Hop til indhold

Recommended Posts

Her til aften var jeg forbi Angela (https://annoncelight.dk/showad/300801). Hun er p.t. i Vejle men fortalte mig at hun om 4 dage rejser til Aalborg.

Aftalen kom på plads via SMS - jeg srev til hende ved middagstid og aftalte at mødes her til aften og jeg modtog adressen på hendes sted i Vejle samtidig med at hun bekræftede aftalen.

Jeg ankom til Vejle lidt efter kl. 21 og ringede til hende 10 minutter inden jeg skulle dukke op (det havde hun bedt om).

Adressen var nem at finde og jeg gik ind i opgangen og hen til lejligheden hvorefter hun lukkede mig indenfor.

Angela er en køn pige og så meget indbydende ud som hun stod der i røde trusser og BH.

Om det er hende på billederne er svært at sige da ansigtet er sløret, men figuren er i hvert fald ikke helt ved siden og hun har nogle dejlige store bryster som efter min bedste overbevisning er ægte.

Vi afregnede (1 time) hvorefter jeg tog et hurtigt bad og gik tilbage til rummet hvor løjerne skulle foregå og her lå hun allerede og slængede sig på sengen - BH og trusser var allerede røget af på det tidspunkt.

 Jeg kravlede ned til hende og herefter oplevede jeg en af de mest lidenskabelige og vilde GPer siden Sabrina Anal Queen besøgte Aarhus.

Hun fortalte at hun er colombiansk og bosiddende i Spanien og jeg ser ingen grund til at tvivle på at hun har sydamerikansk blod i årene som besøget forløb.

Det startede med nogle meget dybe tungekys hvorefter vi gik over til en omgang 69. Efter noget tid kom kondomet på hvorefter vi startede i en doggy efterfulgt af missionær stillingen.

Jeg havde også betalt for anal og megafransk så der gik ikke lang tid før hun foreslog at vi skulle prøve det anale og det er længe siden at jeg har mødt en pige som i den grad bare tog imod og stødte tilbage. Så det blev både til analt i prone bone, doggy og stående mens hun bare klemte ringmusklen om min pik så man skulle tro at den var ved at blive klemt af :-)

Til sidst afsluttede vi med en omgang megafransk hvor jeg havde fingeren oppe bag i hende og hun ditto ved mig mens jeg kom i en kraftig orgasme.

Bagefter blev det til en overraskende god omgang massage og lidt pillow talk hvorefter vi begge gik ud i bad for at blive skyllet inden jeg kyssede hende farvel og satte mig i bilen og forlod Vejle.

Jeg kan bestemt anbefale Angela. Jeg har kun fundet et par enkelte anmeldelser af hende herinde fra et tidligere besøg i nordjylland men de var også meger rosende og det kan jeg kun bekræfte.

Så leder du efter en lidenskabelig pige som er lidt vild i sengen så bør du bestemt overveje Angela. Jeg tvivler på at du bliver skuffet.

 

/Tutankhamon

P.S. Hvis hun er hurtig til at linke til denne anmeldelse så er det fordi jeg spurgte hende om hun gerne ville have at jeg skrev om mit besøg. Det bekræftede hun og jeg lovede at sende linket når jeg havde gjort det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også overvejet at besøge hende og med din anmeldelse er jeg mere overbevist om at gøre det.

Var hun iøvrigt behåret på missen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewBear skrev, 1 time siden:

Jeg har også overvejet at besøge hende og med din anmeldelse er jeg mere overbevist om at gøre det.

Var hun iøvrigt behåret på missen?

Nej det var der ikke.

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. 

Jeg havde godt set hendes annonce, men valgt fra, da jeg tænkte fake. 

Nu er jeg da ret fristet. 

Hvad smed du for sådan en lækker omgang? Og kender du hendes priser for 30 minutter? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernet skrev, for 3 timer siden:

Tak for en god anmeldelse. 

Jeg havde godt set hendes annonce, men valgt fra, da jeg tænkte fake. 

Nu er jeg da ret fristet. 

Hvad smed du for sådan en lækker omgang? Og kender du hendes priser for 30 minutter? 

Jeg kender desværre ikke prisen for 30 minutter men for 1 time gav jeg 1.600 (det var inkl. superfransk) og dertil 300 for anal og 200 for megafransk.

Hun svarede dog pænt hurtigt på SMS så jeg tænker at du bare skal spørge til de 30 minutter - så får du garanteret hurtigt svar.

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, den 26.6.2021 at 23:11:

Jeg kender desværre ikke prisen for 30 minutter men for 1 time gav jeg 1.600 (det var inkl. superfransk) og dertil 300 for anal og 200 for megafransk.

Hun svarede dog pænt hurtigt på SMS så jeg tænker at du bare skal spørge til de 30 minutter - så får du garanteret hurtigt svar.

/Tutankhamon

Hun er ganske enkelt super lækker og har et frækt mindset… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 2 minutter siden:

Ser rigtig fristende ud, og tror også jeg skal besøge hende.

Hvorfor skriver "hun" "Regards Martin" i teksten??

Tror jeg ikke du skal spekulere så meget over… den er god nok - det er hende:biggrin: og godt er det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 7 timer siden:

Ser rigtig fristende ud, og tror også jeg skal besøge hende.

Hvorfor skriver "hun" "Regards Martin" i teksten??

Fordi jeg sendte et link til min anmeldelse til hende som hun copy/pastede ind i hendes annonce inkl. min signatur fra SMS'EN.

Så kan de fleste nok godt gætte mit fornavn:-)

/Tutankhamon 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 13 minutter siden:

Fordi jeg sendte et link til min anmeldelse til hende som hun copy/pastede ind i hendes annonce inkl. min signatur fra SMS'EN.

Så kan de fleste nok godt gætte mit fornavn:-)

/Tutankhamon 

Tak for det Martin, det giver fin mening ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft fornøjelsen at besøge Angela i Aalborg og jeg står 100% bag Tutankhamon at hun er noget at det mest lidenskabelige siden Sabrina! Jeg vil meget gerne besøge hende igen, hvis hun kigger forbi det østjyske. Det er helt klart en skøn og dejlig pige! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende i Aarhus for et par uger siden og jeg kan kun tilslutte mig alle de andres anmeldelser

jeg er ikke helt sikker på at det er hende på billederne, men uanset om det er det eller ej, er hendes krop og service helt i top

jeg er ret sikker på at jeg skal besøge hende igen på et tidspunkt :-)

Allan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Angela i Aalborg i går, og kan bare sige at jeg er enig i alle de positive ord, her i tråden. Det var muligvis den bedste GP oplevelse jeg har haft til dato.

Jeg mener dog ikke at billederne i annoncen er af hende. Brysterne ligner overhovedet ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montgomery skrev, for 2 timer siden:

Besøgte Angela i Aalborg i går, og kan bare sige at jeg er enig i alle de positive ord, her i tråden. Det var muligvis den bedste GP oplevelse jeg har haft til dato.

Jeg mener dog ikke at billederne i annoncen er af hende. Brysterne ligner overhovedet ikke

Hvordan ser brysterne så ud?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

https://annoncelight.dk/showad/263304

det er det samme pige . På den annonce er billederne ægte. Smuk latina milf. Flotte naturlig bryster , gode betjening , kyser godt .og godt humor , glad. 

Prof kvinde som har været på i noget år.så kan godt føles lidt falsk.

ok oplevelse , kommer måske igen .

Redigeret af Betelgeuse1965

Del dette indlæg


Link til indlæg
BrandMand09 skrev, for 36 minutter siden:

Hvor gammel skønner I hende til at være?

Taler vi hende med 2x potter tattoo på maveskind er mit gæt omkring 30 år - nok til plus siden… hende evne/erfaringer trækker hende den vej… kroppen er top fin!

om du kan bruge det…? I dont know

Del dette indlæg


Link til indlæg
JensBentsen skrev, for 14 timer siden:

nogen der ved om Sabrina Anal Queen kommer tilbage? hun blev nævnt her i tråden? hun er sgu savnet :D 

Jeg tror ikke du skal regne med at se hende i DK igen.

Hun arbejder nu kun i Schweiz - du kan finde hende her - måske du kan lokke hende tilbage til Aarhus med det rette tilbud :-)

https://www.en.fgirl.ch/filles/sabrina-32/

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, den 2.4.2022 at 09:24:

Taler vi hende med 2x potter tattoo på maveskind er mit gæt omkring 30 år - nok til plus siden… hende evne/erfaringer trækker hende den vej… kroppen er top fin!

om du kan bruge det…? I dont know

Ja hun har kattepoter på maven, har haft fornøjelsen af hende i Dybvad, Mon nogen der kender hendes arbejdssteder rundt omkring?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...