Hop til indhold

Findes købesex webcam/chat

Featured Replies

Skrevet

Den her fandt jeg under en søgning på xvideos.com:
Lonely? Try The Only Webcam Site Where You Can Fuck Cam Girls in Real Life!
https://www.xvideos.com/?k=massive+anal+gangbang&related=

( Masturmate.com)

Nu skal man jo lade være med at hoppe på alle de limpinde, der bliver lagt ud!

Og jeg har heller ikke gjort det!

Men findes der webcam/chat koncepter, hvor det åbent og direkte er muligt at indgå aftaler om køb af sex?

Jeg er godt klar over, at jeg skal holde mig langt væk fra alle der kræver forudbetaling.

Men det kunne unægtelig være en attraktiv mulighed, eksempelvis på ens hotel når man er rejst til fremmede lande for at købe sex.

Jeg er så også godt klar over, at det handler om at være vågen, og ikke acceptere enhver ramme om mødet, eksempelvis tid og sted.

Som altid handler det om at bevare sin sunde fornuft, og her er klubber/bordeller som oftest det sikreste valg.

Men det er en interessant tanke, om der findes seriøse trygge steder, der bruger et koncept som Masturmate.com til at tiltrække gæster.

Eksempelvis til lejligheder og mere anonyme steder med freelancere.

Men det handler om at være på vagt, det ved jeg godt.

Dette er næppe seriøst:

Masturmate.com
https://masturmate.com/ 

venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Skrevet

Hej Rejse, hvis jeg må afspore din tråd en lille smule så har jeg engang stødt på en campige. Det var i FKK Sharks i 2019 hvor jeg tilfældigvis genkendte en af pigerne få meter fra jeg sad, som jeg engang har chattet sammen med i myfreecams.com. Jeg så hende kun den ene gang, tror det var om lørdagen hvor der var 200+ piger i løbet af hele dagen/aften og endnu flere mandlige gæster. Det er også et kæmpe klub så jeg så hende ikke igen, men jeg blev sgu lidt omstemt at pludseligt at kunne bolle en campige man har chattet med. Det var meget tilfældig og lidt sjov at pludseligt møde en rumænsk spinkel pige, som man engang har chattet med, i et kæmpe saunaklub/bordel. Bare en lille anekdote. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.