Hop til indhold
Guest KimBigGuy

Blev snydt for 40.000 kr.

Recommended Posts

Guest KimBigGuy

Hej med jer.

Jah jeg vil gerne sige noget fra mit hjerte, jeg lavede en lille anmeldelse på en sød gp for nogle dage siden, var måske lidt hård ved den stakkels dame.

Men nok om det. Det som jeg ville fortælle jer om, om en dansk luder. Under corona kom hun hjem til mig, hun fandt hurtigt ud af, jeg havde masser penge og var ensom under corona. Single mand osv. Vi havde det hyggeligt sammen, vi var ude og gå ture med hendes hund, var osse ude og spise, tog mad hjem og spiste det. ALT VAR GRATIS på det tidspunkt. Lige pludselig en dag fortalte hun, hun elskede mig, det troede jeg jo på. Jeg blev selvfølgelig os lidt forelsket i hende, hun kom jo hjem til mig frivilligt. Fik osse hendes private mobil nr. Hun sagde os jeg ikke måtte se mine faste gp. Og ikke må være sammen med andre damer.

Hun fortæller mig, hun havde meget store problemer med økonomien, og alt bliver bedre hvis hun fik et lille lån a mig på 40.000 kr (jeg var jo så dum, jeg ikke fik lavet papir på det lån) har selvfølgelig ikke set hende siden, og hun arbejder som luder igen. Jeg vil da ha mine penge igen, men det måden hvordan det har udviklet sig på, jeg er blevet ked af det.

Hun fortalte os om kunder, mange havde kone og børn, og ikke var ensomme. Hun forfølger dem, ser hvad for en opgang de går ind ad. Når jeg tænker tilbage og kigger på hendes profil, går hun efter singlemænd, et billig 15min knald, hjemme ved manden. Det kan man godt gøre i gangen men hvor sjovt er det? Men hvad ved jeg? Kun tanker.

Jeg tog en tur til København, og forhørte mig om dette sker tit, og beklageligvis jo, pengeafpresning af gifte mænd, konerne må ikke få at vide de været sammen med en gp.

Så singlemænd, førtidspensionister, og hvad der så ellers kommer. Brug jeres hoved på toppen. Joh nu sidder der nok nogle bag skærmen, og smiler lidt og tænker 'kæft han er godt dum bruger 40.000 kr på en fisse' og jo jeg var dum. Og måske skulle jeg nok bare holde kæft, og acceptere det.

Nu ved jeg ikke hvad i tænker, men lige nu tænker JEG hvorfor skulle vi behandle gp ordentlig når de ikke gør for os kunder? Selvfølgelig skal vi, for en bedre kemi, være smilende og glad, får hende til at grine. Og alt det som en kvinde kan li ved en mand. Osv. Flere penge til mine feste gp, nok et must! :D

Føler også budskabet skal ud hos jer, der bruger. Jeg har selvfølgelig navn og adresse på vedkommende. Så hvis der sidder en derude der måske har samme problem, med den samme luder ville jeg gerne høre fra jer, så vi kan sætte en stopper for den slags. Måske fortælle jeres historie nedenfor?

Skriv gerne pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KimBigGuy skrev, for 5 minutter siden:

Nu ved jeg ikke hvad i tænker, men lige nu tænker JEG hvorfor skulle vi behandle gp ordentlig når de ikke gør for os kunder?

Nu er det ikke alle "luder" der har den opførsel. Vil da nødig møde en som dig der har denne opfattelse at vi er fulde af løgn og bare er i erhvervet for at plukke jer for hver en fjer. Måske du bør være bedre til at udvælge den rette at besøge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en rigtig lorte oplevelse du har været udsat for, og hvis man kigger lidt rundt på forum dukker der lignende oplevelser op fra tid til anden. Det er vigtigt at dele de historier i tilfælde af at man kan 'vække' folk der måske, tilfældigvis er på vej ind i en lignende situation. Men pas på med at generalisere og lade dit syn på GP'ere bygge på én rigtig skidt oplevelse. Der er mindst ligeså mange kvinder derude som stoler på den forkerte og bliver afpresset som konsekvens deraf.
Bare fordi én læge behandler en patient dårligt betyder det ikke at man ikke skal respektere alle andre læger, samme situation gælder her, og der er nok rigtig mange prostituerede derude som har haft en dårlig oplevelse med en gæst, men som alligevel møder den næste med respekt.

Hvis du kender kvindens identitet kunne du eventuelt prøve anmelde hende til politiet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Anony-m skrev, for 11 minutter siden:

Hvis du kender kvindens identitet kunne du eventuelt prøve anmelde hende til politiet?

Det er en advokat sag. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anony-m skrev, for 12 minutter siden:

 

Hvis du kender kvindens identitet kunne du eventuelt prøve anmelde hende til politiet? 

Nu er man jo uskyldig, til det modsatte er bevist. Altså er det Kim, der skal bevise, at hun har snydt ham…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den modsatte oplevelse. Jeg besøgte en GP, det blev til endnu et besøg - og flere endnu…

Vi begyndte at leje værelse på en klinik. Vi er blevet venner. Hun har haft behov for mindre lån til forskellige veldefinerede gøremål. Hun betaler troligt af i naturalier - for mig at se en win-win.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KimBigGuy skrev, for 2 timer siden:

 Hun sagde os jeg ikke måtte se mine faste gp. Og ikke må være sammen med andre damer.

lille lån a 40.000 kr 

vi skal alle bruge hoved på toppen

hvorfor skulle vi behandle gp ordentlig når de ikke gør for os kunder?

Men hun måtte være sammen med andre mænd, selv om i ikke var kærester, eller blev i et par ? 

Var ikke klar over 40.000 kr er lille lån. 

“vi skal alle bruge hoved på toppen” der er klaphatte på begge sider. 

 

Din “hvorfor skulle vi behandle gp ordentlig når de ikke gør for os kunder?

Jeg er enlig med Frodige Ida 

Det er  IKKE alle "luder" der har den opførsel.
og du har været for blind og må tage det som em dårlig oplevelse. Og lære at holde dig til kun at købe sex ved luder/sexarbejder og ikke blande privat ind i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
Frodige Ida skrev, for 15 timer siden:

Måske du bør være bedre til at udvælge den rette at besøge

 

Skatter jeg har været igang i lang tid.. :wub:

 

Coco Darling skrev, for 12 timer siden:

Og lære at holde dig til kun at købe sex ved luder/sexarbejder og ikke blande privat ind i det

Jeg tror mere det er den følelse der kommer nu, hvor man bliver sur på sig selv, og sur på hende. Jeg tror faktisk hun bruger hendes private mobil nr. Og selvfølgelig ejen navn på mobilepay.

Og det er lidt svært når personen skriver hun ingen penge har til mad, ( det var nok osse en løgn som de andre )

Der ligger selvfølgelig mere i det. Som hende og jeg kun ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs

Bare det du bruger ordet luder, viser jo at du ikke har respekt for de gp er du møder på din vej.

Har ærlig talt ikke ondt af dig, aner jo ikke engang om det er en røver historie du kommer med, for at få opmærksomhed.

I hvertfald er det alm sund fornuft at man ikke låner så mange penge ud til fremmede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
DaddyKbhs skrev, for 5 minutter siden:

Bare det du bruger ordet luder, viser jo at du ikke har respekt for de gp er du møder på din vej.

Har ærlig talt ikke ondt af dig, aner jo ikke engang om det er en røver historie du kommer med, for at få opmærksomhed.

I hvertfald er det alm sund fornuft at man ikke låner så mange penge ud til fremmede.

Bruger kun ord 'luder' når jeg påtaler hende.

Hun var jo heller ikke en fremmede for mig dengang..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DaddyKbhs
KimBigGuy skrev, for 2 minutter siden:

Bruger kun ord 'luder' når jeg påtaler hende.

Hun var jo heller ikke en fremmede for mig dengang..

Luder er et skældsord og du behøver jo ikke synke ned på hendes niveu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KimBigGuy skrev, den 19.6.2021 at 20:50:

Hun fortalte os om kunder, mange havde kone og børn, og ikke var ensomme. Hun forfølger dem, ser hvad for en opgang de går ind ad. Når jeg tænker tilbage og kigger på hendes profil, går hun efter singlemænd, et billig 15min knald, hjemme ved manden. Det kan man godt gøre i gangen men hvor sjovt er det? Men hvad ved jeg? Kun tanker.

Jeg skal lige være med.. fortalte hun dig at hun gjorde de ting?

Og var det før eller efter du gav hende pengene?

For det der burde da få alarmklokkerne til at ringe, eller misforstår jeg noget her:huh:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende og “mærkelig” fortælling.

Jeg har faktisk haft den Lykke, ar være kæreste eller i en eller anden slags forhold med flere aktive eller tidligere GP’er.

Jeg medgiver, at der har været flere skæve personligheder, men jeg er aldrig blevet udnyttet eller snydt - faktisk har jeg altid oplevet en stærk vilje til at tage hånd om sig selv og holde tingene adskilt, økonomi og forhold. Jeg tænker, at det er også er disse egenskaber der også nogengange har bragt dem til deres erhverv, at ville tage hånd om deres eget liv.

Jeg har mødt en SB som var uden grænser altid tiggende om penge med den ene løgnehistorie efter den anden, men hendes personlighed var nok årsagen til hendes handlinger, uanset om det var som SB eller i andre forhold.

Pointen er, at er GP er ganske ordentlige piger - baseret på min erfaring - og skal have endnu mere respekt som mennesker, også fordi de sikkert ofte bliver udsat for mænd uden respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
OldGentlemann skrev, for 5 timer siden:

og skal have endnu mere respekt som mennesker, også fordi de sikkert ofte bliver udsat for mænd uden respekt.

Altså i skal ikke tro jeg ingen respekt har overfor gp'er.. Jeg rørte hende ikke, siger vel en del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KimBigGuy skrev, den 19.6.2021 at 20:50:

Nu ved jeg ikke hvad i tænker, men lige nu tænker JEG hvorfor skulle vi behandle gp ordentlig når de ikke gør for os kunder?  

 

KimBigGuy skrev, for 5 minutter siden:

Altså i skal ikke tro jeg ingen respekt har overfor gp'er.. Jeg rørte hende ikke, siger vel en del.

Jeg ved ikke om du har optrådt respektfuldt, det var ikke møntet på dig. Men hovedpointen var, at det var en grim generalisering omkring GP’ere som ikke er fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
OldGentlemann skrev, for 18 minutter siden:

 

Jeg ved ikke om du har optrådt respektfuldt, det var ikke møntet på dig. Men hovedpointen var, at det var en grim generalisering omkring GP’ere som ikke er fair.

Nåh det.. altså jeg føler det skal gå begge veje, når hendes privat liv påvirker mig.

Men det var nok en skrive fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu 40.000 er et lille lån for dig er du heldigt stillet i situationen.

Men ud fra det beskrevne er hun da en rigtig hustler og en værre "luder".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheQueen
KimBigGuy skrev, den 19.6.2021 at 20:50:

Hej med jer.

Jah jeg vil gerne sige noget fra mit hjerte, jeg lavede en lille anmeldelse på en sød gp for nogle dage siden, var måske lidt hård ved den stakkels dame.

Men nok om det. Det som jeg ville fortælle jer om, om en dansk luder. Under corona kom hun hjem til mig, hun fandt hurtigt ud af, jeg havde masser penge og var ensom under corona. Single mand osv. Vi havde det hyggeligt sammen, vi var ude og gå ture med hendes hund, var osse ude og spise, tog mad hjem og spiste det. ALT VAR GRATIS på det tidspunkt. Lige pludselig en dag fortalte hun, hun elskede mig, det troede jeg jo på. Jeg blev selvfølgelig os lidt forelsket i hende, hun kom jo hjem til mig frivilligt. Fik osse hendes private mobil nr. Hun sagde os jeg ikke måtte se mine faste gp. Og ikke må være sammen med andre damer.

Hun fortæller mig, hun havde meget store problemer med økonomien, og alt bliver bedre hvis hun fik et lille lån a mig på 40.000 kr (jeg var jo så dum, jeg ikke fik lavet papir på det lån) har selvfølgelig ikke set hende siden, og hun arbejder som luder igen. Jeg vil da ha mine penge igen, men det måden hvordan det har udviklet sig på, jeg er blevet ked af det.

Hun fortalte os om kunder, mange havde kone og børn, og ikke var ensomme. Hun forfølger dem, ser hvad for en opgang de går ind ad. Når jeg tænker tilbage og kigger på hendes profil, går hun efter singlemænd, et billig 15min knald, hjemme ved manden. Det kan man godt gøre i gangen men hvor sjovt er det? Men hvad ved jeg? Kun tanker.

Jeg tog en tur til København, og forhørte mig om dette sker tit, og beklageligvis jo, pengeafpresning af gifte mænd, konerne må ikke få at vide de været sammen med en gp.

Så singlemænd, førtidspensionister, og hvad der så ellers kommer. Brug jeres hoved på toppen. Joh nu sidder der nok nogle bag skærmen, og smiler lidt og tænker 'kæft han er godt dum bruger 40.000 kr på en fisse' og jo jeg var dum. Og måske skulle jeg nok bare holde kæft, og acceptere det.

Nu ved jeg ikke hvad i tænker, men lige nu tænker JEG hvorfor skulle vi behandle gp ordentlig når de ikke gør for os kunder? Selvfølgelig skal vi, for en bedre kemi, være smilende og glad, får hende til at grine. Og alt det som en kvinde kan li ved en mand. Osv. Flere penge til mine feste gp, nok et must! :D

Føler også budskabet skal ud hos jer, der bruger. Jeg har selvfølgelig navn og adresse på vedkommende. Så hvis der sidder en derude der måske har samme problem, med den samme luder ville jeg gerne høre fra jer, så vi kan sætte en stopper for den slags. Måske fortælle jeres historie nedenfor?

Skriv gerne pb.

Hvor kan det gøre mig ked af du løber ind i den slags kvinde,at misbruge mennesker på en så grim måde gør at netop at os der ikke er sådan bliver sat i bås som noget grimt :-( håber du finder hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bad boy 63
Ham fra syden skrev, den 22.6.2021 at 20:46:

jeg har kendskab til en Dansk GP’er som har afpresset en for 50.000 kr ellers ville hun sladre til konen… 

Bør gifte mænd vare utro mod deres hustruer?

Redigeret af Bad boy 63

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bad boy 63 skrev, den 26.6.2021 at 10:43:

Bør gifte mænd vare utro mod deres hustruer?

Ja hvordan skulle glædespigerne ellers lave forretning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020

vil aldrig låne så mange penge ud hvad skulle hun dog bruge så mange penge til, hvad har du så lært af det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Ham fra syden skrev, den 22.6.2021 at 20:46:

jeg har kendskab til en Dansk GP’er som har afpresset en for 50.000 kr ellers ville hun sladre til konen… 

Hvem er er tale om så vi kan undgå hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KimBigGuy
BlackMagic2020 skrev, for 34 minutter siden:

vil aldrig låne så mange penge ud hvad skulle hun dog bruge så mange penge til, hvad har du så lært af det

Det er lidt svært når personen tigger om hjælp, man er vel bare mennesker.

Ja jeg er stoppet med købe-sex. Nu er det ikke sjov længere..

Ha en god dag.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...