Hop til indhold
Guest Babysam

Thai massage i Randers for mænd der har en svag pik...

Recommended Posts

Tag i bare en tur derind, man får en god behandling, og ingen problemer med det ekstra.

sød flot pige da jeg var der inde for ca. 14 dage side.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Babysam skrev, for 16 minutter siden:

der er vel ikke mange mænd som vil indrømme at de har en svag pik

Spørgsmålet er hvad der menes med en svag pik... ? Min har en svag moral - peger simpelt hen efter alle dejlige piger den ser. :D
Nej spøg til side: Det er sgu da fint at mænd de evt. måtte have lidt problemer med potens eller at den er for ivrig og kommer inden for 20 sekunder kan tage hen og få hvad de har lyst (og evne) til. :) Man behøver jo heller ikke indrømme over for andre at man har en "svag pik".... Så hvem ved hvem der kommer der... :D

 

Monty skrev, for 6 minutter siden:

Tag i bare en tur derind, man får en god behandling, og ingen problemer med det ekstra.

sød flot pige da jeg var der inde for ca. 14 dage side.

 

Skal nok lade være med at spørge om du har en "svag pik", men kom du spørgsmålet nærmere hvad hun egentlig mener med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monty skrev, for 3 timer siden:

Tag i bare en tur derind, man får en god behandling, og ingen problemer med det ekstra.

sød flot pige da jeg var der inde for ca. 14 dage side.

 

@Monty - jeg bliver interesseret nu, du kommer med en anbefaling, for der går langt imellem kvaliteten i Randers synes jeg. Er det i Vestergade og kan du beskrive pigen med alder og vægt - i fald jeg så ikke går forgæves?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam
gimle skrev, for 6 timer siden:

Hvor holder de til? 

Vi må vel ikke skrive adressen når den ikke er nævnt i annoncen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller ikke en svag PIK, men jeg kan sige den service jeg fik den dag jeg var der, vil nok kunne få en svag PiK op at stå.

Rigtigt god B2B og meget mere, en flot slank Thai på omkring 30 år. Den dag jeg var der, ved ikke om der er andre derinde, jeg så ikke andre.

Så tag bare derind, adressen kan i få ved at kontakte dem enten på tlf. eller sms.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam
Monty skrev, den 27.6.2021 at 17:25:

HAR SLETTE DET JEG SKREV

 

 

Hvad mener du Monty?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, den 26.6.2021 at 06:45:

Det er squ da billiget for massage. :-)

Ja prisen matcher ydelsen af den "svage pik"'

 

Derimod kender jeg godt stedet, og jeg har meget dårlige erfaringer med stedet. 

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Hej igen

Jeg lod mig friste i sidste uge og besøgte stedet her i Randers som skulle være gode til at håndtere en svag pik. Bestilte lidt massage med happy ending.
En ok massage, ikke prangende, men godkendt, lidt pirring undervejs- anden akt var også ok, - men om de kan nogle specielle tricks med en svag diller ved jeg ikke, det havde jeg ikke brug for.
Alder på pigen der servicerede mig, - nok ca 40 år.  men det er svært at sige nøjagtigt med en thai.
Om jeg kommer igen?  måske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var derinde på et tidspunkt, men gik igen, da prisen jeg fik var et par hundrede over andre steder i byen…. men hvis de virkelig kan trylle en regnorm om til en anakonda så…..:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...