Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har længe haft lyst til at besøge Tigerpige fra Hedensted. Hendes billeder af hendes røv har altid været voldsomt fristende.

I dag var det så dagen, hvor hun skulle prøves. Jeg var indstillet på at kneppe hende hårdt bagi, men hendes evne udi det franske var desværre så gode at jeg kom i hendes mund.

Jeg synes, at hun er dejlig og lækker - især hendes røv er lækker, og jeg regner med at gentage forsøget på et senere tidspunkt.

Dog ville jeg ønske - og det har vist også været ønsket fra andre af hendes gæster - at hun ville ryde gevaldigt op i lejligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun har da ellers skrevet herinde at hun var begyndt at rydde op,men hun er måske aldrig blevet færdig med oprydningen :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun har da ellers skrevet herinde at hun var begyndt at rydde op,men hun er måske aldrig blevet færdig med oprydningen :lol::lol:

hvorfor kan du ikke bare lade mig være i fred

Del dette indlæg


Link til indlæg

hun har da ellers skrevet herinde at hun var begyndt at rydde op,men hun er måske aldrig blevet færdig med oprydningen :lol::lol:

Enig, da jeg besøgte hende var der meget rodet, og der lå brugt kondom indpakning overalt, og hun æder åbenbart meget slik for det papir lå også overalt.

Alt det sammen, plus hygiejnen er noget tvivlsom, plus at man kan se lige ind i sengen ude fra gaden gør at jeg ALDRIG kommer der igen. FØJ

Hilsen fra Fredericia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver jeg sgu lidt mistænksom..."fredericiafyr" du tilmelder dig i dag og dit første indlæg er en tilsvining af tigerpigen...den stinker :cry::cry:

De sjoveste piger jeg har besøgt, har mange gange været nogle rodehoveder som aldrig ville have fået en pris i "BoBedre"...så hvis hendes bolig støder jer, så bliv dog hjemme ved "lillemor" og ostemaden :D

Jeg syntes hun ser sød og yderst præsentabel ud...så jeg tror sgu jeg vil besøge hende en dag, trænger til lidt "rod" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med Bøffen,,,,hold jer nu til emnet og husk så at denne side er til for at vi kan komme med nogle anmeldelser og sjove historier om de piger vi har besøgt. Men det er sku en sjældenhed herinde det lyder af en flok gamle mænd med masser af fordomme og som keder sig bravt....

den med lillemor og ostemaden var lige i skabet :D og jeg besøger også Hedensted en af dagene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til den pris må man nok kunne finde sig i lidt af hvert.. :)

Hvis hun nu undlader HELT at smide ud, kunne det jo tænkes, at bunkerne kilder under nosserne, når i tager hende stående.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til den pris må man nok kunne finde sig i lidt af hvert.. :)

Hvis hun nu undlader HELT at smide ud, kunne det jo tænkes, at bunkerne kilder under nosserne, når i tager hende stående.. ;)

VH Ludvig.

Larokka og Bøffen smider måske heller ikke selv noget ud - bortset fra ud af bilvinduerne :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg rydder altid op efter mig selv ....men sjovt med jernsvinet du svarer på alt og tit nogle mærkelige svar du giver ...er det bare for at komme med så mange indlæg som muligt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bliver jeg sgu lidt mistænksom..."fredericiafyr" du tilmelder dig i dag og dit første indlæg er en tilsvining af tigerpigen...den stinker :cry::cry:

De sjoveste piger jeg har besøgt, har mange gange været nogle rodehoveder som aldrig ville have fået en pris i "BoBedre"...så hvis hendes bolig støder jer, så bliv dog hjemme ved "lillemor" og ostemaden :D

Jeg syntes hun ser sød og yderst præsentabel ud...så jeg tror sgu jeg vil besøge hende en dag, trænger til lidt "rod" :lol:

Du har fuldstændig ret Bøffen, at det stinker at lave sådan en post som jeg gjorde som det allerførste jeg skriver herinde, men jeg har læst med siden starten, og brugt siden meget til at hjælpe mig til at finde ud af hvad for nogen piger jeg ville besøge, dette forum er vel lavet så man kan komme med udmeldinger om pigerne, både godt, og skidt, og jeg syntes bare ikke at tigerpigen fortjener nogen som helst kunder, for det er da tydeligt at der er noget helt galt, jeg mener, hvis man lever af at invitere folk hjem hvor man bor, så er det mindste da man kan gøre, at rydde op, og sørge for at personlig hygiejne er i orden, men det er jo bare min mening, besøg hende hvis i har lyst, men lad være og sig at i ikke var advaret om de forskellige ting :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret...det skal vi nok selv bestemme, sjovt nok fornemmer jeg at du er en kvinde på den måde du skriver :D

Fordi du nævner overhovedet ikke hvad du seksuelt har oplevet med hende...var det okay? ;) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Larokka og Bøffen,

Jeg glæder mig til at læse jeres anmeldelser, når I har besøgt Tigerpigen - hun må da mindst give jer en ekstra omgang med den supportstøtte I giver - god fornøjelse :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvin

Jeg kender hende ikke, jeg syntes bare at hun blev uretfærdigt behandlet...så den konspiration kan du godt glemme :D

Så hop du bare op på Maxi'en igen og se om du ikke kan scorer en "sort" halvtredser :P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jernsvin

Jeg kender hende ikke, jeg syntes bare at hun blev uretfærdigt behandlet...så den konspiration kan du godt glemme :D

Så hop du bare op på Maxi'en igen og se om du ikke kan scorer en "sort" halvtredser :P:P

Hop I nu bare selv på tigerpigen - men husk at lave en anmeldelse snart - vi holder øje med jer :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

blander mig bare en lille smule.

Jeg mener Tigerpigen nu langt om længe er flyttet tilbage i sin gamle lejlighed. Jeg har besøgt dengang hun var i den lejlighed hun havde mens hun ventede på sin egne lejlighed blev færdig renoveret.

Rod det var der, men hun er en almindelig sød og rar pige og længere er det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg leverede en sober anmeldelse, hvor der ikke blev lagt skjul på, hvad jeg fandt godt og hvad jeg fandt skidt. Der er ingen grund til at svine pigen til.

Hun er rigtig sød og kan sit kram, men lejligheden trænger til en kærlig hånd for at sige det meget mildt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jernsvinet"

600 indlæg siden 24 marts :D:D:D:D få dig dog et liv...

Du kan være et 100% sikker på at jeg ikke vil delagtigøre dig i noget som helst..."vi holder øje med jer" hvem fanden tror du du er???...den Italienske Mafia eller CIA :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jernsvinet"

600 indlæg siden 24 marts :D:D:D:D få dig dog et liv...

Du kan være et 100% sikker på at jeg ikke vil delagtigøre dig i noget som helst..."vi holder øje med jer" hvem fanden tror du du er???...den Italienske Mafia eller CIA :shock:

Fredericiafyren falder du over allerede ved hans første indlæg - jeg har så i dine øjne skrevet for mange - hvad med at bidrage selv med noget væsentligt fremfor at kritisere andres indlæg?

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jernsvinet"

Jeg forsvarer Tigerpigen og det vil jeg sgu have lov til...hvad du så bidrager med i denne tråd, tvivler jeg på at du selv ved..andet end at du elsker at se dig selv på skrift :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu stopper I det personlige fnidder-fnadder. Resten af indlæggene skal handle på saglig og sober vis om Tigerpigen og anmeldelsen af hende, ellers kommer sletteknappen og måske hængelåsen i brug.

At slås indbyrdes på en anmeldelse gider vi ikke, og det har I gjort nok nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...