Hop til indhold

Recommended Posts

sexaddict skrev, for 49 minutter siden:

Hun har nok et princip, men hun kan måske overtales til FP, hvis man er høflig og charmerende, ser godt ud og har kunnet "tænde" hende.

... Og så er der nok også større chancer for diverse ekstra ydelser på 4. eller 5. besøg, end der er første gang man valser ind af døren. 

Med andre ord - giv det et skud, og kan du lide hvad du ser og får, så kom igen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
levemand80 skrev, den 10.9.2021 at 17:21:

Ja Mimi er på Borups Plads, besøgte hende i dag, og jeg blev ikke skuffet, hun er sød at tale med både før og efter. Det er ikke sidste gang min tur går til Mimi på Borups Plads Husk lige HUN TILBYDER IKKE FP, og det skal hun respekteres for. Ha en god dag Mimi , fra den GAMLE mand fra Glostrup

Spørger dumt men hvad betyder "FP" Fransk Penis ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Massage-testeren skrev, for 16 minutter siden:

Spørger dumt men hvad betyder "FP" Fransk Penis ?

ForsikringsPolicer!

FP= Fuld Pakke = Sex

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Mimi 2 gange i denne uge - 250 for 30 min glimrende oliemassage. 
Hun er sød og smilende og klædt i kjole, der ikke kan holde de store bryster på plads.

Hun presser ikke for extra, men muligheden er der helt sikkert - også ved første besøg.

Dagen efter kom jeg igen og valgte 30 min med extra ydelser, og det kan hun til UG.

Hun giver ikke FP,  og det har jeg respekt for. Dygtig til massage, BJ og HJ - og pris og kvalitet hænger sammen.

pas på hende - hun giver god massage.

Jeg kommer igen i næste uge 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
MrMassageKing skrev, den 15/10/2021 at 12:13:

Har besøgt Mimi 2 gange i denne uge - 250 for 30 min glimrende oliemassage. 
Hun er sød og smilende og klædt i kjole, der ikke kan holde de store bryster på plads.

Hun presser ikke for extra, men muligheden er der helt sikkert - også ved første besøg.

Dagen efter kom jeg igen og valgte 30 min med extra ydelser, og det kan hun til UG.

Hun giver ikke FP,  og det har jeg respekt for. Dygtig til massage, BJ og HJ - og pris og kvalitet hænger sammen.

pas på hende - hun giver god massage.

Jeg kommer igen i næste uge 

Helt enig - var lige forbi og det var overraskende godt. Hun stønner og pruster en del under massagen men gir den gas. Et kæmpeplus for mig (sikkert kun mig) er at hun ikke skal ha penge forud. Tror jeg havde hendes røv i ansigtet i 20 minutter :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
numsekenderen skrev, den 27.10.2021 at 17:13:

Helt enig - var lige forbi og det var overraskende godt. Hun stønner og pruster en del under massagen men gir den gas. Et kæmpeplus for mig (sikkert kun mig) er at hun ikke skal ha penge forud. Tror jeg havde hendes røv i ansigtet i 20 minutter :-)

Jeg er simpelthen nødt til at høre, hvad det er for en massage, man bestiller, hvis man gerne vil have hendes røv i ansigtet i 20 minutter? :D:P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Magico skrev, for 27 minutter siden:

Jeg er simpelthen nødt til at høre, hvad det er for en massage, man bestiller, hvis man gerne vil have hendes røv i ansigtet i 20 minutter? :D:P:D

1 times massage inklusiv 69 og masser af berøring og sutten på hendes store patter - hvordan du vender hende er op til dig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev medlem af Mimis fanklub i dag. 
Kan kun give jer alle ret, hun er sød og dejlig. 

Er hendes røv og fisse virkelig så skøn som nogen påstår? Ja for faen. Fantastisk syn og smag. 
Hun er virkelig berøringsvenlig. Hun vil meget gerne pilles ved, slikkes og kysses.
Man føler man får en unik oplevelse, og hvad mere kan man ønske sig? B)

Jeg fik en virkelig skøn orgasme, i den absolut øvre ende af Richterskalaen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...