Hop til indhold
Arne Jensen

Og det var Danmark

Recommended Posts

DER SÅ SKRED I SVINGET olé olé olé :lol:

Så kunne Kasper Hjulben øhhe Hjulmands "drenge" ikke mere :razz:

Måske skruebrækkerholdet også kaldet reservelandsholdet, kunne have gjort det bedre og en del billigere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi spillede lige op med England i en EM Semifinale på Wembley med en landstræner som kun har været ansat i 1 år og med 6 spillere i truppen de færreste danskere vidste hvem var for 24 måneder siden.

Så tæt på.

Stolt af at være dansker.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Fodbold var sjovere i Sepp Pionteks tid. 
der havde kapitalen ikke ødelagt fodboldsporten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det den fede måde du kommer ud med dine frustrationer på! Indrøm det bare du sad klistret til skærmen til sidste sek i håb om at det gik og var det en rød sodavand i hånden du sad med? Men fred være med det, nu kan du få ro og komme ind og finde en GB du kan stikke tungen op i røven på. 

Held og lykke din sofasupporter. Det gik desværre ikke denne gang.

Redigeret af MKhouse
  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 2
  • Forvirret 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 33 minutter siden:

DER SÅ SKRED I SVINGET olé olé olé :lol:

Så kunne Kasper Hjulben øhhe Hjulmands "drenge" ikke mere :razz:

Måske skruebrækkerholdet også kaldet reservelandsholdet, kunne have gjort det bedre og en del billigere ;)

Du jo latterlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et STORT tillykke til England, med deres eneste mål, og så self. tak til Simon Kjær, måske skulle han gå til Louis Nielsen? ;):lol::lol:

Redigeret af Arne Jensen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Som en af Danmarks 5 millioner landstrænere mener jeg, vi skal have Elkjær og Arnesen med på holdet og der er en målmand der skal skiftes ud med hans far!:D:D:D

De Gjorde så godt i går!:)

Glemte du ikke "danseeksperten" Allen Simonsen? ;):lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Humor (tror jeg, det skal være med denne tråd) er noget mærkelig noget. Nogle gange skal man bare undre sig over, hvad andre gør og skriver for at være sjove
Som regel viser det jo bare noget om ophavsmanden. Og det er desværre tit noget med en lidt afvigende social forståelse:mellow: 

Men jeg er måske egentlig ikke bedre selv, når jeg griner indvendigt af den slags mennesker.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes nu ikke den her tråd er særlig humoristisk. Nok bare mere den tradition man så tit inde på nationen på EB, hvor folk havde travlt med at nedgøre danske sportsstjerner. Trist at det skal være sådan. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rode rode....lidt fra roligan-kassen som passer sammen med en rød papnæse.

"klap-hat og skinger ukulele tågehorn"

Og jo større bogstaver jo mere tydeligere barnligt billede....ih åh mangler voksen kontakt og opmærksomhed. Her hjælper den vanlige "pissen i buksen" ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 3 timer siden:

Som en af Danmarks 5 millioner landstrænere mener jeg, vi skal have Elkjær og Arnesen med på holdet og der er en målmand der skal skiftes ud med hans far!:D:D:D

De Gjorde så godt i går!:)

Ja ja dit synspunkt vidner om, at du vist ikke er en årsunge mere. 

Glemte du ikke at finde plads til Sophus Krølben, Henry From og Guld-Harald ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
lille_peter skrev, for 5 timer siden:

Rolig nu - det er jo bare fodbold! :D

Det tror jeg ikke du skal sige til en Italiener, for nogle år siden var der en som smed fjernsynet ud af vinduet, fordi Italien havde tabt en finale.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Hmm der er i TV2 vist video der vider at straffesparket som England fik ikke skulle være pådømt - det fremgår sf avisartikler at Schmeichel fik laserlys i øjnene - kampe er tabt, Danmark vandt æren, England vandt skammen og kampen (forbud for danske fans) og det er nu tilladt 1000 Italienske fans indrejse - Boris Johnson må bør skal skamme sig. Vores landshold gjorde det fandme flot fair og i god “sportmanship” 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, 1 time siden:

Det tror jeg ikke du skal sige til en Italiener, for nogle år siden var der en som smed fjernsynet ud af vinduet, fordi Italien havde tabt en finale.

Det kan jeg stadigvæk huske :rolleyes:, det var ikke noget som journalister har finde på, det var ægte historie 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 4 timer siden:

Så vidt jeg ved er vi i DANMARK, og IKKE nede hos de pizzaædende italienere :lol: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke helt dem som er så glade for fodbold, som fryder sig sådan over at DK røg ud. En smule småligt og ikke særlig overskudsagtigt. Så tænker jeg på om det er den slags typer som sympatiserede med tyskerne, dengang 2. verdenskrig var i gang? :D 

Jeg er ligeglad med tour de France og cykling, men synes kun det er godt hvis de danske ryttere gør det godt. Sådan har jeg det med al sport. Selvfølgelig håber man da at danskerne gør det godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige
Val Venis skrev, for 5 minutter siden:

Forstår ikke helt dem som er så glade for fodbold, som fryder sig sådan over at DK røg ud. En smule småligt og ikke særlig overskudsagtigt. Så tænker jeg på om det er den slags typer som sympatiserede med tyskerne, dengang 2. verdenskrig var i gang? :D 

Jeg er ligeglad med tour de France og cykling, men synes kun det er godt hvis de danske ryttere gør det godt. Sådan har jeg det med al sport. Selvfølgelig håber man da at danskerne gør det godt. 

Ligesom vi også hepper på de danske atleter til OL, som er snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...