½angel 1659 Skrevet 30. Juni, 2021 Der er vist ikke anden udvej end simpelthen bare at sige det, og døren skal lukkes helt i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 30. Juni, 2021 Thjaaa hvad skal man sige. Nogle mænd svømmer i damer og vil ikke have dem. Andre mænd higer og søger efter damer, men kan ikke få dem. Sådan er verdens goder noget tilfældigt tildelt den enkelte person. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 30. Juni, 2021 Hvis man kikker de rette steder tror jeg der er partnere til alle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 30. Juni, 2021 Genert Synder skrev, den 28.6.2021 at 22:28: Hjælp mig, søde veninder. Hvordan slipper jeg for hende uden at gøre hende ked af det? Jeg tror og frygter lidt, hun har nogle psykiske udfordringer at tage hensyn til. Hvorfor skulle hun ellers være interesseret i mig ..? Den bedste måde er at være ærlig og direkte. Sig direkte hvad du er interesseret i, så hun kender rammerne i forhold til dig. Alt andet er at gøre hende rigtig ked af det på den lange bane. Du oser ikke ligefrem af selvtillid, når du tror hun har psykiske problemer for ellers ville hun ikke være interesseret i dig. Flere piger har et moder-gen hvor de gerne vil beskytte sårbare mænd. Måske er hun den stærke af jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg