Guest hørsholm1 Skrevet 23. Juni, 2021 https://sugardaters.com/da/profile/1JZqP8m9zG sød sjov pige, men vil have penge for kemi dates og vil ikke andet vi fik dog kun aftalt sugar ved et møde hos mig, så hun blev noget overrasket over jeg ikke gav hende Noget efter kaffe og snak. taler næsten nul danske, engelsk er bedst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1014 Skrevet 23. Juni, 2021 hørsholm1 skrev, 1 time siden: så hun blev noget overrasket over jeg ikke gav hende Noget efter kaffe og snak. Fedt , eneste måde de lærer det på ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hørsholm1 Skrevet 23. Juni, 2021 (edited) pdrhan skrev, for 12 minutter siden: Fedt , eneste måde de lærer det på ... jo , men nu havde vi faktisk ikke aftalt noget, og hun blev kørt af en veninde , men vil da godt give 200 til dækning af transportudgifter, hvis det er Men hun blev sur og gik efter en lille diskussion om hvad jeg havde skrevet og ikke men forstår din reaktion, i min erfaring så er de som vil have kemi møde uden sugar, de man faktisk kan ende med at mødes med. Mødte to gange med en hm noget med hvid sugar og endte med at bolle hende 3 til 4 gange , så forsvandt hun på siden og for mig, Redigeret 23. Juni, 2021 af hørsholm1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg