Hop til indhold
Svendsenaalborg

Maja/frejepigen - Terndrup, Støvring

Recommended Posts

Besøgte denne dame i går:

https://annoncelight.dk/showad/233035
 

Linket er til en ældre annonce uden billeder, men hun har annonceret jævnligt på det sidste med billeder. I den forbindelse kan jeg sige, at billederne, som plejer at være på, ret sikkert er af hende; måske 5 år gamle og i et godt lys, men det passer fint ellers. 
 

Det er ret sikkert vendelmanden, som har en finger med i spillet, men som nævnt i en anden tråd om ham, har jeg ikke haft decideret dårlige oplevelser med hans damer. Det eneste er det her med navnene; Maja, frejepigen, noget tredje næste gang, men hvad pokker. Kommunikationen forløb rimelig fint over sms, men man kan godt mærke, at der ikke er plads til længere samtaler…

Det er en voksen dame. Ud fra teksten skulle vi være lige gamle, men hun kunne nok godt være omkring de 50. Hun tog imod i fræk natkjole og megadullet makeup:x

Brysterne er selvfølgelig ikke som på en 20-årig, men de er dejlige; store og bløde. Røven det samme; skøn. Fissen er overraskende snæver og flot. Der er noget mave og tatoveringer osv, men som sagt kan jeg godt lide hele den stil, når jeg er i det lune.

Det hele, damen, stedet osv, er lidt trashy og amatøragtigt, men på den helt rigtige frække måde! Du risikerer dog rimelig nemt at hilse på naboerne til begge sider, da dørene er lige ved siden af hinanden. Tog lige en ekstra runde, da naboens barn vågnede fra barnevognen, der stod lige udenfor, da jeg kom første gang:lol:

Nu lever jeg i benægtelse af min alder, da spejlet og kropsmål osv siger sidst i 20’erne, så for mig var det som at kneppe min kammerats slutty fraskilte mor i hendes eget soveværelse. 

Jeg tog 20 min med gummi. Der var ikke så meget snak. Hun kyssede og slikkede fra halsen og ned og gav et lækkert blow. Jeg smagte på hende og kneppede hende bagfra og liggende, mens hun gav sig på en god måde. Til slut lå hun med hovedet ud over sengekanten og fik det hele i munden og ansigtet, mens jeg legede med fissen. 

Betaling, lån af badeværelse og så hej hej. 

Det var dælme en god oplevelse og gentagelsesrisikoen er høj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

betalte du til sidst det er ellers noget af det første man gør så det er ude af verden

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

betalte du til sidst det er ellers noget af det første man gør så det er ude af verden

Så må jeg jo tage straffen for at bryde denne regel;-)

Som så meget andet i denne verden, afhænger det vel af konteksten; her gik vi lige til sagen, og jeg følte mig ikke i fare for at blive snydt efterfølgende. 
Faktisk kan jeg fortælle, at aftalen over sms jo var 600, men jeg havde kun en 500- og en 200-kroneseddel, og jeg tænkte egentlig, at det var ok. Så sagde hun selv, at jeg skulle have penge retur:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
BlackMagic2020 skrev, for 6 timer siden:

betalte du til sidst det er ellers noget af det første man gør så det er ude af verden

Ingen regel uden undtagelse, nogen vælger nok bare at betale for den ydelse de nu engang var fik, før eller efter er vel et fedt, eller skrevet på en anden måde, såfremt man er i stand til at bestille, er man vel også klar på betaling efterfølgende :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blond48 skrev, for 8 timer siden:

Hendes blowjob er verdensklasse!!!

Meget enig, hun sutter som en Jersey kalv, jeg måtte virkelig trække mig lidtctilabe under den leg, ellers var keg kommet før tid, jeg har også haft pikken i hende, men synes der var masser af plads, for meget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...