Hop til indhold
Molle37

Anbefaling til mørk pige Østjylland ?

Recommended Posts

Hej derude,

Det sker, at jeg får trang til en mørk pige. Det gør ikke noget, at der er lidt til gården og gaden.

jeg er klar over at de gode af slagsen ikke hænger på træerne, men måske er der alligevel nogen af jer der har en anbefaling?

der findes lidt på AL, men mange gange lever billederne nok ikke helt op til virkeligheden.

Så hvis nogen ligger inde med en anbefaling til en lækker og fræk mørk pige, så er jeg lutter øre.

søger primært omkring Aarhus, men kører gerne lidt rundt i det østjyske efter det rigtige.

Måske noget i retning af:
har mistanke om at fotos måske ikke stemmer…https://annoncelight.dk/showad/321184

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ikke ud til, at billederne findes andre steder - i hvert fald ikke med tineye.

Men fuuucck - hun ser da lækker ud.

Hvis du får besøgt hende, og det rent faktisk ER hende - så skynd dig at skrive det herinde, for så skal jeg godt nok også lige en tur forbi snart :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kælepotten skrev, for 20 minutter siden:

Det ser ikke ud til, at billederne findes andre steder - i hvert fald ikke med tineye.

Men fuuucck - hun ser da lækker ud.

Hvis du får besøgt hende, og det rent faktisk ER hende - så skynd dig at skrive det herinde, for så skal jeg godt nok også lige en tur forbi snart :-)

Har prøvet at kontakte damen - desværre uden svar :-( 

synes jeg tit jeg oplever når jeg forsøger mig med de mørke piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Molle37 skrev, for 2 timer siden:

Hej derude,

Det sker, at jeg får trang til en mørk pige. Det gør ikke noget, at der er lidt til gården og gaden.

jeg er klar over at de gode af slagsen ikke hænger på træerne, men måske er der alligevel nogen af jer der har en anbefaling?

der findes lidt på AL, men mange gange lever billederne nok ikke helt op til virkeligheden.

Så hvis nogen ligger inde med en anbefaling til en lækker og fræk mørk pige, så er jeg lutter øre.

søger primært omkring Aarhus, men kører gerne lidt rundt i det østjyske efter det rigtige.

Måske noget i retning af:
har mistanke om at fotos måske ikke stemmer…https://annoncelight.dk/showad/321184

 

 

 

 

"Lånte billeder" 

Tjekket på http://Yandex. com

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med cumonthai.
Black Candy, slank og med former, plejer at have annonce på Annoncelight, tlf 51863075. 
Alle pengene værd + benzinen fra Århus.:smile:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Hedonis skrev, for 4 timer siden:

Dit link vender mod eroguide?

Tak, retter lige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...