Hop til indhold
Leachim76

Problem med at komme

Recommended Posts

Hej med jer

Har været hos en enkelt GP et par gange men kan ikke komme til frustration for undertegnede og, tror jeg også, GP.

Er der nogen af jer som oplever samme problem ved besøg?

Vil ikke afvise stress, præstationsangst, gummi etc. og er der eventuelt noget man kan sige til GP om "problemet"?

/Leachim76

Del dette indlæg


Link til indlæg

Af de 20 gange heg har prøvet at købe sex er det kun lykkedes mig at komme de 3 af gangene. Jeg synes dog ikke det er så vigtigt fordi jeg oplevede så mange andre følelser og sanseindtryk sammen med pigerne, og jeg kunne fortsætte på egen hånd derhjemme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop med at have fokus på at komme og bare nyd resten.

 

Prøv eventuelt med en der er god til Tantra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jo det problem har jeg os desværre 

for mig kommer det af for meget onani, lyder måske dumt 

jeg skal gerne lade hver med at onaner det meste af en uge for at det kan lykkes mig hvilket er træls 

måske har jeg et problem aner det ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ofte samme problem. Det hjælper at fortælle GP’en om det fra start. Det tager lidt af præstationspresset af. Derudover skal du lære at være lidt egoistisk og, primært, tænke på dig selv. Endelig kan du foretage dig noget, lige før, der får dig til at tænke positivt og på noget andet. F.eks. spille Tetris (I know, det lyder skørt, men prøv det) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 10 minutter siden:

jo det problem har jeg os desværre 

for mig kommer det af for meget onani, lyder måske dumt 

jeg skal gerne lade hver med at onaner det meste af en uge for at det kan lykkes mig hvilket er træls 

måske har jeg et problem aner det ikke

Sidste år lykkedes det mig at holde mig fra at onanere i en hel uge op til et besøg hos hende der har domineret mig, og det kunne kun lade sig gøre fordi hun beordrede mig til det (hun truede med et pikbur, men gjorde ikke alvor af det). Jeg kunne stadig ikke komme på det besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er det dejligt at vide det inden.. Og så er alle de der forvisninger om "det er ikke din skyld" og lignende egentlig lige meget fordi vi har for det meste set det 100 gange før så vi ved det godt;):P.. Og det ligger mere fokus på problemet hvis du sådan halvt undskyldende skal forklarer osv..

Jeg oplever ved mine gæster der har svært ved at komme at, der ligger problemet mentalt, fremfor reelt fysiologisk.. Mit bedste råd må næsten være at besøge den samme pige igen og igen indtil du føler i kender hinanden.. Det giver pigen de bedste omstændigheder for at give dig en udløsning og det giver dig de bedste odds.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Sidste år lykkedes det mig at holde mig fra at onanere i en hel uge op til et besøg hos hende der har domineret mig, og det kunne kun lade sig gøre fordi hun beordrede mig til det (hun truede med et pikbur, men gjorde ikke alvor af det). Jeg kunne stadig ikke komme på det besøg. 

træls man vil jo gerne vise de kære gper at de kan deres kram når det er 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pops

Det er situation, jeg godt kan genkende. Et par gode råd i den anledning fra egen erfaring.

  • Book god tid. Selv booker jeg i reglen en time
  • Start med at tale med Gudinden. Fortæl om dit stressniveau og dine tanker, samt ikke mindst hvad du kunne tænke dig, der skal ske
  • Når pjorten taber gejsten, så brug det som en lille pause til nus eller hyggesnak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Jeg kan heller ikke komme, hvis jeg ikke tænder 100 procent på pigen, derimod ingen problemer hvis pigen tænder mig og der er god kemi.

Nu ved jeg ikke om du Laechim76 tager nogen form for medicin, eks antidepersiv , blodtryks etc, det kan godt have en stor indvirkning på det .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever det desværre også meget ofte. Sjældnere med piger jeg dater, men det hænder også.

Den største faktor er helt sikker psykologisk. Hvis der er dårlig stemning, pigen virker som om hun ikke har lyst eller hvis jeg er for stresset, så er det svært at fokusere på nuet og så går det som regel hastigt ned ad bakke. Nogle gange er jeg super tændt og så pludseligt øjeblikket efter står seansen ikke til at redde.

Jeg har for nyligt opdaget at en penisring hjælper mig rigtig meget til at holde erektionen i de situationer og når man har nogenlunde hård erektion kan man bare mærke mere og det bliver nemmere at holde fokus. Ellers virker det ofte bedst at tage en pause på 5-10min hvor man måske kæler, men hvor pikken får helt ro. Derefter kan vi så varme op forfra og jeg kan ofte komme tilbage i sporet.

Der kan også være fysiologiske grunde. Hvis du mistænker det, så tag et smut omkring lægen og bliv tjekket og sørg for at få din kondition op. Jeg kan tydeligt mærke forskel og her efter Corona står det desværre ikke så godt til på den front.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DaddyKbhs skrev, for 36 minutter siden:

Jeg kan heller ikke komme, hvis jeg ikke tænder 100 procent på pigen, derimod ingen problemer hvis pigen tænder mig og der er god kemi.

Nu ved jeg ikke om du Laechim76 tager nogen form for medicin, eks antidepersiv , blodtryks etc, det kan godt have en stor indvirkning på det .

Tak for input - tager ikke noget medicin men kan muligvis være lidt stresset i situationen. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er altid længe om, at komme -nogen piger elsker det andre mister tålmodigheden med mig -tit med gummi bliver det træls -men kan altid afslutte selv -lige meget hvad og hvor lidt kemi det er... Tager det ikke så tungt;-) elsker god sex længe... Jeg tager en spiller næsten dagligt -er helt naturligt som, at tag tøj på.

Jeg har for noget tid siden prøvet tantra igen (pga. forskelligt travlhed havde, jeg ikke spillet selv i flere dage) kvinden havde understreget i sin annonce, at man absolut ikke kunne forvente, at komme fysisk -hvis det skete ja så skete det... jeg lå 2 timer og bare modtog og modtog -og hun havde fat i min pik og massere løs -men det skete naturligvis ikke noget, da hun var hurtig videre igen. Så skulle jeg ligge lidt under et tæppe og komme til mig selv igen sagde hun -i mens ville hun lige gå ud og vaske hænder... -jeg havde stadigvæk en "halvfed" på -og jeg gjorde en enden på mine lidelser -underligt nok var det nærmest bare 2 ryk og så plaskede det under tæppet -i det samme kom hun retur -og kikkede underligt på mig i mens hun spurgte, om jeg var kommet op til overfladen igen -hvilket jeg måtte erkende, at jeg var -og gjorde lige nogen hofte bevægelser imens jeg tørre det hele af i hendes tæppe -tror slet ikke hun bemærkede det -før jeg var godt på vej uden på landevejen igen -og hun tog tæppet i hænderne...ggg Jeg har ikke lært at nyde tantra -jeg synes det er fedt nok, men at jeg ikke må røre el. komme -det er sgu for træls og alt for dyrt -når man ikke føler sig tilfredsstillet efterfølgende... Så helle en lille thai der kan give god massage, og er overalt på din krop -og som bliver så liderlig af det, at hun nærmest tigge mig om at kneppe hende... -men det kan også godt ske, jeg ikke kommer under sexen, men så spiller jeg bare 2 minutter -og kan jo få hende til at bide lidt i min brystvorte/øreflip i mens -så jeg ser det ikke som et problem... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest alfonsåberg

Jeg oplevede præcis det samme sidste sommer og har holdt pause lige siden.. jeg troede at det nok skulle gå, men da jeg tropper op stod de 5 samlet, hvilket fik mig til at fortryde og kunne ikke komme selvom jeg prøvede at være ligeglad.. fik faktisk også en mild infektion efterfølgende og hvis jeg besøger en gp igen bliver det nok med mundbind med mindre hun har coronapas..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det hjælper at I siger det. 
Det er også fedt hvis I siger hvad I har lyst til at jeg gør imens I selv overtager afslutningen. Tænder I særligt på at man slikker bollerne imens, eller skal jeg onanere selv, så det er mere ligeværdigt? Skal vi kysse imens? Hjælper det at jeg siger noget frækt? Sprøjter du helst ud over måsen eller babserne eller i din egen navle liggende på ryggen... osv. osv. 
Det nemmeste er faktisk når I er specifikke og bare siger hvad I ønsker jer allermest. Ellers kan jeg godt sådan gå lidt i stå og føle mig lidt usikker på hvordan jeg ligesom kan enten hjælpe eller deltage, og bliver lidt ukoncentreret og i tvivl om hvorvidt projektet kan lykkes eller ej. Kommunikation er et hit :) 

Hvis/når en mand gerne vil overtage afslutningen helt selv, så foretrækker jeg personligt at han spiller sin pik af ud over mig så jeg kan se det hvor jeg også onanerer imens. På en eller anden måde bliver det ligesom mere sådan "tæt på" og en fælles oplevelse alligevel. 

Og... så er det altså noget man kan træne. Det med at give slip på kontrollen. Som andre nævner er tantriske øvelser og behandlinger et hit til flere former for udfordringer ifm. udløsning, hvadenten det er for tjept, for sjældent, for svært eller for egenhændigt ;) 

Kærligst, 
Eva 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

Jeg synes det hjælper at I siger det. 
Det er også fedt hvis I siger hvad I har lyst til at jeg gør imens I selv overtager afslutningen.

Kan godt følge dig i, at klar kommunikation gør det nemmere for pigen, men det kræver, at manden er helt bevidst om, hvordan han helst vil afslutte og hvad der hjælper ham til det. Det er der nogen, som har gjort sig ret præcise tanker om eller ved, hvad der plejer at virke bedst, fx @Møffe som vil have små bid i øret/brystvorten, mens mange af os andre ikke rigtigt har en formel for, hvad der virker. Så prøver man sig lidt frem i situationen og håber på, at pigen også kan bidrage med noget nus eller action, som hjælper godt på vej. Personligt har jeg det rigtig fint med, at pigen bare er nærværende og bidrager med et eller andet, som jeg ikke har specifikt bedt om, og så er det helt ok, hvis vi ikke lige rammer Bulls Eye (som jeg jo ikke selv kan definere og derfor heller ikke forlange/forvente, at pigen kan aflæse).

Jeg tror, at langt de fleste (men ikke alle) GPer rigtig gerne vil hjælpe gæsten det sidste stykke til udløsningen, men det lykkes som bekendt ikke altid for alle. Denne og mange andre tråde vidner om, at vi mænd oftere end jeg troede ikke kan levere den famøse klat til sidst, og det er da egentlig meget betryggende at vide, at den situation faktisk er relativt almindelig.

I nogle anmeldelser kan man læse, at GPen lægger en faglig stolthed i at bringe manden til udløsning og ser det som et lille ærgerligt nederlag, hvis han ikke kommer. Eller det er i hvert fald anmelderens tolkning af situationen. Personligt kan jeg ikke altid levere i runde to, men har sexen været god, betyder det mindre. Jeg har endnu ikke oplevet, at der var været noget at lægge pigen til last, hvis jeg ikke kommer, så der er i virkeligheden ingen grund til, at hun ærgrer sig.

Men det er selvfølgelig ikke alle, der har det på samme måde som mig, og der er da med garanti også en pæn portion mænd, som mener det er skuffende, hvis pigen ikke får ham til at komme (ja, det er med den vinkel på).

Apropos fokus på at kunne komme: Gad vide, om GPerne egentlig har erfaring for, at de kunder, som får udløsning, oftere kommer tilbage end de kunder, som ikke (eller kun med besvær) når klimaks?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Den_glade_amatør 

Tak! 
Måske min opfattelse af hvor meget (nogle) mænd ved om deres egen udløsning er lidt for unuanceret :wub: 
Jeg hører faktisk ofte svaret "det ved jeg ikke" hvis jeg spørger til det. Jeg tænker lidt "hvem i alverden gør så? Måske du bare er for genert til at svare ærligt?" 
Det må jeg lave om på.

Fra Kvindens side tror jeg det bl.a. handler om at Kvinder generelt gerne vil bekræftes, bekræftes og bekræftes for at føle sig sexede. Også glædespiger. En udløsning er en meget tydelig fysisk manifestation af succes, og som Kvinde og som glædespige ved man ligesom med ret stor sikkerhed at man og det har været en succes når udløsningen kommer. Når der ikke er udløsning, skal der somme tider bare noget andet til for at vi føler os bekræftede. Det er min erfaring at mænd der på forhånd ved at det kan være en udfordring er gode til at sige det på forhånd, og det er et hit. 
 

Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Apropos fokus på at kunne komme: Gad vide, om GPerne egentlig har erfaring for, at de kunder, som får udløsning, oftere kommer tilbage end de kunder, som ikke (eller kun med besvær) når klimaks?

Det er der ingen forskel på, vil jeg vurdere. 
Også de mænd der ikke kan få rejsning af forskellige årsager kommer igen. 

Kærligst, 
Eva <3
 

PS: Det med 2. gangs udløsning er noget helt andet, synes jeg. Der har jo allerede været succes, manden er jo allerede glad og jeg er jo allerede bekræftet ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leachim76 skrev, den 24.6.2021 at 11:00:

Hej med jer

Har været hos en enkelt GP et par gange men kan ikke komme til frustration for undertegnede og, tror jeg også, GP.

Er der nogen af jer som oplever samme problem ved besøg?

Vil ikke afvise stress, præstationsangst, gummi etc. og er der eventuelt noget man kan sige til GP om "problemet"?

/Leachim76

Jeg kender følelsen i slut 2018 hvor jeg startede på  U-lykkes pillerne ja jeg kunne faktisk ikke få den op så jeg fik ingen sex i et år. Så først i slut 2019 hvor jeg fik nok af det skidt og trappede ned men aldrig har jeg kæmpede så hårdt for at få den op og at komme var jo nærmest utopi men ja det sker når jeg enten ikke tænder nok på pigen eller der går mere end 30 min så må jeg tage mig en slapper på 5 min så lykkes det som reglen.

Evt. kan du jo small talke lidt med pigen for at bryde isen, sex behøver jo ikke være dybt seriøst hele vejen igennem næe det skal også være lidt sjovt ellers går luften hurtigt af ballonen for mit vedkommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...