Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Arokaya flere gange. Der er en yngre og en ældre thai. Smag og behag er forskelligt. Jeg foretrækker den ældre - ca. 50. Den yngre står altid for det økonomiske og taler bedst engelsk (og lidt dansk). Jeg har fået flere forskellige ydelser dernede, men sidst følte jeg mig snydt. Jeg skriver og beder om 1 times massage af den ældre, Biju. Dette bekræftes. Jeg bliver mødt af den yngre, og samtidig med jeg er i gang med at tage tøjet af i rummet, siger hun 'X er blevet syg, vaccine,  jeg masserer dig i stedet .... '    - allerede der skulle jeg være skredet ....

Nå men jeg trængte til omsorg, og lod hende give mig alm oliemassage. 400 kr/1 time. da vi nærmer os sluttid og hun har tændt mig godt spørger hun om handjob. Jeg vælger dette: Det blev et middel handjob, men da vi kommer til betaling, koster HJ pludselig 300 kr  !!!!!  jeg har været der mange gange før, og siger, at det plejer at koste 200 kr ....  så siger hun :   så giver jeg discount næste gang. Da jeg ikke ønsker at spolere et ellers ok forhold, betaler jeg de 300kr, men kommer aldrig igen. Synd for den ældre som er sød, indlevende og ærlig  :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Normalt ligger et hj på 300 som ekstra, så det er helt ok. Du kan endda opleve dem, der tager 500 for det. Generelt, hvis du får en god pris, skyldes det den pige og den kemi og relation i har opbygget. Du kan ikke forvente anden pris når det er en anden pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu også min erfaring at 300 er dagsprisen.. Har også mødt 500, men aldrig betalt 500.. Tror vi skal vænne os til at pigerne vil have så meget som muligt - og yde så lidt som muligt... Det er der så ikke noget nyt i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
victora skrev, den 20.6.2021 at 12:06:

Da jeg ikke ønsker at spolere et ellers ok forhold, betaler jeg de 300kr, men kommer aldrig igen. Synd for den ældre som er sød, indlevende og ærlig 

Ej alvorligt ment, prisen på 300 er ikke optrækkeri og ikke en usædvanlig høj pris, at en anden leverer for 100 kroner mindre er goodwill og hvis du ellers er glad format besøge hende ældre thai så tag det ud igen tag en buket blomster med til hende og smid en ekstra 100 krone seddel til hende og se hvad du får igen ved et efterfølgende besøg - en “skaldet hund” skal da ikke ødelægge din gode relation med en for dig god massage veninde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
victora skrev, den 20.6.2021 at 12:06:

Har besøgt Arokaya flere gange. Der er en yngre og en ældre thai. Smag og behag er forskelligt. Jeg foretrækker den ældre - ca. 50. Den yngre står altid for det økonomiske og taler bedst engelsk (og lidt dansk). Jeg har fået flere forskellige ydelser dernede, men sidst følte jeg mig snydt. Jeg skriver og beder om 1 times massage af den ældre, Biju. Dette bekræftes. Jeg bliver mødt af den yngre, og samtidig med jeg er i gang med at tage tøjet af i rummet, siger hun 'X er blevet syg, vaccine,  jeg masserer dig i stedet .... '    - allerede der skulle jeg være skredet ....

Nå men jeg trængte til omsorg, og lod hende give mig alm oliemassage. 400 kr/1 time. da vi nærmer os sluttid og hun har tændt mig godt spørger hun om handjob. Jeg vælger dette: Det blev et middel handjob, men da vi kommer til betaling, koster HJ pludselig 300 kr  !!!!!  jeg har været der mange gange før, og siger, at det plejer at koste 200 kr ....  så siger hun :   så giver jeg discount næste gang. Da jeg ikke ønsker at spolere et ellers ok forhold, betaler jeg de 300kr, men kommer aldrig igen. Synd for den ældre som er sød, indlevende og ærlig  :(

 

LINK?

Redigeret af Gammel rotte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fattigrøve og kværulanter kan holde sig væk fra massageklinikkerne, og i stedet gå i ALDI og købe en gammel, blød vandmelon..

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da k…..:lol:
Du har en relation til den gamle og betaler under markedspris. Du får massage af en anden og skal så betale fuld pris…. og så ryger hætten af?!
Tænker du lige skal overveje om det reelt er så slemt….
Jeg vil gerne være behjælpelig med et lille hint… glem de 100kr. Nyd at du har et sted der fungerer for dig…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fidotheoneandonly
victora skrev, den 20.6.2021 at 12:06:

 Den yngre står altid for det økonomiske 

 

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...