jydskfyr 111 Skrevet 14. Juni, 2021 Hej, Jeg vil høre om der er nogen der er frisk på at tage turen over broen til et møde med Nikoline (link til annonce nedenfor). Jeg forestiller mig vi feks hver tager en halv time med hende i bilen men jeg er åben for andre modeller. Jeg kan godt køre (jeg regner med vi splitter broafgiften) men min bil er ikke specielt stor, bare lige så det er sagt på forhånd https://annoncelight.dk/showad/281385 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 14. Juni, 2021 Kan Nikoline noget, pigerne på Sjælland ikke kan? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 14. Juni, 2021 Så vi venter på hinanden, mens vi er igang med hende? tænder lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 1008 Skrevet 14. Juni, 2021 Hvorfor ikke lige ordne et hotelværelse ?? 3 mand høj - i værelse og 1 pige. Det kunne være nice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydskfyr 111 Skrevet 14. Juni, 2021 anmelder skrev, 1 time siden: Hvorfor ikke lige ordne et hotelværelse ?? 3 mand høj - i værelse og 1 pige. Det kunne være nice Det er bare så meget koordinering og planlægning og med øget risiko for manglende fremmøde jo flere parter der skal med. Derfor var min tanke at holde det simpelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2237 Skrevet 14. Juni, 2021 Roger Rabbit skrev, for 2 timer siden: Kan Nikoline noget, pigerne på Sjælland ikke kan? Er meget frækkere i en bil på Fyn, end på Sjælland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydskfyr 111 Skrevet 14. Juni, 2021 AlfaN skrev, Lige nu: Er meget frækkere i en bil på Fyn, end på Sjælland. Tror I vi kunne holde den til emnet gutter? :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 233 Skrevet 14. Juni, 2021 Jeg kunne faktisk godt være frisk på ideen, men så hende for et års tid siden på vej til Jylland og der var altså liidt for meget af hende billederne er selvfølglig også 7-8 år gamle Nogen der har været der for nyligt?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydskfyr 111 Skrevet 14. Juni, 2021 G.G. skrev, for 10 minutter siden: Jeg kunne faktisk godt være frisk på ideen, men så hende for et års tid siden på vej til Jylland og der var altså liidt for meget af hende billederne er selvfølglig også 7-8 år gamle Nogen der har været der for nyligt?? Jeg må tilstå jeg har opereret med den antagelse at det er hende der i sin tid kaldte sig Marlene og var på mon-cherie primært. Er det noget du tror holder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 233 Skrevet 14. Juni, 2021 jydskfyr skrev, for 26 minutter siden: Jeg må tilstå jeg har opereret med den antagelse at det er hende der i sin tid kaldte sig Marlene og var på mon-cherie primært. Er det noget du tror holder? Din antagelse er helt rigtig. Marlene var fantastisk, men siden hun blev til Nikoline er der kommet et ekstra lag på hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydskfyr 111 Skrevet 14. Juni, 2021 G.G. skrev, 1 time siden: Din antagelse er helt rigtig. Marlene var fantastisk, men siden hun blev til Nikoline er der kommet et ekstra lag på hende Ok - jeg synes faktisk næsten hun var for tynd herovre så hvis det ikke er alt for meget giver jeg det nok et skud alligevel. Tak for info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 233 Skrevet 14. Juni, 2021 Go for it!! Og giv os gerne en anmeldelse af det aktuelle “stadie” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 195 Skrevet 8. September, 2021 Hun kræver at du sender et billede af dit sygesikringskort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 233 Skrevet 9. September, 2021 Kunne godt forstille mig det skyldes dårlige erfaringer med stalkers. Men har nogen besøgt hende for nyligt og kan sige noget om hendes “dagsform”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg