Guest Landsbytossen Skrevet 11. Juni, 2021 DaddyKbhs skrev, for 1 time siden: forståelse ? Tror du selv så syg en mand forstår det og når du siger at du vil tale med ham, hvad vil du sige til ham ? Ja, forståelse. Det er mig, der vil forsøge at forstå. Syg? Har du en faglig baggrund til at kunne vurdere, om han er det? Har du overhovedet mødt ham? Hvad jeg vil spørge om, finder du ud af, hvis jeg får mulighed for at træffe ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DaddyKbhs Skrevet 12. Juni, 2021 Landsbytossen skrev, for 11 timer siden: Ja, forståelse. Det er mig, der vil forsøge at forstå. Syg? Har du en faglig baggrund til at kunne vurdere, om han er det? Har du overhovedet mødt ham? Hvad jeg vil spørge om, finder du ud af, hvis jeg får mulighed for at træffe ham. om jeg har en faglig baggrund til at vurdere om han er syg ? Syntes alle Gp er siger den er en syg person der er med at gøre. At du spiller supermand med din størelse samt vil ta en kammeratlig samtale med denne person, siger jo mere om dig som får en til at krumme tæer. Mon ikke du skulle lade politiet om det, da det slet ikke er dit bord . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 12. Juni, 2021 (edited) DaddyKbhs skrev, for 9 timer siden: om jeg har en faglig baggrund til at vurdere om han er syg ? Syntes alle Gp er siger den er en syg person der er med at gøre. At du spiller supermand med din størelse samt vil ta en kammeratlig samtale med denne person, siger jo mere om dig som får en til at krumme tæer. Mon ikke du skulle lade politiet om det, da det slet ikke er dit bord . Så du bygger din diagnose af hans mentale helbred på andre personers mail-"samtaler" med ham? Du kan altså ikke dokumentere din påstand om, at han er syg. Spille supermand? Det må stå for at være din fortolkning, og jeg har på intet tidspunkt nævnt en kammeratlig samtalte; igen er det din tolkning af, hvad du tror jeg skriver. Og at du krummer tæer over hvad jeg skriver, kan jeg faktisk ikke tage mig af. Jeg kan kun smile for dit massive personlige angreb på mig viser, at du ingen dokumentation har at komme med for at støtte op om din påstand, og ej heller argumenter. Har jeg sagt, at jeg vil lege politi? Nej, det har jeg ikke Nu glæder jeg mig til at se dig angribe mig igen i et forsøg på ikke at diske op med hverken dokumentation eller argumenter Redigeret 12. Juni, 2021 af Landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg