Hop til indhold
JohnBlow

*SALMA *BRASILIAN - gude krop og smukke øjne

Recommended Posts

Bare en kort anmeldelse af Salma 

Efter noget byggearbejde trængte jeg til et bad med en smuk kvinde og noget rolig GFE-sex. Salma svaret hurtigt og kort tid efter var jeg i hendes lækre ny opførte lejlighed i nærheden af det gamle DONG-kraftværk, før Fisketorvet (aner ikke hvad området hedder). En søg og smilende Salma tog fint i mod mig, og efter det praktiske var ordnet fik jeg mit bad. Da jeg kom tilbage i soveværelset var der kold cola … og en fantastisk lækker kvinde. Glemte alt om cola da hun langsomt sneg sig ind bag mig og pillede håndklædet af. Derefter tog hun langsomt sit tøj af. Igen, sikke en kvinde. Billederne er ægte. Vi startede med en let gensidige berøring hvorefter hun gav blowjob og prostata massage. Flere gang måtte jeg lige stoppe hende, det gik sgu for godt. Efter tredige pause spurgte hun om det var tid til sex. Hun kravlede op og red, sikke en fryd for øjet. Jeg puffede hende rundt og tog hende bagfra - og ja - det er mindst lige så smukt. Efter afslutning fik jeg en fantastisk massage.

Kvinde er fantastisk smuk og sød. Jeg havde bedt om  bad sammen, men det skete ikke og der var ingen kys. Der var altså ikke helt det gfe som jeg havde håbede på. Men .. Salma er lækker og godt selvskab, så den manglende GFE kan måske være et udtryk for at hun snart skal hjem kombineret med kun 30 min. (Måske jeg faktisk fik latina GFE?) 

Kommer jeg igen? Måske, næste gang dog med mere tid + SF samt sikkerhed for en rolig GFE oplevelse. 

Redigeret af JohnBlow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen.

Den får mig til at holde mig væk synes ikke det er acceptabelt når det lovede ikke gives.
image.png.5b843b161aa94f2390fe7dc8ce3af55b.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnBlow skrev, 1 time siden:

Salma svaret hurtigt og kort tid efter var jeg i hendes lækre ny opførte lejlighed i nærheden af det gamle DONG-kraftværk, før Fisketorvet (aner ikke hvad området hedder).

Det lyder som Frederiks Brygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 19 timer siden:

Tak for anmeldelsen.

Den får mig til at holde mig væk synes ikke det er acceptabelt når det lovede ikke gives.
image.png.5b843b161aa94f2390fe7dc8ce3af55b.png

Well … jeg fik en grundig gang prostata massage, det havde vi ikke talt om og jeg var afgjort ikke super tydelig i min kommunikation. Personligt føler jeg mig ikke snydt på nogle måder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...