Hop til indhold
Thomas999

Lille nips på midtfyn

Recommended Posts

Tilbyder sex uden kondom .... hmmmm nej tak :D

du kan da også få det med kondom. du bestemmer da selv :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bestbareback

Tilbyder sex uden kondom .... hmmmm nej tak :D

Fugleungen.........Det kan vi godt selv læse udfra annoncen.Det var ikke det der blev spurgt til.Har du erfaringer med hende?Ellers er der ingen grund til at komme med dine moralistiske kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er et nips.. fylder ikke meget i landskabet. Billederne er af hende, men der er ikke meget indlevelse fra hendes side, og det virker til bare at skulle have det overstået.

Gode bryster og stram, og en pæn pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skriver Sommerfyr så at det er hende :lol: . det er nok noget han har drømt :)

øhhhh nå?!

Pigen på billederne har jeg besøgt mere end en gang, så jeg ved de passer... Om der så er en anden der misbruger dem skal jeg ikke kunne sige, hun skifter sommetider nummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg kan også bekræfte at pigen er identisk med billederne har været der et par gange

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan også bekræfte at pigen er identisk med billederne har været der et par gange

Ligner det nedenstående ;)? Bare med mørkt hår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes tilgengæld ikke det er iorden at smide et billede med ansigt på hende op, da hun kun selv sætter billeder uden ansigt på sine annoncer!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Syntes tilgengæld ikke det er iorden at smide et billede med ansigt på hende op, da hun kun selv sætter billeder uden ansigt på sine annoncer!!

Enig, når hun selv ikke ønsker hendes ansigt frem på hendes annoncer så gør hun det jo af anonymitetshensyn, og så synes jeg ikke vi skal bringe et billede af hende her hvor man kan se hendes ansigt. Så det er fjernet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint at få afklaret det er den rigtige pige, hvad er jeres vurdering af hendes ydelser? ;)

Her en kopi af min afmeldelse fra den anden tråd, der kører sideløbende:

Kecia er i DEN GRAD ægte!

Kecia har i øvrigt fra tid til anden 'teamet up' med andre piger (ofte Sofie), hvor de så også fås sammen.

Hun er lille bitte...."white trashy"...sorry...men faktisk både fræk og sød...og 18 år. Spinkel krop men faktisk gode former, der matcher hendes skikkelse. Hun har tuscher og piercinger...og der kommer flere og flere til (tattoos).

Hun er nok lidt mere 'fremmelig' end 99 ud af 100 andre på 18 år....men heller ikke så tit, man oplever piger, der giver købesex i en gammel campingvogn i forældrenes have...hmmm....

Hun er ikke dum...og er afklaret med 'jobbet'...har klare grænser (selv om jeg synes det er tåbeligt at have sex uden gummi på menukortet...uagtet at måske kun få vælger det)..men hun er venlig og høflig....Og hvis man ellers kan skabe en god kemi, så kigger hun bestemt ikke på uret.

Hun giver et super blidt indlevende blow...og knepper i alle stillinger...

Ja...det er 'udkantsdanmark'....og en fjern verden sikkert for mange herinde....og man behøver nok ikke en universitetsgrad for at kunne konkludere, at der nok har været nogle andre opvækstsbetingelser her end i de fleste kernefamilier.

Man er virkelig på 'udebane' her...men hun leverer varen, må man sige.

/Steve

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis man gerne vil tjekke Kecia ud, kan en lille fidus være, at finde en dansk webcam side, hvor hun faktisk har en profil og også sælger film.....det kan jeg vidst tillade mig at gøre opmærksom på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...