Hop til indhold

Recommended Posts

Pikara er en meget varm, fyrig, sensuel, sexet trans pige, jeg har besøgt hende mange gange hver gang jeg kan lide hende mere, hun er meget varm, imødekommende, vi har alle ret til at have en mening i henhold til vores erfaring, men ikke at sige hvad hun ikke er ....

Redigeret af Bastian

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bastian skrev, for 3 minutter siden:

Pikara er en meget varm, fyrig, sensuel, sexet trans pige, jeg har besøgt hende mange gange hver gang jeg kan lide hende mere, hun er meget varm, imødekommende, vi har alle ret til at have en mening i henhold til vores erfaring, men ikke at sige hvad hun ikke er ....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bastian skrev, for 4 timer siden:

 

Og til nye medlemmer , noget vigtigt...et link??

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Talking about PIKARA will always be a pleasure, I met her several years ago and I am surprised by a stupid comment about her.  She has a  delicious feminity. I can't say that about everyone here in Denmark. I know that everyone has the right to work but I am looking for a woman with tits and penis and I 'm not looking for men with a wig. She has abundant natural black hairs that drives you crazy, a doll's body and a natural beauty without makeup. She receives you in lingerie, impeccable hygiene an optimal service she is worth what her fees are. That's very clear she's fortunately be a safety person protecting you with a condom. Also I have been able to bring her outside to have dinner  without any problem at all !!! So I can't understand the stupid comment speaking about " masculinity". I am a businessman and you can see me on the street with a real trans girl not with a boy wearing a wigs. (Even if all workers have my respect ).I think this comment is necessary because we are more followers of the Great PIKARA, an entire institution in Denmark. I was with her again and again and I never was disappointed. I can just highly recommend you to visit her without any doubt ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kan se at hun er i Nordjylland i disse dage og ville høre om der er nogen som har besøgt hende fornylig og kan fortælle noget mere om pikara.. Hun ser da fræk og lækker ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange gennem årene. Hun er solidt bygget, men hun er en meget sød dame, ikke særlig veludstyret. Hun kan godt lide den rolige tilgang og normale håndtering. Hun giver dig en rigtig GFE-oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
bull skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt hende flere gange gennem årene. Hun er solidt bygget, men hun er en meget sød dame, ikke særlig veludstyret. Hun kan godt lide den rolige tilgang og normale håndtering. Hun giver dig en rigtig GFE-oplevelse

har du et brugbart link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...