Hop til indhold

Recommended Posts

Guest DaddyKbhs

Jeg besøgte denne smukke, frække og unge pige som kunne have været min datter i dag, to chancen og skrev til hende kl 11.00 om hun tilfældigvis havde tid kl 12.00 og allerede 5 min efter svarede hun at det havde hun :)  

Mig i hurtig bad, nummer 2 i dag og børste tænder og mundskyl og jeg var klar til at ta afsted.

Der mødte mig den mest naturlige, uskyldige, unge, smukke naboens datter da jeg trådte ind .

Jeg blev spurgt om jeg ville have et bad, hun vidste jo ikke at jeg allerede havde været i bad 2 gange allerede :D, men af respekt for hende mht hygiejne takkede ja tak til en hurtig skyller, nu tror jeg nok også jeg var ren og klar .

Selve akten var med dybe tungekys ligesom en rigtig kæreste, det bedste, dybeste og vådeste blow jeg har fået til dato, dejlig indlevelse og øjenkontakt samt sex i missionær og doggystyle med en pige som virkede som om hun også nød det ..

Tak for en dejlige 30 min i dit selvskab Matylda s og vi ses helt sikkert næste gang du er i kbh ( det er hendes sidste dag ) i denne opgang .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 8 minutter siden:

Jeg besøgte denne smukke, frække og unge pige som kunne have været min datter i dag, to chancen og skrev til hende kl 11.00 om hun tilfældigvis havde tid kl 12.00 og allerede 5 min efter svarede hun at det havde hun :)  

Mig i hurtig bad, nummer 2 i dag og børste tænder og mundskyl og jeg var klar til at ta afsted.

Der mødte mig den mest naturlige, uskyldige, unge, smukke naboens datter da jeg trådte ind .

Jeg blev spurgt om jeg ville have et bad, hun vidste jo ikke at jeg allerede havde været i bad 2 gange allerede :D, men af respekt for hende mht hygiejne takkede ja tak til en hurtig skyller, nu tror jeg nok også jeg var ren og klar .

Selve akten var med dybe tungekys ligesom en rigtig kæreste, det bedste, dybeste og vådeste blow jeg har fået til dato, dejlig indlevelse og øjenkontakt samt sex i missionær og doggystyle med en pige som virkede som om hun også nød det ..

Tak for en dejlige 30 min i dit selvskab Matylda s og vi ses helt sikkert næste gang du er i kbh ( det er hendes sidste dag ) i denne opgang .

 

Fedt du hyggede dig ,,,, Link??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iceman skrev, 1 time siden:

Is she back again ?? 

Today and until thursday. Don't know if she is all booked already. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jan137
thebrownone skrev, for 3 timer siden:

Hun er svær at få fat på, har skrevet to mails allerede... Bare man kunne skrive via WhatsApp.

Har også skrevet 3-4 gange til hende, men desværre svarer hun ikke :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 19 minutter siden:

På hendes Nympho profil skriver hun at hun er her fra 15/7 til 20/7, så måske hun ikke er ankommet endnu?

God pointe. Det er lidt forvirrende - på eroguide-annoncen  er 15/7 sidste dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
@beautifulme skrev, for 2 timer siden:

På hendes Nympho profil skriver hun at hun er her fra 15/7 til 20/7, så måske hun ikke er ankommet endnu?

Jeg håber du har ret. Har længe haft lyst til at besøge hende, men havde helt misset hvis hun skulle være her lige i øjeblikket, så det kunne da være lækkert hvis det først er om et par dage hun er i Danmark.

Redigeret af Wolfman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello friends..

I am very very very sorry for not being able to reply mails before today.

i had difficulties with access.

i will again be very fast in replying.

i oppoligise to all who wrote to me and didn't get reply.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Matylda-Babe skrev, for 1 time siden:

Hello friends..

I am very very very sorry for not being able to reply mails before today.

i had difficulties with access.

i will again be very fast in replying.

i oppoligise to all who wrote to me and didn't get reply.

I hope to see you this week...

Redigeret af thebrownone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Matylda i dag 1 time 1800 kr. og er enig med ovenstående . Jeg syntes at tiden fløj af sted . Beste tungekys og bj uden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...