Hop til indhold
Guest Lasselas

Domina Anita

Recommended Posts

Guest Lasselas

Er der nogen der ved, om legendariske Domina Anita, der tidligere var på Søborg Hovedgade og senest (for 2-3 år siden) i Rødovre.

Jeg har ikke kunnet finde noget om hende, og nu er det jo også slut med annoncer i Travsporten, hvor hun tidligere var at finde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen der ved, om legendariske Domina Anita, der tidligere var på Søborg Hovedgade og senest (for 2-3 år siden) i Rødovre.

Jeg har ikke kunnet finde noget om hende, og nu er det jo også slut med annoncer i Travsporten, hvor hun tidligere var at finde.

Jeg besøgte hende for år tilbage da hun var på Søborg Hovedgade , husker hun havde en dværg som "dørmand" , fedt sted i øvrigt på hele førstesalen i den bygning......gad også godt vide om hun stadig er et eller andet sted.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
pdrhan skrev, for 5 timer siden:

Jeg besøgte hende for år tilbage da hun var på Søborg Hovedgade , husker hun havde en dværg som "dørmand" , fedt sted i øvrigt på hele førstesalen i den bygning......gad også godt vide om hun stadig er et eller andet sted.....

Ja, hun var, som jeg skriver, tidligere på Søborg Hovedgade, og efterfølgende har hun været i Rødovre.

Jeg efterspurgte mere, om nogen har viden om, hvorvidt hun stadig er aktiv, og i givet fald, hvordan man kan komme i kontakt med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...