, og man kan se hendes lækre krop, som er virkelig fræk og sexet.

Efter ikke så lang tid røg de sidste sparsomme stykker stof, og så blev det for alvor sjovt og frækt. Jeg vil ikke gå i detaljer, men kan dog fortælle, at hun ikke er nærig med at lade en pille, at hun smager godt, at hun er ret stram, og at hun kan nogle tricks. Derudover er hun nærværende, smilende, har indlevelse og er bare helt igennem dejlig.

Jeg fik et bad bagefter, og stedet kunne godt bruge en lidt større badeværelse, men det gik. Så lidt hyggesnak, en kold cola til hjemturen og en hjerteligt farvel. 

S får mine absolut bedste anbefalinger, så hvis du er til en lækker, charmerende thai, som giver en skøn GFE, så er det bare om at komme afsted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig, Hun er en ener :)

Har netop besøgt hende her til morgen for 3 gang på ca. En måned hun er bare super vanedannende og slet ingen tvivl om at hun kan lide hvad hun laver.

Hun tager desværre hjem til Thailand den 22 i denne måned :( Hun vil blive savnet, men måske godt nok for pensionsopsparingen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser dejlig ud. Og tilsyneladende ingen tatoo på forsiden. Hvordan med bagsiden? Og silicone? Får man lov til at afslutte 1 eller 2 gange på 1 time?

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 36 minutter siden:

Hun ser dejlig ud. Og tilsyneladende ingen tatoo på forsiden. Hvordan med bagsiden? Og silicone? Får man lov til at afslutte 1 eller 2 gange på 1 time?

Ingen tattoos på bagsiden heller. Det mærkes ikke som silicone, men det kan de, som har været der flere gange, nok bedre svare på.

Jeg kunne kun 1 gang, men hun spurgte, om jeg kunne klare en gang mere, så 2 gange afslutning er garanteret muligt, hvis du opfører dig pænt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, 1 time siden:

Ingen tattoos på bagsiden heller. Det mærkes ikke som silicone, men det kan de, som har været der flere gange, nok bedre svare på.

Jeg kunne kun 1 gang, men hun spurgte, om jeg kunne klare en gang mere, så 2 gange afslutning er garanteret muligt, hvis du opfører dig pænt :)

Lyder godt. håber at besøge hende i næste uge. Brysterne ser heller ikke unaturligt store ud, så virker sandsynligt at de er naturelle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 2 timer siden:

Hun ser dejlig ud. Og tilsyneladende ingen tatoo på forsiden. Hvordan med bagsiden? Og silicone? Får man lov til at afslutte 1 eller 2 gange på 1 time?

Heldigvis er hun ikke hoppet på trenden som mange andre thai piger, med at få lavet større bryster.

De er absolut perfekte som de er :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulemanden skrev, for 3 timer siden:

Hvor meget tager S for en tur efter hun er kommet til Fredericia? 

Har kun gode minder om hende, fra hendes tid i vejle :O 

Skriv til hende, så får du svar, men meget almindelige priser :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...