Hop til indhold
SexxxeS

"Sweet Molly AGAIN in Copenhagen!". Skuffende

Recommended Posts

Kære brødre - her kommer min anmeldelse af Molly

Oftest kan man stole på medbrødrenes anmeldelser, men nogle gange er entusiasmen hos den enkelte anmelder lige lovlig stor - foruden at gigoloen lover lidt mere, end man får. Her kommer en lidt blandet anmeldelse.

Jeg havde ellers læst @Ødis' anmeldelse. Et kig på billederne gjorde det klart, at Molly skulle være mit mandags-sommer-formiddags-knald. Bl.a. skriver Ødis, at billederne er "spot on". Det er ikke helt rigtigt. Men jeg holder mig lige til min normale disposition.

KOMMUNIKATION OG AFTALE

Jeg skrev via sms, og der er svares relativt prompte i et ganske fint engelsk. Det er højst sandsynligt ikke hende selv, man skriver med. Det siger jeg, fordi jeg har været i lejligheden før, da jeg besøgte den meget mere dejlige Alice. Mollys engelske er i den dårlige ende, så vær varsom med lange sætninger og "svære" ord :-)

Jeg betalte 900 DKK for ½ time med kys, sex + 200 kr. for SF/OWO. Hertil havde jeg særlige ønsker til "slow sex", da jeg ankom. 

STEDET OG PRÆ-AKT

Flot, ren, oplyst og rummelig lejlighed. Der sad en person i stuen, som jeg ikke fik hilst på. Det kunne godt ligne en mand. 200 meter fra Islands Brygge st. i københavnsk nybyggeri. Hoveddøren ligger ud til en lille og stille vej. Nærmest ingen mennesker omkring formiddagstid. Derfor også helt fint, at det tog 5 minutter for hende at åbne.

Ved ankomst fik jeg afleveret min blomsterbuket, hvortil hun blev meget glad. Jeg fik et relativt ligegyldigt kram og blev vist ind på værelset. Jeg fik afleveret pengene og lagde allerede her mærke til, at stemningen var lidt akavet, fordi hendes engelske var på et ret lavt niveau. Bevares, så må man jo gøre sig umage med et simpelt sprog og bruge gestik.

Hun havde aldrig hørt om tantra, og hun gjorde ikke meget for at forstå, hvor jeg ville hen.

UDSEENDE: 7 (13-skalen) - "Lidt under middel, men fuckable"

Molly er bestemt ikke lige så flot som på sine billeder. Der er kommet et nyt billede med en dansk avis i hånden. Det er helt klart af hende, men hun vender siden til, da hendes ansigt forfra ikke er lige så repræsentabelt.

Det trækker op, at hun har en ganske fin kropsbygning samt naturlige - ret perfekte - bryster. Hun er højere end gennemsnittet (vil skyde på 1.80 cm). De tidligere anmeldere kunne godt lige have nævnt - hvis det var tilfældet, da de besøgte hende - at hun har forkølelsessår omkring munden og derfor ikke kysser - selvom det klart var en del af bestillingen. Håret kunne godt bruge en tur forbi frisøren, da der er udvoksninger ogdet er knap så soigneret. 

Mit underliv var en smule udfordret på den baggrund.

PRÆSTATION I SENGEN / AKT: 5 (13-skalen) - "Kedelig, usikker, ikke tilstede"

Efter en afvisning ift. at kysse rørte jeg langsomt ved hendes krop, og det kunne lige så godt være en plastikdukke. Det var ellers underligt, for hun virkede super meget tilstede, da jeg ankom, og havde sådan set let til smil. Men da selve hovedydelsen blev skudt i gang, skød hun stemningen lidt i sænk, desværre.

HJ var som at mærke en 3-årig hånd, der prøver at ryste en sodavand. Og det ellers lovede "Deep wet blowjob without condom" var en meget amatøragtig forestilling med berøringsangst. Ikke nok med, at passionen manglede - efter mindre end 4 minutter fortæller hun mig, at hun har ondt i kæben, så hun ikke kan fortsætte. Det lyder næsten som en joke - I know.

Penetrationssex-delen lå i den bedre ende, hvor hun i det mindste gjorde et forsøg på at stønne. Jeg lagde mærke til, at hun var mest vant til "det hårde", selvom hun bildte mig ind, at hun bedst kunne lide det "slow". Udsigten i doggy var ganske fin, men det relaterer sig til udseendet - og ikke akten.

Der var vist også lidt blod på kondomet, da vi var færdige. Det trækker altså også ned.

Alt i alt dumper hun altså på sex-delen, hvis I spørger mig.

POST-AKT / PERSONLIGHED: 7 (13-skalen) - "Egentlig sød, men formår ikke at skabe nogen gnist"

Hun virkede helt vildt sød, da jeg lige ankom. Og hun var faktisk generelt meget venlig og gjorde sit bedste. Men det var sgu lidt tarveligt, da vi først kom i gang. 

Jeg smuttede derfra relativt utilfreds - og der går nok noget tid, før jeg skal betale for sex igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Second this, had a bad experience. She's wack, do not waste your money. Arrogant, hot headed, bad service, ripped me off, unattractive. Also she doesn't speak a word of English so even basic communication is out of the question. 

girl: 3/10

service: 0/10

experience: absolutely cannot recommend

Redigeret af Nejtak

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Sexxxes,

Tak for din anmeldelse og øv da også! hun ser ellers rigtig dejlig ud på billederne og var på listen over mulige kandidater, men efter din anmeldelse og de mange tilkendegivelser fra andre brødre, er hun strøget igen. Det er trist at pigerne fortsætter efter de har mistet gejsten, det er hverken godt for dem eller deres kunder. Jeg krydser fingre for at du har en meget bedre oplevelse næste gang -måske strækker karma begrebet sig også til denne sfære? 

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg ikke husker meget galt, har hun også været på i lang tid uafbrudt. Først i København så til Odense og så tilbage til København. Som en anden nævner er det synd at piger som hende her ikke lige tager 14 dage på ferie i hjemlandet uden sex, før de tager på endnu en Turne rundt i Danmark. Det ville nok hæve købeoplevelsen en smule. Hun er også streget på min liste.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gad vide om det mon ER den samme pige, der skrives om i de mange positive anmeldelser og de 2 negative anmeldelser? Hmmm...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm

Måske kemien ikke passede så godt "den anden vej" ?

Tænk på at det er en ungskøn mø, som giver det bedste til den rette, hun er jo ikke bare en fuck-doll men en lady der fortjener opmærksomhed, og hun nyder det bestemt.

Jeg har absolut kun gode erfaringer med Molly, i særklasse den bedste DT'er klarer den endnu dybere end Sylvia, so what's not to like ?
/OL

Del dette indlæg

Link til indlæg

@SexxxeS jeg må lige korrigere din opfattelse af min anmeldelse. Når jeg skriver  at annoncen  er "spot on" mener jeg der match mellem annoncen og pigen man møder, herunder også at det rent faktisk er pigen som er på billeder. Nuvel det er en god fotograf og som alle ved er mange af disse billeder "model billeder" og i en eller anden udstrækning "pimpet" - men hey det ved man jo. Jeg tror Sweet Molly har mere end 50 billeder og alle er nok ikke taget i går. Men dem med "avis" som typisk er skudt med mobiltelefon plejer at være de mest retvisende, mener der er et par stykker hvor hun står i blåt undertøj og holder en avis, og de er i min optik spot on som man møder hende. 

Når det er sagt, er kemi og forventninger jo altid det afgørende for hvor god en oplevelse man tager med derfra.

Jeg skal på ingen måde forsvarer min oplevelse, det vil være en illusion at diskutere den med andre, da der jo kun var mig og Sweet Molly :-)

Redigeret af Ødis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...