Hop til indhold

Recommended Posts

ButterflyMan skrev, for 19 timer siden:

Jeg kan personligt godt lide hendes blow da det mest af alt er en langsom mund-penis massage

Enig. Resten var godt - ellers kunne jeg heller ikke komme på så kort tid, når det samtidig gjorde lidt ondt. Jeg vil dog sige at hun har en lækker krop, er nøgen og er meget berøringsvenlig udvendigt - så et par niveauer over en ren "Penismassage" for mig. Men ud over det ikke "spil" med kunden. Så ville det da også være ekstremt serviceminded for den meget lille pris hun tager.

Har man en fantasi om at blive betjent af en blid piksutter, der fokuserer på ens pik og ikke andet, så er det vel perfekt.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet at skrive til Nina flere gange uden at få svar, men sådan er det bare med glædespiger og specielt når de er så fremragende som Nina er.

Mit første besøg var her til morgen til den helt korte tur med Megafransk. Jeg skrev til hende fordi jeg var i området og heldigvis havde hun tid :)

Jeg er normalt ikke til langsom bj og jeg må sige at jeg var i tvivl om jeg kunne nå at komme på 10min. Men det var fantastisk lækkert og helt klart anderledes end noget jeg har prøvet før. Hun er ganske enkelt i særklasse. Ikke kun hendes udseende. Hun er gudesmuk og meget petit. Men hun har virkelig også nogle skills med den mund der.

Derudover er mit indtryk at hun er meget professionel og bestemt ikke på den dårlige måde. Man føler sig ikke som endnu en kunde der skal igennem systemet. Der er bare tjek på det og superservice.

stor anbefaling herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...