Hop til indhold
Guest Thaimig

De der Thai ved mere om dig end du selv gør

Recommended Posts

Guest Thaimig

Og hvorfor gør de så det, jo ser du de har et netværk som er større end du og jeg havde troet, og hva ska vi så lige bruge det til?

Ikke andet end de ved mere om dig end du selv ved, og selvfølgelig elsker de netop dig og dine P :huh: derfor

Personligt syntes jeg det gør dem i dårlig, men det er faktisk sådan det forholder sig :rolleyes: 

Så nyd dem såfremt  du ønsker dem værdig :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 47 minutter siden:

Hvad mener du, @Thaimig? At thaierne udveksler info om deres kunder indbyrdes? Og hvis de gør, hvad er det så, du mener at de ved om os kunder?

Man ska ha klart för sig att dom pratar om kunderna sinsemellan, men om det är det som @Thaimig åsyftar vet jag inte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Hvorfor skulle de ikke også det? -for min skyld kan de bare snakke... -Jeg fortælle aldrig noget jeg ikke vil høre igen. Men det gør de danske piger nok også, det er bare på en lidt anden måde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thaierne har deres netværk og vi har eroguide. Det er fint. Hvis du er bange for at nogle taler om dig, så opfør dig pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 6 timer siden:

Og hvorfor gør de så det, jo ser du de har et netværk som er større end du og jeg havde troet, og hva ska vi så lige bruge det til?

Ikke andet end de ved mere om dig end du selv ved, og selvfølgelig elsker de netop dig og dine P :huh: derfor

Personligt syntes jeg det gør dem i dårlig, men det er faktisk sådan det forholder sig :rolleyes: 

Så nyd dem såfremt  du ønsker dem værdig :huh:

Tag en dyb indånding og overvej en ekstra gang hvad det er du skriver. Hvis du stadig mener hvad du tror du skriver skulle du prøve at omformulere dig, så det brede flertal rent faktisk kan forstå hvad det er du mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 8 timer siden:

Ja jeg bliver da også nysgerrig efter hvad du mener @Thaimig.

Jeg tror ikke Thaimig mener noget, han har bare tabt nogle bogstaver, som har sat sig lidt tilfældigt sammen i hans editor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 10 timer siden:

Og hvorfor gør de så det, jo ser du de har et netværk som er større end du og jeg havde troet, og hva ska vi så lige bruge det til?

Ikke andet end de ved mere om dig end du selv ved, og selvfølgelig elsker de netop dig og dine P :huh: derfor

Personligt syntes jeg det gør dem i dårlig, men det er faktisk sådan det forholder sig :rolleyes: 

Så nyd dem såfremt  du ønsker dem værdig :huh:

??????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun oplevet at thaierne har prøvet at lege Kirsten Giftekniv, og sagt til deres veninder at "han er en god mand". Og så har hun ment at jeg skulle være kæreste med deres veninde. Sådanne forslag har jeg dog takket nej til. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Det plejer nu aldrig være de mest velovervejet opslagThaimig plejer at sætte sammen, så blot et smil på læben herfra, der skal være plads til alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, for 3 timer siden:

Jeg har kun oplevet at thaierne har prøvet at lege Kirsten Giftekniv, og sagt til deres veninder at "han er en god mand". Og så har hun ment at jeg skulle være kæreste med deres veninde. Sådanne forslag har jeg dog takket nej til. :-)

Hvorfor ? Free ride og fees for ægteskab frem til 90 erne kender nogle der fik 80.000 for et ægteskab og efterfølgende 5.000 pr måned for at være gift med alle ægteskabelige rettigheder men måtte fulde sig i at deres kone var intimmassøse - ikke en galej jeg selv ville gå af, men andre kan jo gøre som de vil i en  aftale mellem ligeværdige (hun og han) har liv til at sige nej efter  igle pr var den permanentet ophold tilladelse hjemme og så kom skilsmissen og et nyt ægteskab kunne begynde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan noget har jeg ikke lyst til at medvirke til. Har heller ikke helt styr på om den slags er lovligt? 

Pengene ville heller ikke rigtigt kunne friste mig, da jeg har en ret god økonomi, og ikke mangler noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jamen så prøver jeg med lidt (manglende ord) min tid omkring Thai ligger efterhånden langt tilbage, med både goe og mindre gode oplevelser (med en del Thai kærester) 

Tilbage i tiden ca 2014 blev jeg kontaktet af en Klinik jeg havde besøgt tidligere, om jeg ville hente pigen jeg tidligere havde dusket, fordi hun ønsker at besøge mig, det gjorde jeg 

Det udviklede sig til flere besøg den sommer (med gratis sex hver nat) og hen på sommeren kom så spørgsmålet, hvis du Mary me, så får du 200.000,-  (det fravalgt jeg dog, trods jeg rent faktisk manglede penge) det var så ikke en engangs forestilling, det fortsatte årene fremover, dog med nye piger jeg efterfølgende besøgte, de vidste jo udmærket jeg har penge på Kistebunden, det ved de fordi de har et fremragende godt netværk, så derfor mit skriv/indlæg, jeg har dog siden været mere tæt på Thai (herunder Fb) den tar vi næste :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
Thaimig skrev, 1 time siden:

Jamen så prøver jeg med lidt (manglende ord) min tid omkring Thai ligger efterhånden langt tilbage, med både goe og mindre gode oplevelser (med en del Thai kærester) 

Tilbage i tiden ca 2014 blev jeg kontaktet af en Klinik jeg havde besøgt tidligere, om jeg ville hente pigen jeg tidligere havde dusket, fordi hun ønsker at besøge mig, det gjorde jeg 

Det udviklede sig til flere besøg den sommer (med gratis sex hver nat) og hen på sommeren kom så spørgsmålet, hvis du Mary me, så får du 200.000,-  (det fravalgt jeg dog, trods jeg rent faktisk manglede penge) det var så ikke en engangs forestilling, det fortsatte årene fremover, dog med nye piger jeg efterfølgende besøgte, de vidste jo udmærket jeg har penge på Kistebunden, det ved de fordi de har et fremragende godt netværk, så derfor mit skriv/indlæg, jeg har dog siden været mere tæt på Thai (herunder Fb) den tar vi næste :rolleyes:

Du kan jo sagtens formulere dig fornuftigt Thaimig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
DaddyKbhs skrev, for 15 minutter siden:

Du kan jo sagtens formulere dig fornuftigt Thaimig ;)

Åh tak, iøvrigt skrev jeg et laaangt sitat efterfølgende men som sædvanlig blev jeg hægtet af inden udgivelsen af Eg, beklager, men orker ikke at stamme forfra :rolleyes:

Så go Sankt Hans aften :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...