Guest Charlie Axelsen Skrevet 1. Juli, 2021 Hej med jer, Jeg er ny herinde. Hvor længe går der før man kan sende privatbeskeder? Skal man optjene erfaringspoint eller skal man betale for det? mvh Charlie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1014 Skrevet 1. Juli, 2021 Charlie Axelsen skrev, for 13 minutter siden: Hej med jer, Jeg er ny herinde. Hvor længe går der før man kan sende privatbeskeder? Skal man optjene erfaringspoint eller skal man betale for det? mvh Charlie Hej Charlie , velkommen til ! Du kan bare sende mig 500,- og så skriver du bare her 10 gange at du har sendt dem , så kan du skrive beskeder..... Ejj det koster ikke noget at være medlem her ... der går lige et lille stykke tid , så kan du også sende beskeder..... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Charlie Axelsen Skrevet 1. Juli, 2021 @pdrhan Tak for svar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 1. Juli, 2021 Charlie Axelsen skrev, for 28 minutter siden: @pdrhan Tak for svar! Jeg mener ca. 24 timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg