Weidemann79 23 Skrevet 17. Juni, 2021 https://annoncelight.dk/showad/291843 samme person der står bag. Samme fremgangsmåde! Pas på! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 17. Juni, 2021 hvordan kan du vide det er samme person der står bag denne annonce?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 17. Juni, 2021 Det kan man altid se den måde han slutte annonce på skriv pigens navn ring ik . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 17. Juni, 2021 Jeg har ikke lige forstået, hvad problemet er med ham? Jeg har besøgt flere af “hans” piger, og det har været superfint i de fleste tilfælde. Jeg er også gået igen en gang eller to, men sådan er det jo med smag og behag. En enkelt af pigerne fortalte, at hun startede for sig selv, fordi de ikke var helt enige, men ingen af dem har virket kede af det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 17. Juni, 2021 Jeg har også besøgt en af pigerne. Hun brugte ham, fordi hun ikke gad besvare det utal af sms'er, hun ville have fået, hvis hun selv skulle stå for det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 17. Juni, 2021 Men er det altid falsk billed har bruger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 17. Juni, 2021 issen skrev, for 2 timer siden: Men er det altid falsk billed har bruger Det har jeg ikke oplevet. De har været af pigen de gange, jeg har besøgt dem. Det er jo heller ikke klassisk smukke modeller; sagt helt uden at fornærme nogen, for jeg har kun besøgt piger, som, jeg synes, er sexede Jeg kan da sagtens se problemet, hvis de samme billeder dukker op i forskellige annoncer, men en af de piger, jeg talte med, nævnte faktisk, at det var lidt fjollet, at de tit kom til at hedde noget nyt i annoncen Så hvis pigen, man møder, er pigen på billedet, er det vel lidt lige meget, hvilket navn hun går under den pågældende dag Men fjollet og irriterende, hvis man vil genbesøge; enig. Kan @Weidemann79evt. uddybe, hvad problemet med ham ellers er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Weidemann79 23 Skrevet 17. Juni, 2021 Svendsenaalborg skrev, 1 time siden: Det har jeg ikke oplevet. De har været af pigen de gange, jeg har besøgt dem. Det er jo heller ikke klassisk smukke modeller; sagt helt uden at fornærme nogen, for jeg har kun besøgt piger, som, jeg synes, er sexede Jeg kan da sagtens se problemet, hvis de samme billeder dukker op i forskellige annoncer, men en af de piger, jeg talte med, nævnte faktisk, at det var lidt fjollet, at de tit kom til at hedde noget nyt i annoncen Så hvis pigen, man møder, er pigen på billedet, er det vel lidt lige meget, hvilket navn hun går under den pågældende dag Men fjollet og irriterende, hvis man vil genbesøge; enig. Kan @Weidemann79evt. uddybe, hvad problemet med ham ellers er? I og med der en del tråde vedr. manden så virede som fup. Men nu hvor flere siger go for vedkommende og piger er jeg den første til beklage og tager mine ord tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 17. Juni, 2021 Konsulen skrev, for 5 timer siden: Jeg har også besøgt en af pigerne. Hun brugte ham, fordi hun ikke gad besvare det utal af sms'er, hun ville have fået, hvis hun selv skulle stå for det hele. Se det gav mening, altså det med sms'er, tænker der kommer en hel Hestebox fyldt med sms'er om dagen fra total useriøse M som feks. Hej skat hvad laver du i aften, svar, jeg strikker et par nye Grydelapper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 17. Juni, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 10 timer siden: Jeg har ikke lige forstået, hvad problemet er med ham? Jeg har besøgt flere af “hans” piger, og det har været superfint i de fleste tilfælde. Jeg er også gået igen en gang eller to, men sådan er det jo med smag og behag. En enkelt af pigerne fortalte, at hun startede for sig selv, fordi de ikke var helt enige, men ingen af dem har virket kede af det Tak for velbegrundet info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg