Hop til indhold

Recommended Posts

Har været på stedet nogle gange -med blandet oplevelser -Men mutter Pinggy hun er helt speciel -giver en utrolig god massage, og kan finde de helt rigtige steder -jeg vil fortælle om min bedste gang hos dem! det er godt en uge siden -jeg havde bestilt 2 timers massage (på mutters anbefaling fra første gang, hvor jeg kun bestilte 1 time) Nåmen -jeg har mange skavanker og spændinger specielt i og omkring hofter og lænd -så som det står i annoncen -tænkte jeg "Kasap"massage -og det talte vi allerede om 1 gang -hvor hun også gav det -men forklarede det var for kort tid med 1 time -når også hele kroppen skulle have. Så da jeg kom til mine 2 timers massage var forventningerne i top... -Men hun oplyste mig, at hun desværre kun havde 1 time, men at hendes "lille pige" gerne ville tag over så jeg fik mine 2 timer som aftalt. Men mutter ville så koncentrer sig om kasapmassage -og det gjorde hun også skal jeg love for -startede på maven -hvor hun masserede og trykker og trækker vrider og drejer -med hænder, albuer og fødder -i lænde,hofte,lår-området -hun strejfede min pik -der ellers sov tornerosesøvn -så det blev "halvfed" -hun arbejde ihærdigt videre -og jeg blev bedt min vende om på ryggen -det var helt utroligt -hvor hun trykkede og trak -både i ben og nosser -og mine spændinger forsvandt nærmest med et trylle slag -fra dybt i hofter og lyske (har været et problem i flere år) og min pik blev smerte stiv -som jeg kun husker fra min tidlig ungdom (ca.30år tilbage) hun strejfede den kun letter indtil måske 10minutter før det var gået en time -så begyndte hun at massere omkring roden og mine nosser og mellemkødet -jeg mærkede noget dybere spænding og hun tog et godt greb om min pik med den ene hånd og spillede let i mens hun drillede/pirrede med fingerne på den anden hånd lige under pikhoved -hun smilte og fniser -da jeg fik orgasme og spermen væltede ud  som aldrig før. Jeg blev overrasket og letter rystet over denne utalt nydelse -hun lige havde givet mig -Hun spurte om jeg forsat ville have 1 time mere og hvis jeg ville have sex blev det 1000kr.  -jeg overvejede det lige engang da hun spurgte -det kunne hun ser -og sagde "det får du ingen problemer med -det har jeg fikset" -og jeg tænkte okay, det vil jeg gerne opleve... Så hendes kollega kom ind og gik i gang med oliemassage -den var til gengæld middelmådig og noget oliesjaskerri! hun strejfede også flere gange da jeg lå på maven -og kombinationen af meget olie og strejf -gjorde mig faktisk rigtig liderlig igen -og jeg blev vendt på ryggen -og hun forsatte massagen (jeg havde kun betalt for massage, og aftalen var vi lige skulle se hvordan det gik) strejfede flere gange med albuer og arme -så lille mand blev ½vågen igen... så spurgte hun om jeg ville have en hj. -jeg svarede naah så skal det være sex -okay så fik hun lige 600kr. mere -hun tog alt tøjet af og tog en kondom i mellem læberne og selv om min pik ikke var stiv længere blev den det af hendes behandling -pigen var utrolig lækker buttet og store bryster lige som jeg elsker -og hun kunne lide at jeg gav dem alt min kærlighed -jeg måtte ikke kysse hende på munden -men ellers havde vi uovertruffen sex -der afsluttes med hun rev den af til jeg kom og jeg sprøjtet for vildt (det var 2. gang inden for meget kort tid) hun grinte af mig, og så da også lidt overrasket ud...

Det var en dag jeg sent skal glemme;-) Og jeg er dybt imponeret over, hvad hun kan "Pinggy" -hun må være Guds gave til mænd, der har problemer/føler de har problemer i det nedre område. Jeg kan kun anbefale, at man tager en tur til Skærbæk og prøver det selv;-) Det eneste jeg finder negativt er hun ved, hvad hun kan, og det er en tendens til hun malker din pengepung for din sidste mønt... ggg  

 

https://annoncelight.dk/showad/316192

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig læsning Møffe :) og jeg kan bestemt også anbefale stedet, og har også haft en mega skøn oplevelse i et par timer først med massage og bagefter kassap :-)  Min ryg og lænd er helt smidig igen :biggrin: efter kassap som vækkede mig ret meget til live, satte mutter sig overskrævs på mig, og gned hun sit underliv imod min stiverik udenpå trussen og lidt indenfor trussekanten.. så lagde hun sig ned over mig, og vi nussede og gned et stykke tid, og jeg var lige ved at komme af dét. Enten nød hun det også, eller også er hun en god skuespiller. Svært at vurdere, da jeg indtil nu kun har prøvet massage og hj. Så derfor var det meget overraskende for mig, at hun gled ned over mig uden kondom :eek: hun var våd, og jeg gled lige op uden forvarsel, og nåede ikke at reagere, før end det var for sent, og troede de første sekunder ikke, at jeg vitterlig var oppe i hende, og jeg kom efter få sekunder. Hun smilte og sagde “bare rolig”. Så nu håber ikke hun fejler noget. Det var fantastisk det hele. Ingen tvivl om dét. Skal bestemt besøge stedet igen... jeg er bare stadig forbløffet over udeblivelse af kondom, og troede ikke det var muligt, at specielt i dén branche, at sex foregik uden. Men det har jeg heller ikke den store erfaring i at kunne vurdere.. er det noget, som tit forekommer diverse steder ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Djurs8500 skrev, for 5 timer siden:

 jeg er bare stadig forbløffet over udeblivelse af kondom, og troede ikke det var muligt, at specielt i dén branche, at sex foregik uden. Men det har jeg heller ikke den store erfaring i at kunne vurdere.. er det noget, som tit forekommer diverse steder ? 

Alt er muligt "specielt i den branche" Det er altid nogen der er "ligeglad" og tager chancen -konsekvensen kommer måske senere... Pinggy tænder mig ik lige på den måde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 17 timer siden:

Har været på stedet nogle gange -med blandet oplevelser -Men mutter Pinggy hun er helt speciel -giver en utrolig god massage, og kan finde de helt rigtige steder -jeg vil fortælle om min bedste gang hos dem! det er godt en uge siden -jeg havde bestilt 2 timers massage (på mutters anbefaling fra første gang, hvor jeg kun bestilte 1 time) Nåmen -jeg har mange skavanker og spændinger specielt i og omkring hofter og lænd -så som det står i annoncen -tænkte jeg "Kasap"massage -og det talte vi allerede om 1 gang -hvor hun også gav det -men forklarede det var for kort tid med 1 time -når også hele kroppen skulle have. Så da jeg kom til mine 2 timers massage var forventningerne i top... -Men hun oplyste mig, at hun desværre kun havde 1 time, men at hendes "lille pige" gerne ville tag over så jeg fik mine 2 timer som aftalt. Men mutter ville så koncentrer sig om kasapmassage -og det gjorde hun også skal jeg love for -startede på maven -hvor hun masserede og trykker og trækker vrider og drejer -med hænder, albuer og fødder -i lænde,hofte,lår-området -hun strejfede min pik -der ellers sov tornerosesøvn -så det blev "halvfed" -hun arbejde ihærdigt videre -og jeg blev bedt min vende om på ryggen -det var helt utroligt -hvor hun trykkede og trak -både i ben og nosser -og mine spændinger forsvandt nærmest med et trylle slag -fra dybt i hofter og lyske (har været et problem i flere år) og min pik blev smerte stiv -som jeg kun husker fra min tidlig ungdom (ca.30år tilbage) hun strejfede den kun letter indtil måske 10minutter før det var gået en time -så begyndte hun at massere omkring roden og mine nosser og mellemkødet -jeg mærkede noget dybere spænding og hun tog et godt greb om min pik med den ene hånd og spillede let i mens hun drillede/pirrede med fingerne på den anden hånd lige under pikhoved -hun smilte og fniser -da jeg fik orgasme og spermen væltede ud  som aldrig før. Jeg blev overrasket og letter rystet over denne utalt nydelse -hun lige havde givet mig -Hun spurte om jeg forsat ville have 1 time mere og hvis jeg ville have sex blev det 1000kr.  -jeg overvejede det lige engang da hun spurgte -det kunne hun ser -og sagde "det får du ingen problemer med -det har jeg fikset" -og jeg tænkte okay, det vil jeg gerne opleve... Så hendes kollega kom ind og gik i gang med oliemassage -den var til gengæld middelmådig og noget oliesjaskerri! hun strejfede også flere gange da jeg lå på maven -og kombinationen af meget olie og strejf -gjorde mig faktisk rigtig liderlig igen -og jeg blev vendt på ryggen -og hun forsatte massagen (jeg havde kun betalt for massage, og aftalen var vi lige skulle se hvordan det gik) strejfede flere gange med albuer og arme -så lille mand blev ½vågen igen... så spurgte hun om jeg ville have en hj. -jeg svarede naah så skal det være sex -okay så fik hun lige 600kr. mere -hun tog alt tøjet af og tog en kondom i mellem læberne og selv om min pik ikke var stiv længere blev den det af hendes behandling -pigen var utrolig lækker buttet og store bryster lige som jeg elsker -og hun kunne lide at jeg gav dem alt min kærlighed -jeg måtte ikke kysse hende på munden -men ellers havde vi uovertruffen sex -der afsluttes med hun rev den af til jeg kom og jeg sprøjtet for vildt (det var 2. gang inden for meget kort tid) hun grinte af mig, og så da også lidt overrasket ud...

Det var en dag jeg sent skal glemme;-) Og jeg er dybt imponeret over, hvad hun kan "Pinggy" -hun må være Guds gave til mænd, der har problemer/føler de har problemer i det nedre område. Jeg kan kun anbefale, at man tager en tur til Skærbæk og prøver det selv;-) Det eneste jeg finder negativt er hun ved, hvad hun kan, og det er en tendens til hun malker din pengepung for din sidste mønt... ggg  

 

https://annoncelight.dk/showad/316192

"Lillepigen"....er det hende i den orange bluse på billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 5 minutter siden:

"Lillepigen"....er det hende i den orange bluse på billederne?

-Ja på billede 2 og 3

Hun kalde hende dog "lille pige" ;-) Hun er dog ikke lille på nogen måde fysisk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur forbi idag til en omgang kasap massage. En rigtig god oplevelse. Sjældent har jeg følt mig så lettet i kroppen, når jeg forlader briksen. Det fortjener helt bestemt en gentagelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde glædet mig til kasap massagen. Havde lavet en aftale. Møder op og hendes "hjælper" taget imod. Da Pinkky ik var færdig med sin kunde skulle hun varme mig op og lave de indledende øvelser. 

Tiden gik og Pinkky dukkede ikke op. Fik af vide at hun var blevet sur over jeg ikke var kommet dagen før. Som jeg havde skrevet "måske" var en mulighed uden dog at aftale en tid . 

Da jeg ankom fortalte jeg at jeg ville betale med Mobilepay når vi var færdige, for man ved jo aldrig om der kommer ekstra på. Og det lød som om det var ok. Men efter Pinkky havde været kort inde i rummet , var det her og nu der skulle betales. Jeg undrede mig. Men da jeg gik fik jeg at vide at da jeg kun havde 200 i kontanter i min pung/mobil. Var det blevet lavet om.

Altså de havde tjekke min pung da jeg lå på maven. For ja jeg havde 200 i kontanter. Fandme ikke i orden. 

Fik ingen kasap. Men kun thai massage af hjælperen. Men havde jo betalt for kasap . Sgu heller ik iorden. 

Skrev til hende jeg forventede at differencen blev tilbageført. 

Men det er så ikke sket. 

Første og sidste gang jeg sætter mine ben der. Hendes hjælper er ganske sød. Men uddannet massør nej. Hun gjorde hvad hun kunne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 7 timer siden:

Altså de havde tjekke min pung da jeg lå på maven. For ja jeg havde 200 i kontanter. Fandme ikke i orden. 

Fik ingen kasap. Men kun thai massage af hjælperen. Men havde jo betalt for kasap . Sgu heller ik iorden. 

Skrev til hende jeg forventede at differencen blev tilbageført. 

Men det er så ikke sket. 

Første og sidste gang jeg sætter mine ben der. Hendes hjælper er ganske sød. Men uddannet massør nej. Hun gjorde hvad hun kunne. 

Det lyder helt vildt -hvis de/nogen havde taget/tjekket min pung i mens jeg ligger på briksen -havde jeg blevet stjerne tosset -og gået øjeblikligt! Men jeg er altid opmærksom på, at ligge min pung nederes, og i en lomme, og jeg lytter, og kikker også altid, hvis jeg fornemmer nogen "lusker" omkring. Jeg er også færdig med at komme der -da Pinggy fandt ud af jeg ikke kom for, kun at få sex, men god massage -så begyndte hun at brokke sig -og ville ikke give mig fuld tid (2timer som aftalt ved bestillingen) -og der løb ekstra på -da hun mente hun havde ordnet mine nakkemioser -uden jeg havde bedt hende om ekstra -hun var irritabel og slet ikke venlig som de første 2 gange... Jeg insistere på at hun skulle give mig byttepenge/restbeløbet retur de 3 gange, jeg nåede at komme der -ellers havde jeg helle ikke fået det. Jeg anerkender hendes evner til at give massage/kasap osv. men hendes forretningsmetoder er for aggressive og pengegriske...   

Del dette indlæg


Link til indlæg

B)

Ærgerligt for både Ginne og Møffe :-(

- men jeg kan ikke genkende den trælse opførsel med surhed og måske fifleri med personlige sager... Min oplevelse for ca 14 dage siden var ganske anderledes positiv... Sjældent mødt en mere oplagt og tjenstvillig Thaimassør end Pinggy... Har kun været der den ene gang, så der var ikke noget med "genkendelse eller andet forudindtagethed" ! 
Fik super massage, kassap - og FP - og var fuldstændig smadret - på den gode måde - efter besøg ! 
Iøvrigt en super skøn veninde (Jo) som hun har på besøg for tiden :x

Hende ville jeg gerne besøge - og nyde for en stund :P Skønne store bryster her hun ;-)

T/- :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tranporter skrev, for 7 timer siden:

B)

Ærgerligt for både Ginne og Møffe :-(

- men jeg kan ikke genkende den trælse opførsel med surhed og måske fifleri med personlige sager... Min oplevelse for ca 14 dage siden var ganske anderledes positiv... Sjældent mødt en mere oplagt og tjenstvillig Thaimassør end Pinggy... Har kun været der den ene gang, så der var ikke noget med "genkendelse eller andet forudindtagethed" ! 
Fik super massage, kassap - og FP - og var fuldstændig smadret - på den gode måde - efter besøg ! 
Iøvrigt en super skøn veninde (Jo) som hun har på besøg for tiden :x

Hende ville jeg gerne besøge - og nyde for en stund :P Skønne store bryster her hun ;-)

T/- :P

-Det er da altid noget;-) Håber det positive forsætter -de næste gange du kommer der... Veninden har jeg ikke noget negativt, at sige om hun sexer godt, og hendes krop er alt, hvad man kan ønske sig... Pinggy siger mig ikke noget seksuelt, men jeg har har stor respekt for hendes evner i at give massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

-Det er da altid noget;-) Håber det positive forsætter -de næste gange du kommer der... Veninden har jeg ikke noget negativt, at sige om hun sexer godt, og hendes krop er alt, hvad man kan ønske sig... Pinggy siger mig ikke noget seksuelt, men jeg har har stor respekt for hendes evner i at give massage.

Jeg var forbi Jo i forrige uge og kan kun være enig med Møffe. Hun gjorde en del ud af at fortælle at hun ikke var uddannet massør,men den del hun skulle massere på mig klarede hun flot :-) ............Jeg forstod på hende at hun ville rejse hjem i denne uge men det ser ud til at hun er der endnu;jvf dagens annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Altid uden skrev, for 16 minutter siden:

Jeg var forbi Jo i forrige uge og kan kun være enig med Møffe. Hun gjorde en del ud af at fortælle at hun ikke var uddannet massør,men den del hun skulle massere på mig klarede hun flot :-) ............Jeg forstod på hende at hun ville rejse hjem i denne uge men det ser ud til at hun er der endnu;jvf dagens annonce.

-De sidste par måned har hun sagt hun tog hjem fredag -men når jeg så kom mandag var det hende der tog i mod -og hun gentog -på fredag tager jeg hjem til Sverige... Nu kommer jeg ikke længere -det skulle kun være for fp -med "Jo" ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Skærbæk i dag og fik en dejlig time sammen med Jo. Hun er ikke den bedste massør, men dejlig nem at snakke med og utrolig sød. Hun er også smuk, selv om hun siger hun har hængebryster og krøllet mave. Men hun har født 3 børn, fortalte hun. Så må man gerne kunne se det. Jeg blev sgu' lidt forelsket i hende og vil nok besøge hende igen snart. Hun rejser hjem til Sverige den 11. august, sagde hun, til hendes "rigtige" arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...