Hop til indhold

Recommended Posts

En travl morgen som startede tidligt. Møder, aftaler telefonsamtaler og noget manuelt arbejde. Det hele skulle nåes inden et aftalt møde med en pige. Kl 10 får jeg en aflysning på SMS. Fandens, nu var jeg lige spændt op til lir. Afsted mod Puangmalai i Teglværksgade. Ingen reaktion da jeg banker på døren, og jeg kan se at ringetrykket ligger indenfor i vindueskarmen. Der står ellers 7 gange på facede skiltet at de åbner kl 10. Det tidspunkt ligger åbenbart efter 1030 iht thai uret? 
Sender en SMS til Lille Kone - ingen reaktion. Det var satans. Hendes annonce kom først på efter kl 12, så hun er nok ikke morgenmenneske.
Nå Karma ligger lige omme i Grønnegade, så der smutter jeg om. En ældre buttet dame åbner, checker coronapas og siger at jeg kan vente i et rum, så kommer der en pige. Jeg var allerede ved at finde ud af hvordan jeg skulle orme mig ud af en  massage med den buttede. Ind kommer en meget smuk, slank pige med det dejligste smil. Da hun har fået mig ind på det rigtige rum, forsvinder smilet og hun begynder meget kontant at finde ud af hvad jeg vil og fortælle hvad det koster. Hun vil have 1500 for en time. Det ville jeg egentlig godt betale, men noget i hendes attitude bød mig imod. Jeg nævnte jeg plejer at betale 1200 for en time i Århus, hvortil hun med hårdt blik sagde: OK  40 minits, 1200. Jeg takkede pænt nej og gik med en undskyldning for at have spildt hendes tid. En skam for hun er pæn, men virker alt for hårdkogt. 
På vej til bilen runder jeg Puangmalai for at se om de har fået øjne, men nix. 

Hanomagen får et pift dieselstart og går da også i gang og vi klaprer til Jordbrovej, den i kælderen på hjørnet. Her er der gang i bling skiltet, men ingen åbner. Der er nok optaget konkluderer jeg kløgtigt. Går op forbi Jailak, skiltet er slukket, så jeg går ikke om bagved og ned for at ringe på.
Så til Aldersrovej, Natchas. Igen lys i skiltet, ringetrykketer hængt ud, men ingen åbner. Hm, også fuldt hus der. 
Så opgir jeg. Et hurtigt greb ned gennem hullet i lommen fortæller mig at lysten er forsvundet fra storsvindleren, og jeg klaprer Hanomaggen hjem og får en kop kafff. 
Det var så en anmeldelse om at der ikke altid er noget at anmelde, selv om man er ihærdigt søgende :biggrin:
Det bekræfter også at min normale modus med altid at bestille tid, betaler sig. 

https://annoncelight.dk/showad/286316
https://annoncelight.dk/showad/320888
http://natchasthaimassage.com/
https://annoncelight.dk/showad/277128

  • Synes godt om 6
  • Tak 1
  • Haha 5
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Bg101 skrev, for 12 minutter siden:

Ved ikke helt hvad jeg er mest imponeret over.. din fine anmeldelse eller at du køre Hanomag :)

  • Grunden til han kører Hanomag 45 er helt klart for at være så diskret som muligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bg101 skrev, for 23 minutter siden:

Du siger noget.. han fjerner selvfølgelig fokus fra besøget ved at ankomme standsmæssigt i Hanomag :)

Den er købt pga svigermor og konen. Den larmer helt infernalsk, og al samtale er umuligt :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 44 minutter siden:

Den er købt pga svigermor og konen. Den larmer helt infernalsk, og al samtale er umuligt :mrgreen:

Ja okay.. kan sagtens følge dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Bg101 skrev, for 2 timer siden:

Du siger noget.. han fjerner selvfølgelig fokus fra besøget ved at ankomme standsmæssigt i Hanomag :)

Den havde jeg dog ej set som muligt, nok fordi jeg ikke har problemer med diskrimination (jeg plejer bare at lade som ingenting) og ingen ser migthai 

Men den med Hanomag var helt suveræn, mænd vil naturligvis hellere kikke på Bilen, fremfor hva som foregår bag Gardinerne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hjulene på "bussen" kører rundt rundt rundt osv .... Jeg elsker, at selv en så erfaren rotte som dig, ikke finder vej til "fælden"

Good luck next time c",)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...