sidpaamitfjaes 14 Skrevet 11. Juni, 2021 nogen erfaringer med denne unge dame?Mariet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 11. Juni, 2021 Den radmagre pige har ihvertfald ikke huge breasts Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pleb 40 Skrevet 11. Juni, 2021 Jonze skrev, for 29 minutter siden: Den radmagre pige har ihvertfald ikke huge breasts Hvis billederne er retvisende, tror jeg faktisk at mine bryster var større end hendes - selv inden at jeg blev tyk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntman 146 Skrevet 11. Juni, 2021 sidpaamitfjaes skrev, 1 time siden: nogen erfaringer med denne unge dame?Mariet Pigen på billederne er den ondelynme lækker. Spørgsmålet er om så er hende der tager i mod Tag en for holdet, sidpaamitfjaes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidpaamitfjaes 14 Skrevet 11. Juni, 2021 jeg er ret glad for små bryster, så lige det gør absolut ikke noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 781 Skrevet 11. Juni, 2021 Når det ser for godt ud til at være sandt..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gribben Skrevet 11. Juni, 2021 sidpaamitfjaes skrev, for 1 time siden: jeg er ret glad for små bryster, så lige det gør absolut ikke noget Pigen må da vel gerne have bare en smule virkelighedssans? Det kan være at hun skal ha enorme kyllinge bryster til aften, fremdyrket med væksthormoner, eller hendes Plastikkirurger, har udsat indgrebet på ubestemt tid . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zacho 0 Skrevet 22. Juni, 2021 Stadig ingen der har besøgt hende ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gribben Skrevet 22. Juni, 2021 Annoncen findes ikke! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sidpaamitfjaes 14 Skrevet 28. Juni, 2021 den er aktiv igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik38 41 Skrevet 9. Juli, 2021 Nå nu i Øboer ikke kan tage jer sammen måtte der en udsending fra det mørke Jylland over for at kigge på pigebarnet. Er vild med små bryster og skinny girls. Hendes krop er perfekt, men desværre gemte der sig silikonebryster under trøjen. Det er ikke hende på billederne. Kroppen passer egentlig meget godt, men hende man møder på et meget slidt motel i Roskilde er noget ældre en 21 og ser også en anelse træt ud. Hun har lidt ar på den ene arm - ligner noget selvskade. Hun er sød og rar og taler forståeligt engelsk. SF til 1400 med afslutning i kondom - ja, den er god nok. Kondom på før udløsning efter SF. Jeg havde fået info på SMS inden, men troede faktisk ikke på det når nu SF var OK dog mod et tillæg på 400 kr. Men vi har jo sorte penge nok herover, så tog chancen. Som en lille krølle på halen var gulvet på det meget slidte motelværelse lige blevet malet (uden at være rengjort først så det ud til)...så fik også et par malede sokker med derfra...suk. Liderligheden var for stor til ikke at prøve, men samlet set var der bare for mange negative ting, der dukkede op i løbet af seancen til at jeg kommer igen. Selv tak. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg