Hop til indhold

Laila (model-kvinden) Nordjylland

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Bosse1910 skrev, for 1 minut siden:

Nogen der har et aktivt link, eller vil ligge et ind når hun er aktiv igen 

Tjek typisk tirsdag om hendes add er online forud for den efterfølgende dag holder åbent - hun fjerner den når hun ik er aktivt - er min oplevelse med hende!

og lille note - vær ikke overrasket hun på nul-komma-nul vender rundt fra hvad stilling man nu befinder sig, og tager “banditten” og glider ned i et huk :wub: og det kan noget synes jeg ihvertfald… god fornøjelse når du får booket tid

Skrevet
  • Author
cock4woman_only skrev, den 16.7.2022 at 07:52:

Tjek typisk tirsdag om hendes add er online forud for den efterfølgende dag holder åbent - hun fjerner den når hun ik er aktivt - er min oplevelse med hende!

og lille note - vær ikke overrasket hun på nul-komma-nul vender rundt fra hvad stilling man nu befinder sig, og tager “banditten” og glider ned i et huk :wub: og det kan noget synes jeg ihvertfald… god fornøjelse når du får booket tid

Folks…..!!! LAILA ALERT ;) tænker aldrig en regel uden undtagelser… det er fredag og hun er online 14-19 idag til dem der søger hende Laila på en fredag :-o)

god fornøjelse til dem som må vælge at swing forbi… 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author
SlikkeFrands skrev, for 3 timer siden:

Det er længe siden hun sidst var på.

Plejer der, at være lang tid imellem hun er på?

Tror du har ret - hun har ikke været online i et længere stykke tid…

hendes liderlighed må jeg erkende er sjælden blandt GP - hun vil ha og tager selv handling hvis ikke tøjet falder hurtigt nok er min erfaring..

• 5 months later...
Skrevet

Nok først i næste uge.

Skal være med i forsøg på sygehus i morgen og udstyres med diverse målere. Det er nok knap så sexet. Så venter til næste uge.

Skrevet

Er blevet banned for at lægge link op. Men er på i dag i Nørresundby

Skrevet
Laila modelkvinden skrev, for 2 timer siden:

Er blevet banned for at lægge link op. Men er på i dag i Nørresundby

Der er også grænser for hvad vi må bruge siden her til. 

Skrevet

Ved det, var min egen dumhed. I know 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.