Københavnerstang 3 Skrevet 16. Juni, 2021 (edited) Nogen der ved om hun stadig er aktiv? PM mig. Redigeret 16. Juni, 2021 af Københavnerstang Slap dog af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 16. Juni, 2021 @Københavnerstang: Hvad med at få slettet det indlæg hurtigst muligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 16. Juni, 2021 Er det imod reglerne at kalde en formentlig snart udelukket bruger for en idiot?… Lige meget; jeg tager gerne den advarsel. Ts er en idiot! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 16. Juni, 2021 Københavnerstang skrev, for 25 minutter siden: Nogen der ved om hun stadig er aktiv? PM mig. Inden nogen nu hjælper ts, så vær lige opmærksom på, at han lagde ud med at lægge et ansigtsbillede op af den pige, han spørger efter… Jeg tvivler på, at hun vil være begejstret for at høre fra ham 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavnerstang 3 Skrevet 16. Juni, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 8 minutter siden: Inden nogen nu hjælper ts, så vær lige opmærksom på, at han lagde ud med at lægge et ansigtsbillede op af den pige, han spørger efter… Jeg tvivler på, at hun vil være begejstret for at høre fra ham Billedet var fra en annonce hun havde. Jeg vil bare gerne vide om hun stadig er aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 16. Juni, 2021 Københavnerstang skrev, Lige nu: Billedet var fra en annonce hun havde. Jeg vil bare gerne vide om hun stadig er aktiv. Så har du overvejet, at hun måske ikke længere er interesseret i at få sit billede ud? Siden hun nu fx ikke har ansigtsbilleder på sin profil her på siden; den profil, som du selv følger?… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavnerstang 3 Skrevet 16. Juni, 2021 Svendsenaalborg skrev, for 2 minutter siden: Så har du overvejet, at hun måske ikke længere er interesseret i at få sit billede ud? Siden hun nu fx ikke har ansigtsbilleder på sin profil her på siden; den profil, som du selv følger?… Det er svært at vide, men godt du kan agere politimand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 16. Juni, 2021 Københavnerstang skrev, for 9 minutter siden: Det er svært at vide, men godt du kan agere politimand Jebus… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 16. Juni, 2021 hvad er problemet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 16. Juni, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 1 minut siden: hvad er problemet At ts smider et ansigtsbillede op og beder folk fra Aalborg om at tilkendegive, om de kender pigen. Nå ja, og så synes jeg da heller ikke, det er fair at kalde os sure idioter for at foreslå ham at slette det… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 16. Juni, 2021 Han skriver jo det er et billeder fra hendes annonce som hun selv har lagt op, så stop med altid at lege politimand.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 16. Juni, 2021 (edited) Københavnerstang skrev, for 34 minutter siden: Det er svært at vide, men godt du kan agere politimand Hej ny bruger Har intet med at være politimand, det har noget at gøre med hvordan codec er her på forum. Dit indlæg burde være placeret i anden gruppe Dit indlæg burde være uden billeder (link istedet til annoncen) Og at be om et privat svar i et fælles forum, er lidt uden for nummer Du gør som sådan ikke noget forkert, det er bare lidt ved siden af det normale. Den opmærksomhed du tiltrækker, er ikke den du reelt ønsker. Redigeret 16. Juni, 2021 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 16. Juni, 2021 Expel skrev, for 8 minutter siden: Han skriver jo det er et billeder fra hendes annonce som hun selv har lagt op, så stop med altid at lege politimand.... Må han dele det billede uden samtykke?… Er det god stil at gøre det uanset svaret på det første spørgsmål?… Nå, ok så… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg