Hop til indhold

Linde Allé

Featured Replies

Skrevet

Planlægger er besøg til Linde Allé i Vanløse, men prisen virker næsten for god. Nogen der ved om det er et ok sted?

Skrevet
Like a Stone skrev, for 3 timer siden:

Planlægger er besøg til Linde Allé i Vanløse, men prisen virker næsten for god. Nogen der ved om det er et ok sted?

Brug søgefunktionen, der har været opslag idag vedrørende den gade ;)

Skrevet
Konstruktøren skrev, for 4 timer siden:

Det kan jeg åbenbart ikke finde ud af - for har brugt funktionen, men der kommer intet frem.

Skrevet
Kontant skrev, for 8 timer siden:

Måske du skulle forsøge dig med et link.

Ville ikke være fair, når gaden ikke fremgår af pigens annonce.

Skrevet

Nu kan der være flere steder på Linde alle. Derfor er et link oftest bedre end et gadenavn. F.eks mener jeg der huserer 3 forskellige steder på Nyholms alle i Rødovre.

Skrevet
Konstruktøren skrev, for 4 timer siden:

Hej, jeg har også luret lidt på en pige på samme adresse Jessica og jeg kan ikke finde hende anmeldt på siden. 

I forhold til stedet kan jeg kun finde en enkelt tråd der ikke er relevant, så @Konstruktøren hvis du har relevant info må du meget gerne dele det med os.

Ærbødigst,

DrMabuse

Skrevet
drmabuse skrev, den 17.6.2021 at 07:49:

Hej, jeg har også luret lidt på en pige på samme adresse Jessica og jeg kan ikke finde hende anmeldt på siden. 

I forhold til stedet kan jeg kun finde en enkelt tråd der ikke er relevant, så @Konstruktøren hvis du har relevant info må du meget gerne dele det med os.

Ærbødigst,

DrMabuse

Desværre ingen erfaring, jeg så bare en tråd igår, omhandlende gaden :) Så den må vel til at finde frem :)

Skrevet
drmabuse skrev, den 17.6.2021 at 07:49:

Hvid du tager forbi, så skriv gerne om oplevelsen. Samme pige, som jeg har i tankerne. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.