Hop til indhold

Recommended Posts

Det er en uge siden i skrivende stund, at jeg var sammen med Mi Mi.

Normalt har jeg ingen udfordringer med lige at smide en kommentar og så videre til den næste.

For første gang var det anderledes. Jeg kan ikke komme ind på i detaljer, hvad der er anderledes og hvorfor jeg siden jeg har besøgt Mi Mi ikke har kigget efter andre eller skrevet om min oplevelse. Essensen af det hele er, at jeg ved at den næste kvinde jeg møder vil skuffe mig.

Jeg tror at Mi Mi i modsætning til så mange andre jeg har mødt, bare har evnen til at leve sig ind i den du er.

Aldrig har jeg oplevet en så indlevende, glad, smilende kvinde, med den dejligste latter.

Jeg er mildelst talt forelsket og hvis ikke mit primær kodeks byder mig at komme videre, ville jeg forsøge med en date.

En særlig oplevelse der gjorde det til noget særligt. Jagten på "at komme" har ofte været udtalt og derfor har jeg ret ofte udfordringer med at holde den kørende i særligt lang tid. Med Mi Mi var det anderledes. 

Der var intensitet, øjenkontakt, indlevelse, fællesskab, varme - der gjorde at det var en varm følelse der hele tiden blev holdt i live.

Der var hygge, glæde, smil og ingen følelse af "nu er det tid". Det passede sådan cirka med tiden + lidt ekstra. Jeg gav lidt drikkepenge ( lidt mere end man normalt giver på restauranter efter den perfekte oplevelse). Jeg vile ønske at jeg kunne komme forbi igen, men er ikke sikker på at mit gamle hjerte kan holde til det.

Mi Mi er en ener. Ingen over eller ved siden af hende - men jagten fortsætter.

For detaljen: Ja. Annoncen passer 100%, men jeg fik en meget mere større oplevelse end jeg havde troet, selv efter Mi Mis tidligere gode anmeldelser.

Billederne er retvisende. Maven vises ikke, måske er hun lidt genert over størrelsen. Hvis man har udfordringer med runde kvinder, skal man bare overlade hende til dem, der sætter pris på hende.

Mi Mi taler et glimrende engelsk.

https://annoncelight.dk/profile/Hopeofluck

Redigeret af Harran
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tidligere lavet en anmeldelse af Mi Mi som er lige så begejstret som din. Hun er virkelig en fantastisk pige og, som du, blev jeg drønforelsket i hende, nærmest på stedet. Godt jeg bor så langt væk fra Horsens, ellers skulle jeg have nyt lån i huset :D

Tak for en god og positiv anmeldelse, Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer er fuldstændig i tråd med jer... 

Mi Mi er en klar ener i det game! 
Selvom det er ved at være et stk. tid siden jeg sidst har besøgt hende... - er jeg stadig " forelsket" :x - i den skønne Q. 
Det må nok desværre blive ved drømmen om hende  :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak @Harran

Dejlig anmeldelse med god portion sans for det kvinder kan vække i mænd, når de gør det godt. Og med sådan et par flotte bryster er der nok ikke risiko for at maven bliver et fokuspunkt. 

Jeg ved hun har været i Århus, og håber hun kommer hertil engang igen, for så vil jeg med garanti opsøge hende - ansporet af det du skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 17 timer siden:

Jeg tror at Mi Mi i modsætning til så mange andre jeg har mødt, bare har evnen til at leve sig ind i den du er.

https://annoncelight.dk/profile/Hopeofluck

Jeg har mødt Mimi da hun var i Aarhus, og kan godt følge dig. 

Hun er bestemt ikke en af de splejsede piger, men hun gør det super godt - både massagen dog den sjove del. 

Kommer jeg i nærheden af Horsens skal jeg bestemt forbi. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er det og komme til der hvor hun er? Har et par opgaver i Horsens området i løbet af ugen, så det der kunne godt planlægges et besøg ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Melder mig gerne i Mi Mi’s fanklub, hun er en ener :wub:

Har mødt hende under private omstændigheder, som jeg ikke vil uddybe, hvor hun havde ganske almindeligt tøj på.
Var rigtig sød, opmærksom, veltalende og havde jeg ikke kendt hende fra vores frække møder, ville jeg have gættet på at hun måske var frisør eller lignende. Aldrig gættet på massør/ gp, kan anbefales alle der elsker de kurvede thaikvinder med store bryster.

Klart emne som kæreste, har selv ældre brugt model, der til gengæld gerne afhændes gratis :D :D:D

Besøgende kan parkere ca. 50 meter fra hendes lejlighed, bruger hellere min energi på hende end gå overdrevent langt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 3 timer siden:

Besøgende kan parkere ca. 50 meter fra hendes lejlighed, bruger hellere min energi på hende end gå overdrevent langt ;)

Vil det sige at man ikke besøger hende på en thai klinik, men P/D?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jydedreng skrev, for 2 timer siden:

Vil det sige at man ikke besøger hende på en thai klinik, men P/D?

Ja, det er privat .. og diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dockim skrev, den 22.6.2021 at 23:53:

Har en aftale med hende i morgen  - nøj hvor jeg glæder mig

Kom du forbi hende ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre. Blev forhindret pga af arbejde. Kan se at du besøgte hende med succes. Jeg skal lave en ny aftale med hende ASAP:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mi mi giver en super god, struktureret massage, som fungerer, når man snakker skulder, arme og ryg på massagebriks.

Da hun nåede til benene begyndte det at gå lidt hurtigt - så om tiden var løbet fra hende, ved jeg ikke.

Efter benmassage fortsatte tingene ovre på sengen i samme lokale.

Super diskret sted - bortset fra at man skal ringe inden man kommer, og så ellers lege Labyrint i bedste Kim Schumacher stil, for at blive guidet hen til døren :-P

Så naboerne lugter måske lunten på et tidspunkt, når der er så mange som går og snakker telefon på vej hen til netop deres dør.

Det kneb lidt med den store viser på uret, da den kun var nået til 50 minutter i stedet for en time, da jeg var nede på parkeringspladsen igen. Men servicen i de minutter var helt super

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu også besøgt den dejlige dame, og hun er virkelig sød og smilende, fantastiske bryster, samt en mave og figur som ikke er som de sædvanlige spinkle thai’er, havde en dejlig tid med hende, i en flot lejlighed, hvor vi sluttede af med bad sammen, men massage var der intet af, dog massere af kys og hygge.

kan det passes ind, så besøger jeg hende gerne igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en tid i morgen - lyder til jeg godt kan glæde mig :D

Hvor meget bestemmer man selv? Altså, kan man fx starte med at bede om at liiiiige røre de der usædvanligt indbydende bryster er nok egentligt det jeg spørger om:roll:

Omkring massagen, virkede den professionel? Altså, kan man godt lige, nu man er der, få masset en øm ryg bedre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
MarKobæk skrev, for 2 timer siden:

Har en tid i morgen - lyder til jeg godt kan glæde mig :D

Hvor meget bestemmer man selv? Altså, kan man fx starte med at bede om at liiiiige røre de der usædvanligt indbydende bryster er nok egentligt det jeg spørger om:roll:

Omkring massagen, virkede den professionel? Altså, kan man godt lige, nu man er der, få masset en øm ryg bedre :D

Du kan bestemt glæde dig - hun er bare dejlig, dygtig og sød. 

Og du kan sagtens selv være med til at styre slagets gang, og rækkefølgen på ydelserne. 

Og ellers plejer hun at være god til at læse om det er stivhed i ryg eller andet steds der trænger mest til behandling. 

Åh for pokker - jeg trænger til en tur i hendes hænder og arme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde fornøjelsen af en time i Mimis selskab i dag og det var en bestemt en dejlig oplevelse.

Først et hurtigt bad og så en god massage. Grundig, -ikke for blid og ikke for hård. Derefter kys og kram, blow og sex i forskellige stillinger indtil jeg måtte overgive mig.

Jeg synes, hun er super sexet. Hun er fast i kødet og dejlig at røre ved..... og man må godt røre......Hun er, som hun selv skriver, buttet og hun har de mest fantastiske bryster. Når hun kysser, bruger hun flittigt sin lille spidse tunge og det er ret frækt. Det virker som om, at hun kan lide hvad hun laver.

Der er så meget fup og svindel derude. Falske billeder, tekster der lover mere end de holder. Tvære piger der ikke vil røres ved og ikke har begreb om, hvad god service er.

"If you like you'll see.. then you will love what you get...." skriver hun i sin annonce.

Jeg kommer gerne igen. Jeg vil gerne ha´mere Mi Mi.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snemanden skrev, den 30.10.2021 at 14:13:

Jeg havde fornøjelsen af en time i Mimis selskab i dag og det var en bestemt en dejlig oplevelse.

Først et hurtigt bad og så en god massage. Grundig, -ikke for blid og ikke for hård. Derefter kys og kram, blow og sex i forskellige stillinger indtil jeg måtte overgive mig.

Jeg synes, hun er super sexet. Hun er fast i kødet og dejlig at røre ved..... og man må godt røre......Hun er, som hun selv skriver, buttet og hun har de mest fantastiske bryster. Når hun kysser, bruger hun flittigt sin lille spidse tunge og det er ret frækt. Det virker som om, at hun kan lide hvad hun laver.

Der er så meget fup og svindel derude. Falske billeder, tekster der lover mere end de holder. Tvære piger der ikke vil røres ved og ikke har begreb om, hvad god service er.

"If you like you'll see.. then you will love what you get...." skriver hun i sin annonce.

Jeg kommer gerne igen. Jeg vil gerne ha´mere Mi Mi.....

Jeps hun er den ægte vare. Synd hun ikke tager en lille tur tilbage til København. Men så må vi jo bare til Horsens. Hun er bestemt et besøg værd og i min optik både sød, smuk og sexet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...