Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved godt at Barbara er blevet anmeldt mange, mange gange. Men man kan jo så også sige, at der må være noget om snakken, når så mange er enige.

Men for at gøre det kort, for det er ikke selve agten jeg vil tale om her. Som sagt så mage andre steder, så er Barbara smuk, ungdommelig og skøn. Hun er super lækker at være sammen med og der er ikke en finger at sætte her.

Dette handler mere om hendes servicemindedhed. Jeg plejer at bestille en time, når jeg besøger piger, ikke fordi jeg altid kan holde den kørende så længe, få den i gang to gange eller er der den fulde tid. Men føler mig lidt stresset, hvis jeg kun bestiller 30min. Plejer dog aldrig at gøre et nummer ud af det, hvis jeg kun er der 30-45min. Denne gang blev en af de gange. Kommer lidt hurtigt og får så lidt nusse tid og massage. Vi prøver at komme i gang igen, men lillemanden gad squ ikke helt og så siger Barbara, at siden der kun er gået 30min, så kan jeg nøjes med at betale for kun dem. Hun giver mig pengene tilbage for de sidste 30min (selvom jeg var der 45min, når man medregner et hurtigt efter-agten-bad). Jeg var totalt overraket og spurgte om jeg ikke i det mindste, skulle betale for 45min. Men hun siger at det var okay og hun næsten insisterede.

Så ja, Barbara er smuk og dejlig, men hun er også fair med sin tid og synes lige at det fortjente en anmeldelse mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prins_Albert skrev, 1 time siden:

så siger Barbara, at siden der kun er gået 30min, så kan jeg nøjes med at betale for kun dem. Hun giver mig pengene tilbage for de sidste 30min (selvom jeg var der 45min, når man medregner et hurtigt efter-agten-bad). Jeg var totalt overraket og spurgte om jeg ikke i det mindste, skulle betale for 45min.

Kan godt forstå din overraskelse, for man kan ikke med rimelighed forvente at få penge tilbage. Pigen har jo afsat tiden til dig.

Prins_Albert skrev, 1 time siden:

Men hun siger at det var okay og hun næsten insisterede.

Håber, at der så faldt lidt drikkepenge af.

Flot gestus af hende, men håber ikke, at der nu danner sig en forventning om, at man får penge tilbage for ikke-brugt tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg aftaler en tid med en pige i fremtiden, så kunne jeg aldrig finde på at bede og forvente at få pengene igen, hvis jeg ikke bruger alt tiden. Håber ikke der er nogen der læser dette, der tror jeg lægger op til at man bare skal have sine penge tilbage. Som Den_glade_amatør siger, hun har sat tid af til mig, og det sagde jeg også til hende, samtidig med at jeg selv har beregnet, hvor mange penge jeg selv er villig til at bruge. Jeg ville have set det som en helt fair ting, for hende at beholde alle pengene.

Min anmeldelse er her kun for at sige, at jeg synes det var super service fra Barbara og at hun fortjener alt den gode presse hun får herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prins_Albert skrev, den 14.6.2021 at 16:18:

Men for at gøre det kort, for det er ikke selve agten jeg vil tale om her.

Så er det måske ikke i anmeldelser den skal ligge?

 

King Dingeling skrev, for 4 timer siden:

Rigtig god stil fra hendes side og det er vist første gang Jeg har læst noget lignende.

Jeg blev engang ringet op af Mina, som jeg havde haft på besøg 10 min tidligere. Hun kom i tanker om at jeg havde betalt for megafransk, men endte med at kommer under samlejet, så hun ville godt komme tilbage med pengene for mega ...

(Jeg sagde, hun kunne beholde dem og måske komme igen en anden gang)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 17.6.2021 at 17:07:

Så er det måske ikke i anmeldelser den skal ligge?

Hvis der er en Mod der rykker tråden hen et andet sted, så er det vel fint.

Men vil dog mene, at en anmeldelse godt kan bestå, af andre ting end bare agten. Især med en pige der har så mange anmeldelser, så tænkte jeg da at et syn på hendes service generelt, måske kunne hjælpe folk med at få et indtryk af hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mackan

Precis samma upplevelse med underbara Barbara, var lite snabbt klar efter behandling av både Barbara och Lulu! Då säger Barbara att det här var ju inte 45 minuter, snarare 30 minuter så det är det du skall betala för:x!

Blev lite dricks för både Lulu och Barbara!

Barbara ÄR den absolut smartaste, sexigaste, snyggaste och den mest professionella ( i positiv bemärkelse) jag har stött på i denna bransch!

Del dette indlæg


Link til indlæg

I met Barbara this weekend again. She is a special girl in many ways, not least in being so honest and reliable. Lots of that has been said here before. But it gets better every time we meet. One special thing with her is that she seems to remember everything we have discussed before. It is unbelievable that she remembers small details I may have mentioned about my doings at the time, like at work or hobbies or anything.

So, when I feel like having beautiful GFE type of sex with a petite type girl, who really plays it like a girlfriend, with her personality and opinions included, she's my top choice I can always count on.

Now when the pandemia is still around, it was also good to see that she's fully vaccinated, for everyone's sake. I wouldn't mention it here if I hadn't seen her "corona passport".

She'll be around till 7th of July this time.

I felt sorry for her to hear that many clients have ghosted her after making appointments, and never showed up. It is so disrespectful to disturb someone's business like that. How hard it is to text back and cancel if you cannot make it?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun får stort set kun flotte anmeldelser så hun er højt på min ønskeliste.
Men jeg synes det er lidt mistænkeligt at hun ikke længere har priser på sin annonce - det er vel for at kunne hæve priserne mere vilkårligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1
Frisk skrev, for 1 time siden:

Hun får stort set kun flotte anmeldelser så hun er højt på min ønskeliste.
Men jeg synes det er lidt mistænkeligt at hun ikke længere har priser på sin annonce - det er vel for at kunne hæve priserne mere vilkårligt.

Hi @Frisk

Suspicious ? I think better if you come and find out instead of making some bad atmosphere here ;)  And I think , I’ve got pretty mixed waves here .

About my price list you can contact me , and Ive had /have always fixed price I don’t cheat anyone with my prices . I don’t raise my price more “arbitrary “ . If you read this thread properly I think it’s clearly  obvious that I’m always fair with the price and the time . 

Hugs B

Redigeret af Barbarasmile1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 2 timer siden:

Hun får stort set kun flotte anmeldelser så hun er højt på min ønskeliste.
Men jeg synes det er lidt mistænkeligt at hun ikke længere har priser på sin annonce - det er vel for at kunne hæve priserne mere vilkårligt.

Der er efter min opfattelse slet ikke noget ikke noget mistænkeligt ved hende. Hun er sød, dejlig, ærlig og fair med sine priser. Jeg håber personligt bare på et kalendermatch, hvor jeg kan få det privilegie at møde hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tomneva skrev, den 27/6/2021 at 12:44:

I met Barbara this weekend again. She is a special girl in many ways, not least in being so honest and reliable. Lots of that has been said here before. But it gets better every time we meet. One special thing with her is that she seems to remember everything we have discussed before. It is unbelievable that she remembers small details I may have mentioned about my doings at the time, like at work or hobbies or anything.

 

So, when I feel like having beautiful GFE type of sex with a petite type girl, who really plays it like a girlfriend, with her personality and opinions included, she's my top choice I can always count on.

 

Now when the pandemia is still around, it was also good to see that she's fully vaccinated, for everyone's sake. I wouldn't mention it here if I hadn't seen her "corona passport".

 

She'll be around till 7th of July this time.

 

I felt sorry for her to hear that many clients have ghosted her after making appointments, and never showed up. It is so disrespectful to disturb someone's business like that. How hard it is to text back and cancel if you cannot make it?

 

7th of July:sad:

 

Have a great holiday, and hope to see you (Barbara) on your return<3

 

Ciao Bella

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Barbara i torsdags i 30 minutter.

Hun er en super sød pige med den mest fantastiske krop.

Efter et hurtigt bad tog hun imod mig med et dejligt smil. Hun giver et dejligt øko blow og har en dejlig lille mis. Hun har de mest fantastiske faste ungpige-bryster - jeg er helt solgt.

Det blev til øko blow, 69, 3 stillinger og så kunne desværre ikke holde til mere.

Hun er intelligent, nem at kommunikere med og taler godt engelsk.

Om jeg kommet igen - det er 100% sikkert. Måske allerede inden hun rejser om et par dage, hvis jeg kan få plads i kalenderen i morgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barbarasmile1 skrev, den 4.7.2021 at 21:44:

Hi @Frisk

Suspicious ? I think better if you come and find out instead of making some bad atmosphere here ;)  And I think , I’ve got pretty mixed waves here .

About my price list you can contact me , and Ive had /have always fixed price I don’t cheat anyone with my prices . I don’t raise my price more “arbitrary “ . If you read this thread properly I think it’s clearly  obvious that I’m always fair with the price and the time . 

Hugs B

Thank you for the answer Barbara.

I will certainly text you and ask for the price list as I impressed with both your pics and reviews.

But - just to be curious - would it not be easier to have the prices on the add s you had earlier?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 22 minutter siden:

Thank you for the answer Barbara.

I will certainly text you and ask for the price list as I impressed with both your pics and reviews.

But - just to be curious - would it not be easier to have the prices on the add s you had earlier?

Der er sikkert en grund til at Barbara og en del flere andre har fravalg at annoncere priserne. Måske det koster mere i annoncegebyr - jeg ved det ikke. I Barbaras tilfælde skriver hun ovenfor , at hun har fixed prices og jeg gætter på, at det betyder, at alt er som det plejer. Hvis det er tilfældet er hendes prissætning yderst rimelig. Jeg vil anbefale, at du kommunikerer direkte med hende, når hun er tilbage. Hun er yderst venlig at kommunikere med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaptajn Haddock skrev, for 2 minutter siden:

Der er sikkert en grund til at Barbara og en del flere andre har fravalg at annoncere priserne. Måske det koster mere i annoncegebyr - jeg ved det ikke. I Barbaras tilfælde skriver hun ovenfor , at hun har fixed prices og jeg gætter på, at det betyder, at alt er som det plejer. Hvis det er tilfældet er hendes prissætning yderst rimelig. Jeg vil anbefale, at du kommunikerer direkte med hende, når hun er tilbage. Hun er yderst venlig at kommunikere med.

Det er fint at du gætter - det kan vi alle gøre så meget vi har lyst til :-)
Jeg skrev jo netop også at jeg ville sende hende en sms.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 4 minutter siden:

Det er fint at du gætter - det kan vi alle gøre så meget vi har lyst til :-)
Jeg skrev jo netop også at jeg ville sende hende en sms.

OK. Min pointe var nok bare, at hun har ferie. Personligt respekterer jeg dette og stiller ikke direkte spørgsmål (om annoncering af priser eller andet) til hende i dette forum i hendes ferie. Just my 5 cents.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Barbarasmile1

My dear boys ,

There is a reason why I removed my pricelist and like @Kaptajn Haddock mentioned many girls did , 

But since years I have the same price never changed anything and the same services includes . I’m gonna send you a private message @Frisk with the list . And next time will be added on my advertisement also .

From now I  will enjoy the sun <3 See you soon guys 

 

hugs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Barbarasmile1 skrev, den 8.7.2021 at 09:47:

My dear boys ,

There is a reason why I removed my pricelist and like @Kaptajn Haddock mentioned many girls did , 

But since years I have the same price never changed anything and the same services includes . I’m gonna send you a private message @Frisk with the list . And next time will be added on my advertisement also .

From now I  will enjoy the sun <3 See you soon guys 

 

hugs

Thank you Barbara,

I got the list and you are right - the prices are very fair.
I hope you have a fantastic vacation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...