Hop til indhold

Aisha - Valhalla

Featured Replies

Skrevet

Pigen - https://annoncelight.dk/showad/245948
Billederne er hende, de nyeste er helt spot on.
Aisha er virkelig smuk, slank og taler godt engelsk. Hun er i virkeligheden langt mere petite end billederne lader en ane.
Hun er smilende, engageret og sjov. Vi havde en god snak bagefter kampen. Masser af øjenkontakt og nærværende.

Hende vil jeg gerne møde igen.
Stor anbefaling herfra,

Stedet er fint diskret og lokalerne er ganske fine.

Skrevet
DJX skrev, for 6 minutter siden:

Pigen - https://annoncelight.dk/showad/245948
Billederne er hende, de nyeste er helt spot on.
Aisha er virkelig smuk, slank og taler godt engelsk. Hun er i virkeligheden langt mere petite end billederne lader en ane.
Hun er smilende, engageret og sjov. Vi havde en god snak bagefter kampen. Masser af øjenkontakt og nærværende.

Hende vil jeg gerne møde igen.
Stor anbefaling herfra,

Stedet er fint diskret og lokalerne er ganske fine.

Kan fuldt ud tilslutte mig dine positive ord om hende. Besøgte hende på engtoften i tirsdags.

Hun yder en fantastisk service hvis man er god ved hende og behandler hende ordentlig. Det blev kun til et kort møde, men helt sikkert en pige jeg skal besøge flere gange.

Skrevet

Kan også kun være enig. Besøgte hende i søndags. En rigtig sød og lækker pige. :razz:

Skrevet

Jep.  Hun er toppen af pigerne ude på Valhalla  Hun er perfekt   Selv lille blondine    Overhaler hun. 

Skrevet
stigstig skrev, for 8 timer siden:

Jep.  Hun er toppen af pigerne ude på Valhalla  Hun er perfekt   Selv lille blondine    Overhaler hun. 

Hvem er “lille blondine”?

åhh, jeg ser det nu i den tidligere anmeldelse... sorry

Redigeret af Anker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.