Hop til indhold
Hunter-007

ADVARSEL FRÆK SYGDOMSFRI DANSK Q TIL RÅDIGHED

Recommended Posts

Guest 69manden
Hunter-007 skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/322503

1000kr for en time, halvdelen på forskud og billeder er taget fra nettet. Ville holde mig væk.

Opslag også lagt i efterlysninger.

Jamen sådan skulle det ikke være, ja Hunter-007, det er godt at du er opmærksom,samt ikke hopper på den leg, men kan tit læse, at folk bliver snydt på den måde og alle hjemmesider med annoncer som denne, frabeder at man forudbetaling, læs gerne deres retningslinjer lav en kopi og send den evt til pigen,kvinden, samt kontakt hjemmesiden support og anmeld dem.

Jeg vil aldrig kunne overtales til at sende penge til nogen jeg aldrig kender, mødt, samt du aner ikke hvem der sidder på den anden side af skærmen..

Jeg lægger her et link til annoncelight.dk retningslinjer, som jeg altid sender til pigen,kvinden som vil have penge på forskud, samt anmeldelser den lige efter.

Screenshot_20210613-143341.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden

Men selvfølgelig, kan det være at det er en sikkerhed, for at vise din troværdighed og ikke mindst for hende, med at så er du seriøs, når du sender halvdelen af pengene, men jeg vil her frabede dig, andre om at gøre det.. Hvis du lægger mærke til hendes annonce, så sletter hun dem nogle gange lidt efter og aktivere din annonce igen, men jeg ønsker dig held og lykke og god jagt efter sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Hunter-007 skrev, for 46 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/322525

Hun har nu lavet om på navn og nye billeder ind på annoncen, bare til update.

Jamen det kan så være at hun er en alien, som kan lave sig om, når hun har lyst, hun er gået fra tynd til lidt mere på sidebenene, men hold godt øje, hvis man er i tvivl om det lyder for godt til at være sandt, så heller brug fornuften og holde sig væk fra disse useriøse profiler.

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
69manden skrev, den 5.7.2021 at 12:50:

Jamen det kan så være at hun er en alien, som kan lave sig om, når hun har lyst, hun er gået fra tynd til lidt mere på sidebenene, men hold godt øje, hvis man er i tvivl om det lyder for godt til at være sandt, så heller brug fornuften og holde sig væk fra disse useriøse profiler.

Havde faktisk anmeldt hende på annoncelight.dk igår og sendte bevis, hun blev fjernet,men kan se at hun er aktiv igen idag, men selvfølgelig kan jeg godt forstå,at hun vil have garenti for at man er seriøs, samt hvis hun køre forgæves, men alligevel i disse tider, hvor der er mange der synder, samt er FAKE som man kalder det, ligemeget hvad, så sender jeg aldrig penge til nogen jeg aldrig har set før, så vil jeg forlange, at de sender penge til min konto for at bevise at de er seriøse, så for de pengene igen når de er ankommet, ja måske vil jeg hellere sende en pizza..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...