vantheman 51 Skrevet 11. Juni, 2021 Har kigget rigtig længe på den her sag https://annoncelight.dk/showad/301942 vil høre om der er nogen herinde, der har været en tur forbi hende og evt vil dele sim mening med mig? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cj4321 4 Skrevet 11. Juni, 2021 Har været forbi og få et bj af hende. Hun er super sød, super køn og super snaksaglig. Det er lidt i den pricey ende for et bj, men det var ganske godt og ingen stress på tid og andet. Synes hun er pengene værd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sittingbull 6 Skrevet 9. Januar, 2022 Jeg har besøgt Linnea en del gange, hun er klart min top favorit og den eneste jeg besøger for tiden (og jeg er ikke ny i gamet).... Hun er super skøn, køn, sød, altid glad smilende og meget imødekommende... Så hvis man leder efter en dejlig "hverdags" lækker pige (hun er sådan en jeg altid kigger efter på gaden, i bussen, butikken osv) Hun har ikke travlt, hun kan lide at lege og er meget GFE ... Jeg kan kun anbefale hende på det varmeste.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 218 Skrevet 29. December, 2023 Længe siden jeg så hendes annonce , mon hun stadig er aktiv? Evt under et andet navn? Ja, der er “recession på markedet” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg