Guest hørsholm1 Skrevet 6. Juli, 2021 https://sugardaters.com/da/profile/nERQmE9gWA snyder med fotos, , sender simpelthen ikke efter man har sendt penge , kors nogle gange keder jeg mig for meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 6. Juli, 2021 (edited) Der sider sikkert en lang skæget mand med et stort smil på læben som der har modtaget pengene Redigeret 6. Juli, 2021 af lille_peter 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 374 Skrevet 6. Juli, 2021 hørsholm1 skrev, for 55 minutter siden: https://sugardaters.com/da/profile/nERQmE9gWA snyder med fotos, , sender simpelthen ikke efter man har sendt penge , kors nogle gange keder jeg mig for meget Hun er sjovt nok også flyttet i løbet af igår, kan jeg se. Dagen igennem igår var hun i Jylland. Nu er hun tilsyneladende i København. @hørsholm1: Snapchat flyder over af "tøser" som gerne vil sælge dig billeder og videoer. Og gerne vil mødes, bare du lige køber, så hun kan "stole" på dig. Gør det aldrig. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 6. Juli, 2021 thedanishdude skrev, for 1 time siden: Hun er sjovt nok også flyttet i løbet af igår, kan jeg se. Dagen igennem igår var hun i Jylland. Nu er hun tilsyneladende i København. @hørsholm1: Snapchat flyder over af "tøser" som gerne vil sælge dig billeder og videoer. Og gerne vil mødes, bare du lige køber, så hun kan "stole" på dig. Gør det aldrig. enig kedede mig bare og hvad f en 100 mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 6. Juli, 2021 lille_peter skrev, for 1 time siden: Der sider sikkert en lang skæget mand med et stort smil på læben som der har modtaget pengene nej, så hende faktisk på snap og videochat , så nope, det er din fordom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FORTE 438 Skrevet 8. Juli, 2021 thedanishdude skrev, den 6.7.2021 at 07:11: Hun er sjovt nok også flyttet i løbet af igår, kan jeg se. Dagen igennem igår var hun i Jylland. Nu er hun tilsyneladende i København. @hørsholm1: Snapchat flyder over af "tøser" som gerne vil sælge dig billeder og videoer. Og gerne vil mødes, bare du lige køber, så hun kan "stole" på dig. Gør det aldrig. Enig !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg