Hop til indhold
cock4woman_only

Laila (model-kvinden) Nordjylland

Recommended Posts

Bosse1910 skrev, for 1 minut siden:

Nogen der har et aktivt link, eller vil ligge et ind når hun er aktiv igen 

Tjek typisk tirsdag om hendes add er online forud for den efterfølgende dag holder åbent - hun fjerner den når hun ik er aktivt - er min oplevelse med hende!

og lille note - vær ikke overrasket hun på nul-komma-nul vender rundt fra hvad stilling man nu befinder sig, og tager “banditten” og glider ned i et huk :wub: og det kan noget synes jeg ihvertfald… god fornøjelse når du får booket tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, den 16.7.2022 at 07:52:

Tjek typisk tirsdag om hendes add er online forud for den efterfølgende dag holder åbent - hun fjerner den når hun ik er aktivt - er min oplevelse med hende!

og lille note - vær ikke overrasket hun på nul-komma-nul vender rundt fra hvad stilling man nu befinder sig, og tager “banditten” og glider ned i et huk :wub: og det kan noget synes jeg ihvertfald… god fornøjelse når du får booket tid

Folks…..!!! LAILA ALERT ;) tænker aldrig en regel uden undtagelser… det er fredag og hun er online 14-19 idag til dem der søger hende Laila på en fredag :-o)

god fornøjelse til dem som må vælge at swing forbi… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, for 3 timer siden:

Det er længe siden hun sidst var på.

Plejer der, at være lang tid imellem hun er på?

Tror du har ret - hun har ikke været online i et længere stykke tid…

hendes liderlighed må jeg erkende er sjælden blandt GP - hun vil ha og tager selv handling hvis ikke tøjet falder hurtigt nok er min erfaring..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laila modelkvinden skrev, for 2 timer siden:

Er blevet banned for at lægge link op. Men er på i dag i Nørresundby

Der er også grænser for hvad vi må bruge siden her til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...