Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Le Docteur skrev, den 22.7.2021 at 20:53:

What’s funny?

U are my big fan i see :biggrin::biggrin: 

Redigeret af Goldie

Skrevet
Goldie skrev, for 11 minutter siden:

U are my big fan i see :biggrin::biggrin: i feel bad for you. 

Oh is not for you :D:) @Le Docteur 

Skrevet

Har lige været inde i pigebarnet.. Fandme en lækker omgang. I den lidt dyre ende, men helt okay når niveau og service er så højt oppe. Hun er en anelse mere slidt, end billederne giver udtryk for, men det gjorde mig intet :)

Skrevet
Legetimen skrev, 1 time siden:

Har lige været inde i pigebarnet.. Fandme en lækker omgang. I den lidt dyre ende, men helt okay når niveau og service er så højt oppe. Hun er en anelse mere slidt, end billederne giver udtryk for, men det gjorde mig intet :)

Hmn hvad mener du med at hun er en anelse mere slidt i forhold til billederne? :huh:

• 4 months later...
Skrevet
Le Docteur skrev, den 30.8.2021 at 13:20:

Jeg kan oplyse at hun tilbyder Anal, hvis hun er i humør til det. Spørg først, og forvent ikke noget før hun siger ja ved ankomst.

Det lyder lidt som Sweet Mia

Skrevet
Le Docteur skrev, den 30.8.2021 at 13:20:

Jeg kan oplyse at hun tilbyder Anal, hvis hun er i humør til det. Spørg først, og forvent ikke noget før hun siger ja ved ankomst.

Altså hun vil lige se om man har en ordenlig anakonda inden hun siger ja til det ;-) Har jeg prøvet før, heldigvis er jeg helt almindelig dernede så, de fleste siger ok.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.