Hopper 162 Skrevet 14. Juni, 2021 Hey. Lige et kort spørgsmål, jeg har skrevet til en GP, om hvor i København hun holder til. Jeg kan godt li´at vide hvor jeg skal begive mig hen og hvor lang tid det tager at komme dertil mv. Hun opgiver så et hotel på Amager, den havde jeg ikke set komme og har ikke prøvet det før. Hvordan entrerer man sådan et, jeg ved hvordan man gør hvis man skal bo der, men kan man bare begive sig op til et værelse uden at henvende sig i receptionen? Ved f.eks. at på nogle hoteller skal man have et nøglekort for at køre med elevator. Jeg kan selvfølgelig spørge pigen, men vil da først lige høre de kloge mennesker her. Hopper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1111 Skrevet 14. Juni, 2021 Hopper skrev, for 6 minutter siden: Hey. Lige et kort spørgsmål, jeg har skrevet til en GP, om hvor i København hun holder til. Jeg kan godt li´at vide hvor jeg skal begive mig hen og hvor lang tid det tager at komme dertil mv. Hun opgiver så et hotel på Amager, den havde jeg ikke set komme og har ikke prøvet det før. Hvordan entrerer man sådan et, jeg ved hvordan man gør hvis man skal bo der, men kan man bare begive sig op til et værelse uden at henvende sig i receptionen? Ved f.eks. at på nogle hoteller skal man have et nøglekort for at køre med elevator. Jeg kan selvfølgelig spørge pigen, men vil da først lige høre de kloge mennesker her. Hopper Spørg pigen , som du selv siger er der stor forskel om man kan gå lige ind og tage elevator eller om der skal bruges kort , skal der det kræver det hun henter dig ved elevatorerne.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg