shinji 16 Skrevet 4. Juli, 2021 Er det normalt at der ikke er et nummer man kan ringe til? Har skrevet en mail, men synes det er lidt underligt at man skal gå og vente på hun skriver tilbage https://annoncelight.dk/showad/322458 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
@beautifulme 168 Skrevet 4. Juli, 2021 (edited) Kan ikke svare dig på om det er fup, kun at der også er andre piger der kun bruger Email, plus der er en gruppe i Kbh, Odense og Aarhus hvor du kun kan skrive til dem på SMS / WhatsApp, så der kan du heller ikke ringe. Redigeret 4. Juli, 2021 af @beautifulme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 4. Juli, 2021 (edited) Måske ønsker hun ikke at folk ringer uden at kunne besvare telefonen, og derfor er mailen kun en mulighed, da hun, mellem besøg, kan besvare evt. henvendelser. Ja, det er rart at kunne ringe, men er der ikke nogen til at tage den, vil jeg hellere sende en mail end at skulle ringe 14 gange, før jeg kommer igennem. (Om det er fup, ved jeg ikke, men lad blot være med at betale forud.) Redigeret 4. Juli, 2021 af Landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10045 Skrevet 4. Juli, 2021 Pris i forhold til ydelser er mistænkelig. Bare vær opmærksom på om der bliver bedt om forudbetaling, eller om at samtalen skal fortsætte på en datingside mod betaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg