Hop til indhold

Recommended Posts

Le Docteur skrev, for 7 minutter siden:

Hvis det er den sammen så skal hun da lige finde ud af sine igen data da, på den ene side er hun 23 år og vil kun ha fyre over 25 år og på den anden side er hun 27 år og vil kun ha fyre over 30 år :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Docteur skrev, for 3 minutter siden:

Det var det jeg tænkte, at så blev hun en del mindre interessant.

Ja enig, hun er da en flot pige men så er der mange andre muligheder og prisen får også et nyk op. Dyrere og dårligere hænger ikke sammen i min optik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville slet ikke give mening at starte hos SG hvis de ikke var selvstændige, har selv længe været Facebook ven med en i den cirkel, ingen grund til at tro chefer er involveret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne være lidt interessant at høre, hvorfor de pågældende piger har valgt at starte på en klinik i stedet for p/d. Eller det er måske en kombination (jeg ved ikke, om klinikken er ok med, at pigerne både arbejder hos dem og for sig selv)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er da en interessant ny trend. Men hvis super mega og den gode GFE oplevelse ryger ud af vinduet, er det ikke nødvendigvis en forbedring. Men det må tiden vise.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun/de både er på klinik og arbejder privat, så er det fint for mig. Men når piger som Aisha, der leverer hele pakken, pludselig skærer væsentlige dele af deres repetoire væk, så er det sgu en downgrade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 19 timer siden:

Trend? Who else is making the move?

Når 3 forholdsvis kendte GP gør det indenfor kort tid kan man godt kalde det en trend i min bog. Men det er selvfølgelig individuelt hvad man synes kvalificerer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nogen berette om man stadigvæk en få en time Full package GFE hos Aisha på Seduction Girls, som hun ellers havde i sit faste program tidligere da hun var på “egen hånd”? 
 

Hvordan er pris niveauet ellers på Seduction Girls - er det udelukkede “Menukortet” der anvendes eller har pigerne deres egne priser?
 

Har nemlig ikke været tidligere så feedback her vil være meget værdsat. 
Fortsat god sommer til alle! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
RebelTiger skrev, for 4 timer siden:

Kan nogen berette om man stadigvæk en få en time Full package GFE hos Aisha på Seduction Girls, som hun ellers havde i sit faste program tidligere da hun var på “egen hånd”? 
 

Hvordan er pris niveauet ellers på Seduction Girls - er det udelukkede “Menukortet” der anvendes eller har pigerne deres egne priser?
 

Har nemlig ikke været tidligere så feedback her vil være meget værdsat. 
Fortsat god sommer til alle! 

Min oplevelse er at menukortet bruges.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le Docteur skrev, den 30.6.2021 at 22:52:

Dear Gentlemen,

Yes, the rumors are true, I’ve started working at SG and yes the rules are different there. But my private door remains open for those I was in contact with before. :)

Hope to see you all soon again

Yours, Aisha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Expel skrev, den 30.6.2021 at 23:01:

Hvis det er den sammen så skal hun da lige finde ud af sine igen data da, på den ene side er hun 23 år og vil kun ha fyre over 25 år og på den anden side er hun 27 år og vil kun ha fyre over 30 år :huh:

Du skriver da bare det hun vil have ;) Game't vender begge veje.

Mht pigernes alder er det først et problem efter de 35 .. eller måske 40 (rigtig alder) efter min mening :wub: men det er jo også smag og behag - så please ingen shitstorm.

/B

Redigeret af ButterflyMan
ret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...