Hop til indhold

Recommended Posts

Big3lover skrev, for 8 timer siden:

Men.....Det kan hun sgu da ikk' bare gøre :eek::D.....

Nej, det må der være en lov imod... :-) Men i det mindste betyder det da at hun ikke er stoppet og der så er en god chance for at hun kommer til Odense igen. Nu har jeg jo også besøgt hende to gange... Så mon ikke hun kommer igen og vil have mere... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mindiskret skrev, den 17.2.2022 at 00:47:

Nogen den der ved hvor Yammy er nu?

Hun er rejst til Thailand..  Jeg havde en fantastisk sex med hende sidst hun var her 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joan skrev, for 12 timer siden:

Hun er rejst til Thailand..  Jeg havde en fantastisk sex med hende sidst hun var her 

Hjælp..hvad så? :-) Joan, kommer hun igen? Ved du det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mindiskret skrev, den 28.2.2022 at 00:27:

Hjælp..hvad så? :-) Joan, kommer hun igen? Ved du det.

tjah kan sådan set ikke rigtigt hjælpe for vide ikke hvornår om hun overhovedet kommer igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 50 minutter siden:

Yammy er tilbage i DK :P

Nu skal hun så bare lokkes til Odense ;-) 

Ja, du har helt ret. Og der er oven i købet en ledig plads i hendes gamle lokaler, da Smukke Nina lige er rejst hjem igen her før Påske. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også været forbi. Sød pige med knaldhårde nippes når man leger med dem. Lidt for chubby til min smag, men hun gav en god behandling. Da jeg var kommet, legede hun videre med sig selv i et par minutter indtil hun sagde hun kom. 

30 min. Kr. 800.- og så havde hun forøvrigt sovet for længe, som en anden også skrev tidligere

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...