Guest Thaimig Skrevet 22. Juni, 2021 Og hvorfor gør de så det, jo ser du de har et netværk som er større end du og jeg havde troet, og hva ska vi så lige bruge det til? Ikke andet end de ved mere om dig end du selv ved, og selvfølgelig elsker de netop dig og dine P derfor Personligt syntes jeg det gør dem i dårlig, men det er faktisk sådan det forholder sig Så nyd dem såfremt du ønsker dem værdig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4180 Skrevet 22. Juni, 2021 Hvad mener du, @Thaimig? At thaierne udveksler info om deres kunder indbyrdes? Og hvis de gør, hvad er det så, du mener at de ved om os kunder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2536 Skrevet 22. Juni, 2021 Ja jeg bliver da også nysgerrig efter hvad du mener @Thaimig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 289 Skrevet 22. Juni, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 47 minutter siden: Hvad mener du, @Thaimig? At thaierne udveksler info om deres kunder indbyrdes? Og hvis de gør, hvad er det så, du mener at de ved om os kunder? Man ska ha klart för sig att dom pratar om kunderna sinsemellan, men om det är det som @Thaimig åsyftar vet jag inte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2059 Skrevet 22. Juni, 2021 -Hvorfor skulle de ikke også det? -for min skyld kan de bare snakke... -Jeg fortælle aldrig noget jeg ikke vil høre igen. Men det gør de danske piger nok også, det er bare på en lidt anden måde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2409 Skrevet 23. Juni, 2021 Thaierne har deres netværk og vi har eroguide. Det er fint. Hvis du er bange for at nogle taler om dig, så opfør dig pænt. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 23. Juni, 2021 Thaimig skrev, for 6 timer siden: Og hvorfor gør de så det, jo ser du de har et netværk som er større end du og jeg havde troet, og hva ska vi så lige bruge det til? Ikke andet end de ved mere om dig end du selv ved, og selvfølgelig elsker de netop dig og dine P derfor Personligt syntes jeg det gør dem i dårlig, men det er faktisk sådan det forholder sig Så nyd dem såfremt du ønsker dem værdig Tag en dyb indånding og overvej en ekstra gang hvad det er du skriver. Hvis du stadig mener hvad du tror du skriver skulle du prøve at omformulere dig, så det brede flertal rent faktisk kan forstå hvad det er du mener. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1520 Skrevet 23. Juni, 2021 pacer skrev, for 8 timer siden: Ja jeg bliver da også nysgerrig efter hvad du mener @Thaimig. Jeg tror ikke Thaimig mener noget, han har bare tabt nogle bogstaver, som har sat sig lidt tilfældigt sammen i hans editor. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 23. Juni, 2021 Thaimig skrev, for 10 timer siden: Og hvorfor gør de så det, jo ser du de har et netværk som er større end du og jeg havde troet, og hva ska vi så lige bruge det til? Ikke andet end de ved mere om dig end du selv ved, og selvfølgelig elsker de netop dig og dine P derfor Personligt syntes jeg det gør dem i dårlig, men det er faktisk sådan det forholder sig Så nyd dem såfremt du ønsker dem værdig ?????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 23. Juni, 2021 (edited) Bødlen skrev, for 47 minutter siden: ?????? Lige præcis... Giv bødlen plads og lad os få aflivet indslaget... Redigeret 23. Juni, 2021 af 22 cm and thick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 23. Juni, 2021 Jeg har kun oplevet at thaierne har prøvet at lege Kirsten Giftekniv, og sagt til deres veninder at "han er en god mand". Og så har hun ment at jeg skulle være kæreste med deres veninde. Sådanne forslag har jeg dog takket nej til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 23. Juni, 2021 Det plejer nu aldrig være de mest velovervejet opslagThaimig plejer at sætte sammen, så blot et smil på læben herfra, der skal være plads til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 23. Juni, 2021 Val Venis skrev, for 3 timer siden: Jeg har kun oplevet at thaierne har prøvet at lege Kirsten Giftekniv, og sagt til deres veninder at "han er en god mand". Og så har hun ment at jeg skulle være kæreste med deres veninde. Sådanne forslag har jeg dog takket nej til. Hvorfor ? Free ride og fees for ægteskab frem til 90 erne kender nogle der fik 80.000 for et ægteskab og efterfølgende 5.000 pr måned for at være gift med alle ægteskabelige rettigheder men måtte fulde sig i at deres kone var intimmassøse - ikke en galej jeg selv ville gå af, men andre kan jo gøre som de vil i en aftale mellem ligeværdige (hun og han) har liv til at sige nej efter igle pr var den permanentet ophold tilladelse hjemme og så kom skilsmissen og et nyt ægteskab kunne begynde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 23. Juni, 2021 Sådan noget har jeg ikke lyst til at medvirke til. Har heller ikke helt styr på om den slags er lovligt? Pengene ville heller ikke rigtigt kunne friste mig, da jeg har en ret god økonomi, og ikke mangler noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 23. Juni, 2021 Jamen så prøver jeg med lidt (manglende ord) min tid omkring Thai ligger efterhånden langt tilbage, med både goe og mindre gode oplevelser (med en del Thai kærester) Tilbage i tiden ca 2014 blev jeg kontaktet af en Klinik jeg havde besøgt tidligere, om jeg ville hente pigen jeg tidligere havde dusket, fordi hun ønsker at besøge mig, det gjorde jeg Det udviklede sig til flere besøg den sommer (med gratis sex hver nat) og hen på sommeren kom så spørgsmålet, hvis du Mary me, så får du 200.000,- (det fravalgt jeg dog, trods jeg rent faktisk manglede penge) det var så ikke en engangs forestilling, det fortsatte årene fremover, dog med nye piger jeg efterfølgende besøgte, de vidste jo udmærket jeg har penge på Kistebunden, det ved de fordi de har et fremragende godt netværk, så derfor mit skriv/indlæg, jeg har dog siden været mere tæt på Thai (herunder Fb) den tar vi næste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 23. Juni, 2021 Thaimig skrev, 1 time siden: Jamen så prøver jeg med lidt (manglende ord) min tid omkring Thai ligger efterhånden langt tilbage, med både goe og mindre gode oplevelser (med en del Thai kærester) Tilbage i tiden ca 2014 blev jeg kontaktet af en Klinik jeg havde besøgt tidligere, om jeg ville hente pigen jeg tidligere havde dusket, fordi hun ønsker at besøge mig, det gjorde jeg Det udviklede sig til flere besøg den sommer (med gratis sex hver nat) og hen på sommeren kom så spørgsmålet, hvis du Mary me, så får du 200.000,- (det fravalgt jeg dog, trods jeg rent faktisk manglede penge) det var så ikke en engangs forestilling, det fortsatte årene fremover, dog med nye piger jeg efterfølgende besøgte, de vidste jo udmærket jeg har penge på Kistebunden, det ved de fordi de har et fremragende godt netværk, så derfor mit skriv/indlæg, jeg har dog siden været mere tæt på Thai (herunder Fb) den tar vi næste Du kan jo sagtens formulere dig fornuftigt Thaimig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 23. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 15 minutter siden: Du kan jo sagtens formulere dig fornuftigt Thaimig Åh tak, iøvrigt skrev jeg et laaangt sitat efterfølgende men som sædvanlig blev jeg hægtet af inden udgivelsen af Eg, beklager, men orker ikke at stamme forfra Så go Sankt Hans aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 23. Juni, 2021 Jamen hvor er det dog befriende med tråde som denne. Dejlig uforpligtende hvor mand og mus kan skrive hvad de vil. Så tak til @Thaimig for endnu en herlig tråd. Fortsæt med det. Nu ryger heksen snart afsted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 23. Juni, 2021 Tak for den samt videre fortolkning, hyg jer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg