Guest Lasselas Skrevet 22. Juni, 2021 Er der nogen der ved, om legendariske Domina Anita, der tidligere var på Søborg Hovedgade og senest (for 2-3 år siden) i Rødovre. Jeg har ikke kunnet finde noget om hende, og nu er det jo også slut med annoncer i Travsporten, hvor hun tidligere var at finde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1014 Skrevet 22. Juni, 2021 Lasselas skrev, for 3 timer siden: Er der nogen der ved, om legendariske Domina Anita, der tidligere var på Søborg Hovedgade og senest (for 2-3 år siden) i Rødovre. Jeg har ikke kunnet finde noget om hende, og nu er det jo også slut med annoncer i Travsporten, hvor hun tidligere var at finde. Jeg besøgte hende for år tilbage da hun var på Søborg Hovedgade , husker hun havde en dværg som "dørmand" , fedt sted i øvrigt på hele førstesalen i den bygning......gad også godt vide om hun stadig er et eller andet sted..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 22. Juni, 2021 pdrhan skrev, for 5 timer siden: Jeg besøgte hende for år tilbage da hun var på Søborg Hovedgade , husker hun havde en dværg som "dørmand" , fedt sted i øvrigt på hele førstesalen i den bygning......gad også godt vide om hun stadig er et eller andet sted..... Ja, hun var, som jeg skriver, tidligere på Søborg Hovedgade, og efterfølgende har hun været i Rødovre. Jeg efterspurgte mere, om nogen har viden om, hvorvidt hun stadig er aktiv, og i givet fald, hvordan man kan komme i kontakt med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg