Qmassage 0 Skrevet 8. Juli, 2021 Ikke værd at besøge. 30 min blev til 2 min bagfra og 2 min ovenpå og så er det hånd for resten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 496 Skrevet 8. Juli, 2021 Qmassage skrev, for 21 minutter siden: Ikke værd at besøge. 30 min blev til 2 min bagfra og 2 min ovenpå og så er det hånd for resten Ærgeligt! Kan du give et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 622 Skrevet 8. Juli, 2021 Du kunne have sparet pengene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 9. Juli, 2021 Det er en skam at hun leverer så ringe en service. Hun er superkøn og dejlig, og med de fineste bryster… hun kunne nemt samle sig en horde af villige mænd, hvis bare hun gad sit job. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Clasic Love 5 Skrevet 10. Februar, 2022 Hun ser da ellers godt ud i profilen. Nogen gode anbefalinger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømren 6 Skrevet 11. Februar, 2022 https://annoncelight.dk/showad/236373 Det er rigtigt hun er ikke pengene værd så Gem dem til en anden pige!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg